رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: یکی از فرهنگ‌های عمومی و غلط در کشور ، پایین بودن کیفیت و جایگاه فنی‌وحرفه‌ای است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد نوری می‌گوید مطمئن است که جایگاه ملوان در پایان فصل از سال گذشته بهتر خواهد بود.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: جریانات اصیل انقلابی خواهان بالا بودن مشارکت در انتخابات و توجه به همه سلیقه‌ها هستند.
در پایان عصر قاجار و اوایل دوره پهلوی نیز خیابان لاله‌زار یا «شانزلیزه تهران» نماد نوگرایی و هنر ایران را بر پیشانی داشت. خیابانی که ترکیبی از هنر و تجارت را در دل خود جای داده و تئاترها، سینماها، رستوران‌ها و ویترین مغازه‌های مختلف آن، رفت‌وآمد بسیاری را در این خیابان رقم می‌زد. امروزه از آن لاله‌زار طهران قدیم تنها «خانه امین‌السلطان» یا «خانه و باغ اتحادیه» باقی مانده که خوشبختانه از دام تخریب رها شده و به‌دست مرمت و بازسازی رسیده است.
مسابقات ماده تراپ جام جهانی تیراندازی اهداف پروازی در قزاقستان در حالی به پایان رسید که رتبه شانزدهمی پرورش نیا بهترین نتیجه تیراندازان ایرانی در این بخش بود.
مسابقات ماده تراپ جام جهانی تیراندازی اهداف پروازی در قزاقستان در حالی به پایان رسید که رتبه شانزدهمی پرورش نیا بهترین نتیجه تیراندازان ایرانی در این بخش بود.
مصیب نعیمی، مدیرمسئول روزنامه الوفاق و تحلیلگر مسائل خاورمیانه معتقد است که نفوذ ایران در یمن چندان هم بالا نبوده است و این بهانه‌ای بود که عربستانی‌ها برای توجیه حمله به یمن ساخته و پرداخته کردند. نعیمی معتقد است که توافق ایران و عربستان به این معنا نیست که بحران یمن به‌طور کامل پایان یافته است و برآورده شدن خواسته‌های هر یک از طرفین مذاکرات بیشتری را می‌طلبد.
هفته نوزدهم از سی و پنجمبن دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان بدون تغییر در رده بندی تیم ها و حفظ جایگاه نخست توسط تیم سپاهان اصفهان برگزار شد.
محسن رضایی معاون اقتصادی دولت که در دفاع مقدس فرمانده کل سپاه بود حالا در دولت رئیسی در جایگاه معاون اقتصادی فعالیت می‌کند. او در انتخابات ۱۴۰۰ به‌همراه زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد‌های پوششی ابراهیم رئیسی بودند. پس از پایان جنگ ایران و عراق و در سال ۱۳۶۹ در مقطع کارشناسی اقتصاد در مرکز آموزش سازمان برنامه‌وبودجه تحصیلات خود را از ابتدا آغاز کرد. وی کارشناسی ارشد اقتصاد و دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۷۹ از دانشگاه تهران اخذ کرد.
سرمربی چوکا اعتقاد دارد هر تیمی اشتباه کمتری مرتکب شود، در پایان فصل جایگاه بهتری کسب خواهد کرد.
«تهیه چند عبارت شعارگونه کار را آسان می کند اما قرار نیست که رئیس دستگاه اجرایی کشور تا ابد در گیر شعارها باشد و از عرش اعلای شعار به فرش محرومیت ها پایین نیاید و آنها را لمس نکند.»
تاکید بر اجرای سند تحول و بی‌توجهی به نقص‌های سند و انتقاد‌های موجود نشانه همین نگرش از بالا به پایین و بی‌توجهی به مشکلات مدرسه است. در طول ده‌سال گذشته نیز همه وزرای آموزش و پرورش و معاونین آن‌ها بر اجرای سند تحول تاکید کرده‌اند درحالی‌که هیچ‌گاه به انتقاد از سند فوق و نسبت سند فوق با معضلات مدرسه پاسخی نداده‌اند.
جردن هندرسون با پایین بودن سطح انرژی و اعتماد به نفس تیم، شرایط فعلی لیورپول را نگران کننده دانست.
نوشاد عالمیان با دو پیروزی و یک باخت و کسب جایگاه بیست و هفتم به کار خود در مسابقات انتخابی جهان پایان داد.
مهدی قایدی در حال تجربه سومین ناکامی در یکی دو سال اخیر است و با ادامه این روند بدون شک جایگاه خود را در فوتبال ایران از دست خواهد داد.
بار‌ها گفته شده که بیشتر این جماعت شهره هیچ نسبتی با جامعه اصیل ورزشکاران ما ندارند و فقط گمان می‌کنند تظاهر به همراهی با آشوب برای آنان سودمندتر است و اگر بدانند اشتباه محاسباتی داشته‌اند و این ظاهرسازی در پایان چه به‌لحاظ مالی و چه به‌لحاظ جایگاه اجتماعی به ضرر آنان خواهد بود، رنگ خود را عوض می‌کنند.
«سیلیکون ولی» پر است از قصه آدم‌های موفق، اما داستان «ساسان گودرزی» به هیچ‌وجه یک داستان معمولی نیست. او که متولد تهران است، در کودکی با خانواده‌اش به ایالات‌متحده مهاجرت کرد. در کمتر از شش ماه، پدرش از دنیا رفت و برادران بزرگ‌ترش ناچار بودند راهی برای حمایت مالی خانواده پیدا کنند. ساسان که در آن زمان فقط ۹ سال داشت می‌گوید نه تنها ناچار به یادگیری یک زبان جدید و فرهنگ غریبه شد، بلکه با رفتار‌های خصمانه و زورگویی در مدرسه نیز مواجه بود. همین باعث شد عشقش به یادگیری در نطفه خفه شود و با معدل پایین، دبیرستان را به پایان برساند. اما به مرور در محیط جدید، جا افتاد و پس از کسب مدرک فوق لیسانس مدیریت کسب‌وکار از مدرسه مدیریت «کیلاگ» و دهه‌ها تجربه در حوزه تکنولوژی، نهایتا در سال ۲۰۱۹ به جایگاه مدیرعاملی رسید؛ مدیرعامل غول نرم‌افزار «اینتوییت».
حامد شیری می‌گوید رتبه پنجم، پایان کار نساجی در لیگ برتر نخواهد بود و این تیم برای حضور در جایگاه بهتری در جدول تلاش می‌کند.
حامد شیری می‌گوید رتبه پنجم، پایان کار نساجی در لیگ برتر نخواهد بود و این تیم برای حضور در جایگاه بهتری در جدول تلاش می‌کند.
آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر بهداشت گفت: مشکلات اقتصادی مهم ترین عوامل پایین بودن زاد و ولد در کشور است. برای رفع این مشکل باید توجه کرد که اسلام به دنبال اجرای سه چیز در جامعه است: نخست امنیت و اجرای عدالت در جامعه، دوم ریشه کن نمودن جهل و نادانی و سوم ایجاد رفاه و از بین بردن فقر است باید از بین بردن فقر و ایجاد رفع مردم در سرلوحه کارهای شما قرار بگیرد.
سردار حسن‌زاده گفت: برخی از سلبریتی‌ها هیچ جایگاهی در نظام ندارند؛ چون آن‌ها هرچه به دست آوردند به واسطه فعالیت در این نظام اسلامی بوده و البته این را هم نمی‌دانند که اگر مردم اراده کنند در کوتاه‌ترین زمان، آن‌ها را از جایگاه‌شان به پایین می‌کشند.
یک تولیدکننده تخم مرغ معتقد است علاوه بر افزایش قیمت تولید با حذف ارز ترجیحی، پایین بودن قیمت خرید تضمینی در کارخانه و پایین بودن توان اقتصادی از مهمترین مشکلات این صنعت است.
بیرانوند به ایران بازگشته تا بدون حرف و حدیث جایگاه خود را در لیست تیم‌ملی رزرو کند و در این مسیر البته همچنان مسیر سختی پیش‌ روی خود می‌بیند.
وزیر سابق ارتباطات دلیل پایین بودن سهم کاربران ایرانی از پهنای باند را «فیلترینگ» معرفی کرد.
اگر جایگاهی که برای هواداران زن در نظر گرفته شده بود ۵۰۰ نفر باشد حداقل سه برابر این تعداد برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه آمده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ