رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران گفت: به هیچ عنوان امضا فروشی توسط اعضای نظام مهندسی ساختمان را قبول ندارم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که ابتدا قرار بود بلیت‌فروشی بازی تراکتور تا فردا صبح باشد اما این تاریخ تمدید شد.
لیورپول یکی از مشتریان جدی اورلین شوآمنی است اما رئال مادرید حاضر به فروش این بازیکن نیست.
روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، به دعوای دو باشگاه چلسی و لیورپول برای جذب ستاره این تیم مویزس کایسدو واکنش نشان داد.
یزد- صدای نقشه‌خوانی بافندگان یزدی پشت دارهای قالی، موسیقی گوش نوازی است که به خلق فرش های نفیس منجر می شود و گرچه خریدار دارند اما ارزان فروشی، این ساز را ناکوک کرده است.
سرپرست استقلال می‌گوید در بازی های گذشته تعداد تماشاگران بیشتر از بلیت فروشی بوده و در بازی دربی نیز به خاطر ازدحام جمعیت جلوی در ورزشگاه این اتفاق می‌افتد.
در جریان سفر پادشاه عمان به کشورمان، تفاهم نامه مشترک همکاری ایران خودرو با عمان در زمینه صادرات و فعال سازی شبکه فروش و خدمات پس از فروش در حضور سرپرست وزارت صمت ایران و وزیر صنعت، تجارت و سرمایه‌گذاری عمان به امضا رسید.
در حالی که سامانه بلیت فروشی ظهر امروز برای چند بار متوالی بلیت‌هایی را در اختیار هواداران پرسپولیس قرار داد اما حالا بلیت تمام جایگاه‌ها به فروش رفته است.
این طرح باید در مجلس نمایندگان ایالت هم تصویب شود و سپس برای اجرایی شدن نیازمند امضای فرماندار جمهوریخواه تگزاس است که وعده داده آن را امضا خواهد کرد.
هر سال کمبود بلیت هواپیما برای برخی مسیرها دردسر ساز بوده اما امسال بلیت ها موجود است اما با بسته اجباری به فروش می رسد که این نوعی تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.
ویدیویی از یک طلا فروشی در شرق تهران که سارق با یک قبضه کلت کمری اقدام به سرقت نمود، اما چند دقیقه بعد دستگیر شد.
مدافع آتالانتا در اقدامی انسان‌دوستانه، پیراهن امضا شده رونالدو را به نفع مردم ترکیه به فروش گذاشت.
باوجود درخواست‌ها برای جذب ریکاردو آلوز اما باشگاه تراکتور به هیچ وجه قصد ندارد او را از دست بدهد.
بیرجند- خراسان جنوبی با ۹۸ درصد تولید عناب ایران به عنوان پایتخت انحصاری این محصول مطرح است اما به دلیل خام فروشی و نبود صنایع تبدیلی سود دسترنج کشاورزان به جیب دلالان می‌رود.
مرد ۵۱ ساله‌ گفت: آن‌ها کودک را «ستایش» صدا می‌زدند. من هم برای آن که «سندی» داشته باشم، یک قولنامه دستی نوشتم و او را به مبلغ ۸۰۰ هزار تومان خریدم که آن‌ها هم زیر قولنامه را امضا کردند. مرد میان‌سال در حالی که دست نوشته مذکور را روی میز قاضی «صفائیان» می‌گذاشت، ادامه داد: من با نظر همسرم نام آن دختر را «مهلا» گذاشتم و از آن روز به بعد فرزند خوانده ام را به نام «مهلا» صدا می‌زدیم.
اگر هم طارمی پای برگه قرارداد جدید با پورتو را امضا بزند، احتمالاً به شرط فروش خواهد بود تا سودی هم نصیب باشگاه پرتغالی شود. اگر هم طارمی قرارداد خود را تمدید نکند، در نقل و انتقالات زمستان امسال یا تابستان سال بعد می‌تواند جدا شود و البته باشگاه جدید مبلغی را برای دریافت رضایتنامه به پورتو بدهد.
سال ۹۸ اسامی ۲۸ شرکت خاص فروشنده فیلترشکن توسط وزارت وقت ارتباطات به قوه قضاییه تحویل داده شد اما تا امروز خبری از برخورد با آنان به منظور حفاظت از اطلاعات شهروندان نبوده است.
وقتی همراه علی احمدی‌وفا قهرمان جهان از ایذه، از کشتی نوجوانان آسیا در قرقیزستان برگشتیم فکر می‌کردیم مسئولان تماس می‌گیرند و برای بازگشت‌ از تهران به اهواز بلیت هواپیما می‌گیرند اما تماس نگرفتند و با اتوبوس برگشتیم
شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت‌های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد؛ هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست!
شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه‌ آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست
یوفا امروز قراردادی 1.5 میلیارد یورویی با سه شرکت آمریکایی برای فروش حق پخش بازی‌های لیگ قهرمانان و دیگر رقابت‌های این اتحادیه در ایالات متحده امضا کرد. قراردادی به ضرر سوپرلیگ اروپا.
قاضی دادگاهی فدرال در کالیفرنیا اسناد تسویه یک شکایت علیه اپل به مبلغ  ۳۰.۵میلیون دلار را امضا کرد.این شکایت مربوط به نپرداختن دستمزد مربوط به معطل شدن ۱۵هزار کارمند خرده فروشی این شرکت بود.
با اینکه در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره انتقال وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی لستر، به چلسی مطرح بود اما سرمربی روباه‌ها با رد شایعات گفت او به هیچ وجه فروشی نیست.
مشاهدات میدانی از صرافی های مجاز نشان می دهد بر خلاف روند ابتدای روز، در حال حاضر نرخ دلار توافقی به کانال 30 هزار تومان رسیده است.
ما در بحث تولیدات تجهیزات حوزه نفت و گاز در یک نقطه مطلوب قرار داریم. این ظرفیت برای کشور‌های تحریمی همانند ما؛ مثل ونزوئلا بسیار بیشتر فراهم است و در قرارداد‌های جدید امضا شده در سفر اخیر اعضای دولت به ونزوئلا در زمینه پالایشگاه‌های فراسرزمینی و صادرات خدمات فنی و مهندسی اقدامات مثبتی صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ