قهرمان دو دوره فرمول یک گفت که قبل از تست ماشین جدید ردبول با مهندسان این تیم شرط بسته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نوشته کیکر مقدمه انتقال سردار آزمون به میلان، رفتن دیووک اوریگی از روسونری است.
وزیر امور خارجه گفت: تبادل زندانیان یک موضوع انسانی است و جمهوری اسلامی ایران برای تبادل زندانیان هیچ پیش شرطی ندارد.
حجت الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: نباید قانون حجاب و عفاف شرطی شود. من این را ندیده ام، ولی شنیده ام که دارد شرطی می‌شود. این نگران کننده است. اگر شرطی شد، فساد دارد و فساد آور است. شرطی یعنی یک عکس بگیرید و بدهید، یک تلفن بزنید و بگویید، ما هم جریمه می‌کنیم. ولی آن‌ها جریمه نمی‌دهند. مگر کسی که قصد کشف حجاب دارد برایش مهم است که یک میلیون یا ده میلیون جریمه بدهد؟! این نکته قابل توجه است.
سالاد‌ها غذا‌های سالمی هستند به شرطی که بدانید چگونه آنه را با سس مناسب و سالمی طعم دار کنید. شاید ندانید، اما بیشتر سس‌های سالادی که در خواربارفروشی محلی خود پیدا می‌کنید، حتی سس‌های کم‌چرب، بسیار مغذی نیستند. نه تنها این، بلکه مملو از نمک، چربی‌های ترانس و شیرین کننده‌ها نیز هستند. بله، آن‌ها خوشمزه هستند، اما همچنین دارای کالری بالایی هستند.
این روزها بورس به شدت شرطی شده و به هر کنش بازار ارز یک واکنش نشان می دهد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: براساس سیاست نادرست در ۱۰ سال گذشته اقتصاد به بازار آزاد ارز و دلار شرطی شده است و اقتصاد کشور از بازار آزاد ارز تاثیر می گیرد.
سرمربی پرتغالی در نامه‌ای که به هواداران استقلال نوشته و به طور اختصاصی در اختیار "ورزش سه" قرارداده درباره شایعات مطرح شده پیرامون خودش توضیح داد.
وظایف دولت در قبال کشاورزانِ تولیدکننده محصولات اساسی و در رأس آنها گندم موظف به اعمال انواع حمایت‌های مستقیم کشاورزان از کشاورزان بدون هیچ قید و شرطی است.
مردم علاقمند مصرف چیپس سیب زمینی و نوشابه هستند. به همین دلیل شرکت‌های استاندارد تولید کننده این تنقلات طبق نظر متخصصان معتقدند که باید نمک، چربی و شکر کمتری داشته باشند.
سرمربی سپاهان می‌گوید خوب نیست که تصمیمات داوری به گونه ای باشد که یک تیم سود کند و تیم دیگر ضرر کند.
ارتش اشغالگر بمباران غزه و لبنان به شرطی از سر نمی‌گیرد که از غزه و لبنان حمله جدیدی به سرزمین‌های اشغالی صورت نگیرد.
رهبر کاتولیک های جهان امروز در مصاحبه ای اعلام کرد که به شرطی از کی یف دیدن می کند که از مسکو هم بازدید داشته باشد.
رسیدن به پول همیشه و همه جا شیرین است به شرطی که از راه درست باشد. اما برای برخی از ما وسوسه‌های فریبنده‌ای هم پیش رو است. پیشنهاد طی کردن مسیر یک شبه به جای ره صد ساله!
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که خواسته او از مدیرعامل باشگاه چیست؟ گفت: صحبت‌های داخلی بین من و مدیرعامل و تیم است. خواسته ما فقط بردن است.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: برجام فریب بزرگ آمریکایی‌هاست و باید بر شرطی‌سازی اقتصاد خط بطلان بکشید و به فشار اقتصادی تحمیلی برجامی پایان داد.
وزارت امور خارجه فرانسه امروز با صدور بیانیه ای خواستار بازگشایی راه ارتباطی قره باغ به ارمنستان از سوی جمهوری آذربایجان شد.
گل محمدی به شرطی راضی شد آل کثیر سر تمرینات حاضر شود که کاملا تابع و دراختیار کادرپزشکی پرسپولیس و په په لوسادا بدنساز این تیم باشد.
ادعای غرامت به شرطی اجرایی می‌شود که مصدومیت بازیکن بیش از ۴ هفته به طول بکشد. احتمالا باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند شکایتی از فدراسیون فوتبال داشته باشد و طلب غرامت کند.
حسام زکی معاون دبیرکل اتحادیه عرب تاکید کرد: الجزایر هیچ پیش شرطی درباره مشارکت در نشست سران اتحادیه عرب مطرح نکرده و مشارکت خودش را منوط به بازگشت سوریه به اتحادیه عرب نکرده است.
سرمربی سابق ایران برای هدایت الاهلی مصر شرطی نجومی گذاشت.
مهاجم پیشین استقلال شرطی داشت که مدیران پرسپولیس زیر بار آن نرفتند، اما با این باشگاه به توافق رسید.
تولیت حرم امام خمینی (ره) گفت: یک مدیر و یک مشاور تنها به شرطی مدیر اسلامی است که شجاع باشد و نه از حرفی بترسد و نه از عزلی وحشت کند و نه در مقابل دشمن خارجی متزلزل باشد.
عشق به خود یعنی خودتان را بدون هیچ قید و شرطی قبول کنید، خودتان را ببخشید و برای کسی که هستید، احترام قائل شوید.
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: دوربین‌ها به شرطی فعال و روشن می‌شود که همه موارد ادعایی و اتهامی علیه ایران کنار گذاشته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ