سروش رفیعی که در این هفته پاس گل سه امتیازی تیمش را به عالیشاه داد این هفته از همراهی سرخ‌ها محروم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از درخشش دو هافبک تکنیکی سرخ‌ها در دو‌ هفته اخیر، باید دید این بار ترابی قادر خواهد بود در نقش گلزن یا گلساز ظاهر شود؟
نماهنگ «بیعت با علی» با صدای ابوذر روحی را مشاهده می‌کنید.
چند ماه بعد او ماجرای خواستگاری را مطرح کرد و مدعی شد که قصد ازدواج با مرا دارد! من هم پیشنهادش را رد کردم و گفتم هنوز یک سال از مرگ همسرم نگذشته است، ولی او اصرار داشت که باید مرا ببیند به همین دلیل هم وقتی به مرخصی آمد، بلافاصله آدرس منزل پدرم را پیدا کرد و من برای اولین بار وقتی او را دیدم در شوک فرو رفتم چرا که همه جای دستانش آثار خراشیدگی با تیغ و چاقو بود. هنگامی که با دیدن این صحنه‌ها به او گفتم قصد ازدواج ندارم ناگهان چهره وحشتناکی به خود گرفت و سرش را محکم به دیوار کوبید!
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از سال‌ها از یک راز بزرگ در ارتباط با سرمربی سابق تیم ملی پرده برداشت و گفت: کی‌روش راحت و مستقیم به من گفت به استقلال برو!
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از سالها از یک راز بزرگ در ارتباط با سرمربی سابق تیم ملی پرده برداشت و گفت: کی‌روش راحت و مستقیم به من گفت به استقلال برو!
سروش رفیعی، هافبک پرسپولیس که یکی از بهترین فصل‌های خود را پشت سر گذاشت، در تعطیلات بعد از اتمام لیگ به کشور کانادا رفته است.
کریم باقری باقری در پایان بازی سرود قهرمانی پرسپولیس را خواند.
در حالی که پدر و پسر و سروش یکدیگر را متهم به قتل می‌کردند و می‌گفتند دیگری آن‌ها را در عمل انجام‌شده قرار داده، فرضیه کارآگاهان بر بررسی مدارک و شواهد متمرکز شد. اعترافات افراد مختلف گروه حکایت از آن داشت که سروش بوده که به طمع تصاحب اموال دکتر سناریو قتل‌ها را طراحی کرده است، اما مدارک مشخصی در مورد ماجرا به دست نیاوردند، بنابراین تحقیقات ادامه یافت.
سروش بعد از درخشش مقابل نساجی، همچنان در ترکیب اصلی پرسپولیس خواهد ماند.
بعد از توقف دورتموند در دیدار امشب مقابل بوخوم، هواداران میزبان از اینکه بار دیگر بایرن مونیخ به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل شده است، ابراز خوشحالی کردند.
قهرمان مستر المپیا گفت: همیشه زمانی که یکی از ورزشکاران ایران در مسابقات المپیک قهرمان می‌شد و سرود ایران پخش می‌شد مو‌های بدنم سیخ می‌شد. الان هم هر وقت سرود ایران را می‌شنوم مو به بدنم سیخ می‌شود. آرزو داشتم یک روزی بتوانم اسم ایران را در بالاترین سطح مسابقات جهانی بیاروم.
تمرین امروز پرسپولیس با بخشهای جالبی از سوی کادرفنی این تیم همراه بود.
سروش رفیعی بعد از یک جلسه محرومیت به ترکیب پرسپولیس بازخواهد گشت.
کنعانی‌زادگان بعد از پایان بازی به بیمارستان رفت و سی‌تی‌اسکن انجام داد تا بررسی نهایی درخصوص ضربه‌ای که به سرش وارد شده انجام شود. این بازیکن اکنون مشکلی از این بابت ندارد.
سروش رفیعی بعد از تعطیلات لیگ برتر جایی در ترکیب فیکس پرسپولیس پیدا نکرده است.
کیلیان امباپه در بازگشت به ترکیب پاری سن ژرمن بعد از رقابت‌های جام جهانی قطر، با یک سورپرایز از طرف هواداران دو آتشه تیمش روبرو شد.
روزنامه اکیب فرانسه بعد از پیروزی تیم ملی این کشور مقابل انگلیس، به تیتر روز گذشته سان واکنش نشان داد.
ستارگان مراکش بعد از صعود تاریخی با تلویزیون الکاس به مصاحبه نشستند
ادامه بازی علیرضا بیرانوند بعد از ضربه‌ای که به سرش وارد شده بود، پیش از بیرون رفتن او از زمین، با انتقادهای زیادی از فیفا و تیم داوری دیدار ایران و انگلیس مواجه شده است.
دختر ۱۴ ساله‌ گفت: به محل قرار با سروش رفتم او طلا‌ها را از من گرفت تا بفروشد، اما بعد از آن دیگر او را ندیدم. من که طلا‌ها را دزدیده و از خانه فرار کرده بودم، ترسیدم به خانه برگردم. از طرفی، چون جایی برای ماندن نداشتم و هیچ پولی هم برایم نمانده بود شروع به تکدی‌گری کردم تا خرج زندگی‌ام را به‌دست آورم و شب‌ها در پارک می‌خوابیدم.
نماینده پیشین مجلس می‌گوید: اگر ورزشکاری در جام جهانی سرود ملی نخواند و پس از گل شادی نکرد، بعد از تذکر و توجیه باید او را حذف کنیم.
آرتین سرایداران، کودکی که چهارشنبه هفته گذشته (۴ مهر) در جریان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در شیراز، در مقابل چشمان‌اش جان باختن پدر و مادرش را دید و خود نیز از ناحیه دست مجروح شد.علاوه بر آرتین، اوایل هفته جاری، انتشار عکس‌هایی از گریه‌های «باوان گلی» بر سر مزار مادرش فرشته احمدی که گفته می‌شود در جریان ناآرامی‌های بعد از چهلم مهسا (ژینا) امینی، با شلیک مستقیم گلوله جنگی جان باخته واکنش‌های بی‌شماری را به همراه داشت. بنابراین، می‌توان دو چهره اول خبرساز کشور را دو کودک خردسال، یعنی باوان و آرتین دانست.
در فاصله کمتر از ۳ هفته تا شروع مسابقات جام جهانی به نظر می‌رسد که یا تیم ملی سرودی نخواهد داشت یا اگر هم داشته باشد طبیعتا اثر باکیفیتی نخواهد بود. جدا از این یک پرسش اساسی دیگر هم وجود دارد: اینکه بعد از انصراف محمد معتمدی، آیا خواننده دیگری می‌پذیرد که در چنین شرایطی قبول مسوولیت کند و سرود حمایت از تیم ملی را به عهده بگیرد یا خیر؟
حاشیه اصلی در برای بازی مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان بعد از اتمام بازی رقم خورد. جایی که در کنفرانس مطبوعاتی و هم‌چنین یکی از برنامه‌های تلویزیونی دیالوگ‌های جالبی در رابطه با گل نفتی‌ها رد و بدل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ