قهرمان مستر المپیا گفت: همیشه زمانی که یکی از ورزشکاران ایران در مسابقات المپیک قهرمان می‌شد و سرود ایران پخش می‌شد مو‌های بدنم سیخ می‌شد. الان هم هر وقت سرود ایران را می‌شنوم مو به بدنم سیخ می‌شود. آرزو داشتم یک روزی بتوانم اسم ایران را در بالاترین سطح مسابقات جهانی بیاروم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
یک توریست پاکستانی در گفتگوی جالب، نظر خود را در مورد سفر به ایران و تجربه خود را اعلام کرد. منبع: خبرفوری
بازیکنان لیورپول با انتشار یک ویدیو با فابینیو، ستاره سابق این تیم که به الاتحاد پیوسته است با او خداحافظی کردند.
فدراسیون جهانی کشتی در صفحه اینستاگرامی خود، ویدئویی احساسی از لحظه برد میلاد ولی زاده بر احمد محمدنژاد، کشتی‌گیر ۱۸ ساله، را منتشر کرده که با واکنش کاربران مواجه شده است. فدراسیون جهانی کشتی این ویدئو را با عنوان شادی پیروی و درد شکست منتشر کرده است. این کشتی‌گیران در وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقات بین‌المللی بوداپست مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند. ولی زاده با این برد، صاحب دوبنده تیم ملی ایران در مسابقه‌های جهانی ۲۰۲۳ شد.
فدراسیون جهانی کشتی در صفحه اینستاگرامی خود، ویدئویی احساسی از لحظه برد میلاد ولی زاده بر احمد محمدنژاد، کشتی‌گیر ۱۸ ساله، را منتشر کرده که با واکنش کاربران مواجه شده است. فدراسیون جهانی کشتی این ویدئو را با عنوان شادی پیروی و درد شکست منتشر کرده است. این کشتی‌گیران در وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقات بین‌المللی بوداپست مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند. ولی زاده با این برد، صاحب دوبنده تیم ملی ایران در مسابقه‌های جهانی ۲۰۲۳ شد.
معلم قائم‌شهری که در فضای مجازی حسابی معروف شده بود، با انتشار یک ویدیو در استـ‌وری اینستاگرامش، از کناره‌گیری‌اش از تدریس خبر داد.
یک سگ در ترکیه برای صاحبش که در زیر آوار مرده است، در دهان خود تکه نانی آورده است.
همسر سرمربی النصر عربستان با پخش ویدئویی از صدای اذان که در نزدیکی مسجد محل سکونت خود طنین انداز شده احساسات خود را بیان کرد.
یک شرکت فناوری لهستانی با استفاده از تکنولوژی دیپ‌فیک شبیه‌سازی صدا که می‌تواند همه حالت‌های احساسی انسان را با استفاده از هر صدایی تقلید کند، جهان فناوری را شگفت‌زده کرده است.
جاسیندا آردرن ۴۲ ساله آخرین حضور عمومی خود را به عنوان نخست وزیر نیوزیلند انجام داد و در حالی که صد‌ها نفر از مردم او را تشویق می‌کردند وداعی احساسی با تصدی نخست وزیری داشت. وی که به صورت غیرمنتظره استعفا و سمتش را به کریس هپکینز دوست دیرینه خود سپرد گفته چیزی که او بیش از همه دلتنگ آن می‌شود، مردم است، زیرا آنها لذت کار بوده‌اند.
سورپرایز علی دایی برای یک کودک که در دفتر کار اسطوره فوتبال ایران حضور یافته بود را ببینید.
تیم ملی آرژانتین توانست عنوان قهرمانی جهان را کسب کند، مادر مسی بعد از مسابقه از شدت خوشحالی به زمین مسابقه آمد و فرزند خود را در آغوش گرفت.
دقایقی پیش ویژه‌برنامه شبکه ورزش با حضور سه گزارشگر باتجربه فوتبال به اتمام رسید.
لحظات احساسی پیمان یوسفی گزارشگر دیدار ایران و ولز در پایان این بازی و برد دراماتیک ایران را ببینید.
پیروزی دراماتیک تیم ملی برابر ولز موجی از تبریک و همدلی با تیم ملی را به همراه داشته است.
ویدئوی احساسی خداحافظی پیکه از بارسلونا
به دنبال برگزاری مراسم تشییع پیکر یک جوان مهابادی که گفته می‌شود در ناآرامی‌های شامگاه چهارشنبه این شهر به صورت مشکوک جان باخته بود، عده‌ای اغتشاشگر از احساسات مردم شرکت کننده در این مراسم سو استفاده کرده و جو شهر را بر هم زدند.
کاسمیرو هافبک برزیلی سابق رئال مادرید در مراسم تجلیل از خود به همراه همسرش آنا ماریانا حضور پیدا کرد. رئال مادرید تصمیم گرفت برای کاسمیرو یک مراسم خداحافظی بگیرد. خود کاسمیرو هم مایل بود به منچستر یونایتد منتقل شود و با این جدایی موافقت کرد. این بازیکن در مراسم خداحافظی با رئال مادرید اشک ریخت و گریه کرد و بدین ترتیب به شدت احساساتی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ