روزنامه اکیب فرانسه بعد از پیروزی تیم ملی این کشور مقابل انگلیس، به تیتر روز گذشته سان واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زیاده روی در مصرف کره باعث تشدید مشکلات قلبی می‌شود، که به دلیل کاهش تحرک و فعالیت‌های جسمی در معده افراد ایجاد ضعف کرده و به سوء هاضمه منجر می‌گردد.
کیت میدلتون شاهزاده ولز، هر روز برنامه تمرینات ورزشی خود را جدی می‌گیرد، ولی خودش می‌گوید این رژیم صبحانه به خصوص مصرف جو در حفظ آمادگی جسمانی‌اش موثر بوده است.
محققان موسسه سلامت جهانی بارسلون گزارش کردند که خوردن صبحانه بعد از ساعت ۹ صبح خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را تا ۵۹ درصد در مقایسه با دیگرانی که قبل از ساعت ۸صبح صبحانه میل می‌کنند، افزایش می‌دهد.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در خصوص صبحانه و تغذیه سالم به گفتگو پرداخت.
وعده صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی است برای کسانی که به سلامتشان اهمیت می‌دهند. در این وعده بهتر است دانه‌های سبوس‌دار و پروتئینی مصرف کنید. گردو، دارچین، نوشیدنی سویا یا شیر بدون چربی و میوه هم بهترین گزینه‌های یک صبحانه سالم هستند.
به گفته محققان، استفاده از پروتئین به جای کربوهیدرات ممکن است در کنترل قند خون در برخی افراد موثر باشد.
متخصص طب سنتی گفت: در بحث باروری نظم در تغذیه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. باید این را در نظر داشته باشیم که صبحانه ملکه وعده‌هاست و هیچگاه نباید حذف شود.
مربای کدو حلوایی هم خوش طعم و خوش عطر است و هم خوش قیافه. این مربا از آن مربا‌هایی است که نه تنها سر میز صبحانه مصرف می‌شود. بلکه می‌توانید یک ظرف از آن را در پذیرایی شام از مهمانان‌تان سرو کنید تا همه مسحور سلیقه و دست‌پخت شما شوند. اما نکته جالب در تهیه این مربا استفاده از پودر آهک است، البته باید توجه داشته باشیم که از این مصالح ساختمانی در مراحل اولیه و قبل از پختن مربا استفاده می‌شود.
توصیه می‌شود فرد بیشترین کالری را در ابتدای روز دریافت کند. زیرا هر چقدر به سمت شب می‌رویم، بدن به‌تدریج خود را برای خواب آماده کرده و متابولیسم بدن کندتر می‌شود.
پنکیک بیشتر به عنوان یک صبحانه خوشمزه و مشهور در بسیاری از هتل‌ها و رستوران‌ها سرو می‌شود؛ همچنین یک میان وعده خوشمزه و جذاب برای کودکان است.
اخیرا FDA به‌روزرسانی معیار‌های خود را برای غذا‌های سالم پیشنهاد کرده است و با این استاندارد‌های جدید، برخی از غلات صبحانه دیگر سالم در نظر گرفته نمی‌شوند.
خوراک عدسی یکی از غذاهای خوشمزه و بسیار محبوب ایرانی است که معمولا برای وعده صبحانه سرو می‌شود و بسیار مقوی است.
تنوع صبحانه‌ها، آن‌قدر زیاد است که با صرف کمی زمان بیشتر می‌توانیم یک وعده کامل با انواع مکمل‌ها را جذب کنیم و در طول روز سیر بمانیم.
حتما شنیده اید که صبحانه مهمترین وعده غذایی در روز است، اما آیا می دانید صبحانه شما باید چه مقدار کالری داشته باشد؟ نیازها و اهداف کالری روزانه برای هرکسی متفاوت است.
دانیل لوی وولینز، متخصص تغذیه در خانه می گوید: «وقتی نوبت به تقویت قدرت مغز شما می رسد، هدف شما باید دریافت مقدار مناسب کالری (یا انرژی)، به علاوه تعادل پروتئین، چربی و کربوهیدرات باشد. او توضیح می دهد : «با نگاهی به بشقاب صبحانه خود، نیمی از بشقاب را میوه و سبزیجات، یک چهارم پروتئین بشقاب و یک چهارم غلات کامل تهیه کنید. چربی‌های سالم بیشتر یک مکمل هستند و می‌توانند شامل آووکادو، روغن زیتون و هر نوع آجیل یا دانه باشند.»
شما می‌توانید کیک را هم برای عصرانه و هم برای صبحانه سرو کنید. اما اگر به هر دلیلی دسترسی به فر نداشتید نگران تهیه کیک نباشید، چون طرز تهیه کیک بدون فر هم لذت و خوشمزگی خاص خودش را دارد و شما می‌توانید انواع کیک را در قابلمه تهیه کنید.
صبحانه در شهرهای مختلف ایران به شیوه‌های مختلفی سرو می‌شود. در این مطلب به صورت اجمالی به صبحانه‌ شهرهای مختلف ایران پرداخته شده است.
برای عاشقان فوتبال چشم بستن از قطر یعنی مرگ تدریجی؛ حالا تمام دنیا چشم به جامی دوخته‌اند که بر سرش دعواست.
هواداران جام‌جهانی از صبحانه ناخوشایندی که ظاهراً در دهکده هواداران در قطر سرو می‌شود، انتقاد کردند.
الکساندرا جانستون نویسنده این مطالعه و متخصص تغذیه در دانشگاه آبردین اسکاتلند، گفت: مفهوم زمان خوردن غذا برای تأثیرگذاری بر سلامت همواره مطرح بوده است. این توصیه که همانند یک پادشاه صبحانه بخور و مانند یک فقیر شام بخور طرفداران زیادی دارد.
همه ما این توصیه را شنیده ایم که برای کاهش وزن بهتر است صبحانه مفصلی بخوریم و وعده‌های دیگر را کوچک کنیم، اما این ادعا چقدر با واقعیت سازگار است؟
صبحانه آسانی که سطح کلسترول بد را کاهش می‌دهد
جو دوسر منبع غنی از بتا گلوکان، فیبری است که طیف وسیعی از فواید با خود به همراه دارد. با این حال، ممکن است دریافت مقدار توصیه شده فیبر جو دوسر فقط از بلغور جو دوسر دشوار باشد. در عوض، محققان سبوس جو دوسر را توصیه می‌کنند، زیرا مقدار بتا گلوکان آن دو برابر است.
فروش ۵ محصول دیگنیتی، فیدلیتی، جک S۵، جک J۴ و وانت KMC T۸ از هفته آینده به بورس کالا می روند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ