تمرین امروز پرسپولیس با بخشهای جالبی از سوی کادرفنی این تیم همراه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در دومین فصل حضورش در تیم اصفهانی، به دنبال آن است که اتفاقات خوبی را برای هواداران این تیم رقم بزند.
ریچالیسون بعد از بازی با گینه از حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت تیم ملی برزیل استقبال کرد.
پس از رد درخواست برخی چهره های شاخص و عنوان دار کشتی ایران برای حضور در ترکیب کادر فنی تیم ملی به دلایل مختلف، در نهایت فدراسیون کشتی با هدف تقویت کادر فنی با یک مربی روس قرارداد بست.
هواداران تیم ملی آرژانتین و البته برنده هفت توپ طلا، با حضور در فرودگاه و مقابل هتل محل اقامت آلبی‌سلسته با سر دادن شعار‌های «مسی، مسی» از این فوق‌ستاره آرژانتینی استقبال گرمی کردند.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع 9 دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها با تیم‌های ملی 20 کشور قدرتمند والیبال جهان بازی کرده است.
علی پروین در سال ۵۷ در تبلیغ آدامس خروس نشان و حمایت این برند از تیم ملی حضور یافته است./چندثانیه
وزیر ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون تکواندو از اردوی تیم های ملی این رشته بازدید کرد. وی در این بازدید به ملی پوشان وعده داد پاداشی که از سوی هیات رئیسه مصوب شود را پرداخت خواهند کرد.
دیه‌گو سیمئونه گفت که حضور انبوهی از کودکان در محل تمرین امروز اتلتیکو باعث ایجاد انگیزه بیشتر در میان بازیکنان این تیم شده است.
دو تیم بسکتبال گرانقیمت لیگ NBA صبح امروز در لس‌آنجلس به مصاف هم رفتند که برنده این دیدار، تیم نیویورگی بود.
باشگاه استقلال تاکید کرد که در ماجرای اختلاف با باشگاه سانتاکلارا پرتغال برنده خواهد بود و بازیکن آبی پوشان مشکلی رای حضور در این تیم ندارد.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که این تیم شانسی برای حضور در کورس قهرمانی این فصل لیگ برتر ندارد.
سرمربی تیم ملی هندبال مونته‌نگرو گفت: مطمئنم که در این نقطه متوقف نخواهیم شد، چراکه انرژی زیادی برای بازی کردن و برنده شدن داریم.
واقعیت این است که از زمان حضور رنار در تیم ملی عربستان، این تیم توانسته است عملکرد قابل قبولی را ارائه کند و حتی از آنها به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت های آسیا نام برده می شد اما اکنون در فاصله نزدیک به یک سال تا شروع این رقابت ها، ممکن است سرمربی جدیدی روی نیمکت سعودی ها بنشیند.
مدافع – هافبک اروگوئه ای و جدید صنعت نفت آبادان، چند ماهی را در انتظار انتخاب تیم جدیدش به سرم برده است.
جالب است بدانید که برنده توپ طلای جام جهانی در تورنمنت های اخیر، در تیم برنده حضور نداشته است!
سرمربی فولاد در خصوص شرایط تیم ملی به این جمله بسنده کرد و گفت: "درباره تیم ملی هیچ صحبتی ندارم و درست هم نیست در این زمینه صحبت کنم. امیدوارم تیم ملی ایران موفق باشد."
پابلو گاویرا که خود را مهیای حضور در تیم ملی اسپانیا برای رقابت های جام جهانی می کند، از مسی به عنوان الگوی فوتبالی خود نام برده است.
پابلو گاویرا که خود را مهیای حضور در تیم ملی اسپانیا برای رقابت های جام جهانی می کند، از مسی به عنوان الگوی فوتبالی خود نام برده است.
قضاوت دیدار دو‌ تیم ازبکستان و تاجیکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا بر عهده گلاره ناظمی از ایران بود.
مدافع راست تیم ملی حضور فیکس در جام جهانی را نشانه گرفته و در این مسیر از بالاترین کیفیت خود طی دو دیدار تدارکاتی اخیر سود برده است.
مدافع راست تیم ملی حضور فیکس در جام جهانی را نشانه گرفته و در این مسیر از بالاترین کیفیت خود طی دو دیدار تدارکاتی اخیر سود برده است.
اسماعیل حلالی می‌گوید حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران، انگیزه بازیکنان را بالاتر برده است.
یاپ استام، برنده سه گانه با لباس منچستریونایتد، از حضور در کادر مربیگری اریک تن هاخ، سرمربی جدید این تیم، استقبال می کند.
استقلال به سختی مس کرمان را شکست داد و دلیل اصلی می تواند حضور پرتعداد بازیکنان تیم میهمان پشت توپ زمان حمله آبی ها بوده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ