دختر ۱۴ ساله‌ گفت: به محل قرار با سروش رفتم او طلا‌ها را از من گرفت تا بفروشد، اما بعد از آن دیگر او را ندیدم. من که طلا‌ها را دزدیده و از خانه فرار کرده بودم، ترسیدم به خانه برگردم. از طرفی، چون جایی برای ماندن نداشتم و هیچ پولی هم برایم نمانده بود شروع به تکدی‌گری کردم تا خرج زندگی‌ام را به‌دست آورم و شب‌ها در پارک می‌خوابیدم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار سنندج گفت: یک متکدی در طول ۲ ساعت تکدی‌گری ۷۰۰ هزار تومان پول جمع‌آوری کرده بود که با اخذ تعهد مبنی بر ترک تکدی‌گری به شهرستان محل سکونت خود منتقل شد. این فرد متکدی براساس اظهارات خودش از محل دست فروشی در محل سکونتش ماهیانه بیش از ۱۵ میلیون تومان درآمد داشته است.
اصفهان-مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از شناسایی مخفیگاه ۳ باند تکدی‌گری در این شهر خبرداد و گفت: این افراد با دستورات قضایی از طریق اداره کل اتباع، از مرز ایران خارج شدند.
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: یکی از برنامه‌های مهم وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی کم کردن تصدی‌گری دولت است و وی اعتقاد دارد که هر چقدر اقتصاد مردمی‌تر باشد، به نفع مردم است.
علی آبادی وزیر پیشنهادی صمت گفت : اصلاح حکمرانی در صنعت با تاکید بر کاهش تصدی‌گری را دنبال می‌کنیم؛ متاسفانه در صنایع معادنی هنوز هم خام فروش هستیم.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با وزیر پیشنهادی صمت درباره کاهش تصدی‌گری دولت در بخش خصوصی صحبت کردیم که تاکید وی بر کاهش حضور دولت و کاهش مدیریت دولتی در بخش خصوصی است.
راهکارهای اجرای فرمان مقام معظم رهبری برای کاهش تصدی‌گری بخش‌های دولتی در اقتصاد کشور با حضور وزیر اقتصاد در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی می‌شود.
کارشناس تاریخ معاصر گفت: نیروهای اپوزیسیون به شعارهای خود در مورد دموکراسی و لیبرالیسم بی‌اعتقاد است و در عین حالی که به اصل مبارزه هم ایمانی ندارد، از آمریکا تکدی‌گری سیاسی می‌کند.
رهبر معظم انقلاب سال ها پیش سیاست های کلی نظام ذیل اصل۴۴ را ابلاغ و بارها بر واگذاری تصدی‌گری صنایعی مانند خودروسازی به بخش خصوصی تاکید کرده اند.
مدیرکل دفتر بهره برداری معادن وزارت صمت گفت: تعیین تکلیف محدوده‌های معدنی و معادن در اختیار وزارت صمت با هدف واگذاری تصدیگری دولت در واحدهای بلوکه شده به مردم مانند سال گذشته انجام می شود.
معاون راهبری و نظارت سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: به جای کار بازاری و صرفاً سرگرم کننده برای کودکان باید به سمت محصولات کیفی و خانواده محور، با توجه به تعلیم و تربیت حرکت کنیم.
حسن روحانی گفت: حل مشکلات اقتصادی ایران مستلزم رفع تحریم‌ها و پایان دادن به تصدی‌گری دولت و خصولتی‌ها است. بدون سیاست خارجی فعال و حل مسائل با دنیا نمی‌توان انتظار بهبود شرایط اقتصادی را داشت. مردم باید به آینده اقتصاد کشور امیدوار شوند.
در ادامه برون‌سپاری وظایف تصدی‌گری وزارت جهاد کشاورزی، تنظیم بازار چای به اتحادیه تولید کنندگان و بازرگانان چای واگذار شد.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در مورد تعداد متکدیان پایتخت افزود: افرادی که رسما تکدی‌گری می‌کنند و مردم آن‌ها را به وضوح می‌بینند عددشان در سطح شهر تهران حدود ۱۰۰۰ نفر است و این افراد حرفه‌شان تکدی‌گری است.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: در نشست کمیسیون بر ضرورت کناره‌گیری دولت از بنگاه‌داری و شرکت‌داری تاکید شد، چرا که شرکت‌هایی که از سوی وزارتخانه‌ها تصدی‌گری می‌کنند به ضرر کشور است.
بی‌شک چنین وضعیتی برای لیدر‌ها در شأن فوتبال ایران نیست و فقط باشگاه‌ها می‌توانند با مدیریت درست، آن‌ها را از این شرایط تلخ رها کنند.
رییس جمهور با اشاره به اینکه در حوزه زن و خانواده قانون و آیین‌نامه و برنامه کم نداریم، اظهار کرد: ستاد ملی زنان ضمن پرهیز از هرگونه تصدی‌گری، بر پیگیری و اجرای این قوانین و برنامه‌ها تمرکز کند.
رییس جمهور با اشاره به اینکه در حوزه زن و خانواده قانون و آیین‌نامه و برنامه کم نداریم، گفت: ستاد ملی زنان ضمن پرهیز از هرگونه تصدی‌گری، بر پیگیری و اجرای این قوانین و برنامه‌ها تمرکز کند.
زن معتاد گفت: من وضع مالی بدی دارم و به خاطر اعتیادم از همسرم جدا شده‌ام. برای تکدی‌گری تیام را که در کوچه در حال بازی بود داخل یک کارتن گذاشتم و با خودم بردم؛ اما وقتی به چهارراه تیرانداز رسیدیم او را در جمعیت گم کردم.
مطالعات و پژوهش‌ها با موضوع مشکلات مجموعه شهری تهران نشان می‌دهد آلودگی هوا، ترافیک، بافت فرسوده، حاشیه‌نشینی، ناامنی و تکدی‌گری و کودکان کار، تهدید محیطی، عدم تطابق نیاز‌ها و زیرساخت‌های شهری، مشکلات مدیریتی و بی‌هویتی و همچنین بی‌نظمی شهری اجتماعی ۱۰ آسیب جدی است که به شهر تهران به دلیل تمرکز جمعیتی بر آن وارد شده است. البته در این مطالعات سرمنشأ اصلی این مشکلات رشد نامتوازن جمعیت مناطق شهری رسمی (شهر‌های اطراف پایتخت) و غیررسمی (سکونت‌گاه‌های خودرو) واقع در حریم شناخته شده است.
مشاور وزیر اقتصاد گفت: هرگونه تصدی‌گری دولت در اقتصاد منجر به بروز اخلال در بازارها و نیز ایجاد رانت می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ