کنعانی‌زادگان بعد از پایان بازی به بیمارستان رفت و سی‌تی‌اسکن انجام داد تا بررسی نهایی درخصوص ضربه‌ای که به سرش وارد شده انجام شود. این بازیکن اکنون مشکلی از این بابت ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاکا هیسلوپ، تحلیلگر فوتبال شبکهٔ ESPN، قبل از بازی دیشب بین آث‌میلان و رئال مادرید در برنامهٔ زنده از هوش رفت./فارس
در این ویدئوی حیرت انگیز می توانید مهربانی و دقت یک سگ باهوش در نگهداری از یک بچه گربه را مشاهده کنید.
پیروزی باورنکردنی دو ثانیه‌ای یک مبارز MMA خبرساز شده است. لوئیس هرناندز روز جمعه در مسابقه Titan FC ۸۳ در فلوریدا پای چپ خود را به سر برایان تاپ کوبید و بلافاصله حریف خود را بیهوش کرد. با این پیروزی لوئیس هرناندز رکورد سریع‌ترین ناک اوت تاریخ UFC را از آن خود کرد.
افت ناگهانی فشار و در آخر بیهوش شدن یکی از اعضای گارد ملی فرانسه هنگام استقبال از امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد. منبع: ایرانیک
ماجرای سوار شدن محسن رضایی بر هواپیمای F ۵ و ترسیدن و ازحال رفتنش را، از زبان امیرسرتیپ محمود ضرابی؛ دبیر کانون خلبانان نیروی هوایی ببینید و بشنوید.
باهوش بودن و نترسیدن یک سگ از ۳ گرگ باعث نجات جانش شد.
زرافه ها آمار بلدند و بسیار باهوش تر از تصور ما هستند. آنها تصمیمات خود را با علم احتمال و ریاضی می‌گیرند.
فیلمی از ضربه یک ماهی به سر یکی از بازدیدکنندگان و بیهوشی آن فرد را مشاهده می کنید.
این کارگر از آپارتمان ۱۲ طبقه می‌افتد، اما خودش میلگرد را میگیرد و سپس نجاتش می‌دهند.
بازی دلفین بازیگوش با یک پسربچه در فضای مجازی بسیار بازنشر شده است.
چند وقت پیش بود که با شکایت مالباخته، این پرونده در مقابل کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی نشان داد که دو مرد، مالباخته را در خانه‌ای در شرق تهران بیهوش کرده و یک ساک زمرد، یاقوت و الماس را دزدیدند. کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت دو متهم پرونده را شناسایی کردند.
این فیلم نشان می‌دهد که قاقم در میان گروهی از خرگوش‌ها می‌پیچد و روی خرگوشی تمرکز می‌کند که حدود ده برابر بزرگ‌تر از خودش است. قاقم باهوش تصمیم می‌گیرد خرگوش را با یک تعقیب بی امان خسته کند.
در جریان بازی تراکتور و هوادار محمدرضا اخباری مصدوم شد. اخباری که خروج عجیبی در نیمه اول این باز یداشت در برخورد بازیکن هوادار بیهوش شد.
ویدیویی وایرال شده و عجیب از یک شگ باهوش و زیبا که در کنترل یک گله گوسفند توانمند است.
بیهوشی سید محمد حسینی! مسابقه تراکتور - ذوب آهن متوقف شد. برخورد شدید و بسیار خطرناک سید محمد حسینی و امیرحسین صدقی که به دلیل وخامت حال هر دو بازیکنان مخصوصا بازیکن تراکتور سریعا آمبولانس وارد زمین شد. برخی بازیکنان به دلیل شدت مصدومیت، توان نگاه کردن به بازیکنان را نداشتند و شوکه شده بودند.
بیهوشی سید محمد حسینی! مسابقه تراکتور - ذوب آهن متوقف شد. برخورد شدید و بسیار خطرناک سید محمد حسینی و امیرحسین صدقی که به دلیل وخامت حال هر دو بازیکنان مخصوصا بازیکن تراکتور سریعا آمبولانس وارد زمین شد. برخی بازیکنان به دلیل شدت مصدومیت، توان نگاه کردن به بازیکنان را نداشتند و شوکه شده بودند.
حسن الشهرانی هنگام تهیه گزارش درباره بازی تونس و استرالیا نتوانست تعادل خود را حفظ کند و بیهوش شد.
مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان در اواخر مسابقه با مس رفسنجان بیهوش شد.
در یک مسابقه فوتبال لیگ برتر بلاروس در حالی که بازی با نتیجه تساوی در حال پیگیری بود ناگهان داور سرنگون شده و از هوش رفت.
چندی پیش تصاویری با عنوان زورگیری وحشیانه بانوان در محله سعادت آباد تهران منتشر شد که در این تصاویر سارق به صورت وحشیانه بانوان را بیهوش و اقدام به سرقت اموالشان می‌کردند.
در هنگام برگزاری مراسم یادبود الیزابت دوم در کلیسای وست مینستر، یکی از اعضای گارد تشریفات بیهوش شد.
جولی چن مجری خبر در حین اجرای خبر لکنت زبان پیدا کرد، سپس به دلیل بیهوش شدن وی پخش زنده قطع شد.چند روز بعد بینندگان دریافتند که او در پخش زنده دچار سکته مغزی شده است.
رضا سرسنگی آسیب شناس تیم ملی هندبال نوجوانان در پایان دیدار نیمه نهایی مقابل عربستان در قهرمانی آسیا به بازیکن حریف که بیهوش شده بود کمک کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ