حمزه شکیب در سمینار آموزش واکاوی فنی فاجعه متروپل گفت: این سمینار جهت واکاوی است تا درس‌هایی از این حادثه داشته باشیم. باید بررسی کنیم تا در چه زمینه‌هایی اشکال وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- معاون منابع انسانی قوه قضائیه گفت: قضات باید فناوری‌های نوین و استفاده از ابزارهای الکترونیک جدید را به منظور ارتقای عملکرد خود فرا گرفته و در دادرسی‌های خود به کار گیرند.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: رویکرد پلیس پیشگیری ارتقای سرمایه اجتماعی و اجتماعی کردن امنیت است و ما باید سرمایه اجتماعی و مؤلفه های آن را بشناسیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آماده هر گونه کمک به آموزش و پرورش است و رتبه‌بندی باید همراه با ارتقای علمی و آموزشی معلمان باشد.
رئیس مجلس گفت: مجلس آماده هرگونه کمک به آموزش و پرورش است و رتبه بندی باید همراه با ارتقای علمی و آموزشی معلمان باشد.
مشهد ـ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نقطه هدف گذاری باید ارتقا کیفی باشد، گفت: تغییر نظام آموزشی با اجرای برنامه تحولی محقق می‌شود.
بر خلاف تصور عموم جامعه درباره ممنوعیت حضور زنان در جایگاه قاضی،‌ باید گفت، درست است تعداد قضات مرد،‌ بسیار بیشتر از قضات زن است؛‌ اما در حال حاضر ۱۲۰۰ قاضی خانم در ایران بر مسند قضاوت تکیه کرده‌اند، ولی باز موانعی بر سر ارتقای آنان در دستگاه قضا وجود دارد.
برخلاف تصور عموم جامعه درباره ممنوعیت حضور زنان در جایگاه قاضی،‌ باید گفت که درست است تعداد قضات مرد،‌ بسیار بیشتر از قضات زن است؛‌ اما در حال حاضر ۱۲۰۰ قاضی خانم در ایران بر مسند قضاوت تکیه کرده‌اند اما به هر حال باز موانعی بر سر ارتقای آنان در دستگاه قضا وجود دارد
نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه ارتقای امنیت زنان موجب بروز دوقطبی در خانواده‌ها می‌شود و باید برای اصلاح به کمیسیون اجتماعی مجلس ارجاع شود.
اگرچه هدف از تصویب قانون که جزو افتخارات نظام می باشد، ارتقای کیفیت نظام آموزشی کشور بود اما وجود موانعی در مسیر اجرای آن مانند تدوین آیین نامه و شیوه نامه نامناسب، تأخیر در اجرای رتبه بندی و بی نظمی در پرداخت های فرهنگیان که نمونه بارز آن را در روزهای پایانی سال شاهد بودیم، منجر به ناخرسندی معلمان شد
اگرچه هدف از تصویب قانون که جزو افتخارات نظام می باشد، ارتقای کیفیت نظام آموزشی کشور بود اما وجود موانعی در مسیر اجرای آن مانند تدوین آیین نامه و شیوه نامه نامناسب، تأخیر در اجرای رتبه بندی و بی نظمی در پرداخت های فرهنگیان که نمونه بارز آن را در روزهای پایانی سال شاهد بودیم، منجر به ناخرسندی معلمان شد
کارشناس صنعت خودرو گفت: قیمت گذاری دستوری کمکی به مهار تورم نخواهد کرد؛ قیمت گذاری باید واقعی و تاثیرگذار و به دور از سیاسی گذاری احساسی باشد.
رئیس جمهور اقدامات انجام شده در باغ ملی گیاه‌شناسی و اصلاح و ذخیره ژنتیکی گونه‌های مختلف گیاهی را از جمله اقدامات ماندگار و تاثیرگذار در افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی و دستیابی به خودکفایی کشور در زمینه بذر دانست و از پژوهشگران، محققان و متخصصین کشاورزی در این مرکز قدردانی کرد.
رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه باید تولیدکنندگان جوان که خط مقدم بخش کشاورزی فعالیت دارند،حمایت شود،گفت: مجلس از ارتقای بیمه کشاورزی درلایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حمایت می‌ کند
السودانی گفت: تمایل کشورمان به تحکیم همکاری‌های نظامی و امنیتی با طرف فرانسوی با هدف ما برای ارتقای توان رزمی نیرو‌های امنیتی مطابقت دارد و اکنون در حال دستیابی به این هدف است که باعث می‌شود عراق نیازی به نیرو‌های نظامی خارجی نداشته باشد بلکه به نیرو‌های مستشاری برای پاسخگویی به نیاز‌های ارتش از نظر آموزشی و تجهیزاتی نیاز است
شکوری می‌گوید در فدراسیون تلاش می‌کند سطح کیفی مدیران و مربیان تیم‌ها را ارتقا بدهد.
تقسیم بندی معلمان در رتبه‌های ۵گانه و تحقق اهداف اصلی آن یعنی ارتقای صلاحیت معلمان، تثبیت مرجعیت آنان و ارتقای کیفیت تعلیم‌وتربیت از اهداف اصلی قانون رتبه بندی معلمان است.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: راه‌های میانبر و معجزه همدلی را باید به میان بیاوریم تا رتبه آموزش و پرورش استان در سطح کشور ارتقا یابد زیرا رشد استان در گرو پیشرفت آموزش و پرورش است.
رییس کمیته ملی المپیک با تاکید به تمرکز بر رشته‌های مدال‌آور اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: با اعزام کاروان کوچکتر اما کیفی به هانگژو، نتایج بهتری را کسب کنیم.
اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سرانه فضای آموزشی در استان اردبیل کمتر از چهار متر مربع است که باید این میزان ارتقا پیدا کند.
دارنده مدال طلای مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان قهرمانی آسیا و بانوان مدال‌آور مسابقات دوومیدانی نوجوانان قهرمانی آسیا با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سیدحمید سجادی دیدار و گفتگو کردند
دارنده مدال طلای مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان قهرمانی آسیا و بانوان مدال‌آور مسابقات دوومیدانی نوجوانان قهرمانی آسیا با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سیدحمید سجادی دیدار و گفتگو کردند
آیت‌الله شبیری زنجانی گفت: تکامل نظام آموزشی حوزه و ارتقای آن، سودمند است؛ امّا باید توجّه داشت که این صحیح نیست که به هر قیمتی، تحوّل در نظام آموزشی صورت پذیرد.
دانشگاه باید جواب‌گوی مردم شهر باشد نه پاسخ‌گوی دولت، همین حس پاسخ‌گویی باعث ارتقای کلاس درس و تحقیق دانشگاه می‌شود. همین شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان را ببینید؛ اگر استفاده شوند و فیلتر نباشد، رکن مطالبه‌گری هستند. همین مطالبه‌گری دانشگاه را به تعادل می‌رساند و بازار دانش متعادل می‌شود؛ همان نظریه معروف دست پنهان آدام اسمیت، دانشگاهی که کیفیت تولید نکند، کسی به آن مراجعه نمی‌کند مثل تمام دنیا. این دانشگاه پاسخ‌گو و باکیفیت و جواب‌گو به درد‌های مردم است که از آن استقبال می‌شود.
رئیس مرکز بررسی استراتژیک ریاست جمهوری گفت: رتبه بندی معلمان باید بتواند موجب ارتقای کیفیت معلمان نظام آموزشی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ