مصیب نعیمی، مدیرمسئول روزنامه الوفاق و تحلیلگر مسائل خاورمیانه معتقد است که نفوذ ایران در یمن چندان هم بالا نبوده است و این بهانه‌ای بود که عربستانی‌ها برای توجیه حمله به یمن ساخته و پرداخته کردند. نعیمی معتقد است که توافق ایران و عربستان به این معنا نیست که بحران یمن به‌طور کامل پایان یافته است و برآورده شدن خواسته‌های هر یک از طرفین مذاکرات بیشتری را می‌طلبد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول قوه قضائیه گفت: اتاق فکر آمریکایی‌ها ۲۴ ساعته ضد حقوق بشر و به ویژه ضد ایران کار می‌کند، شما ببینید که آمریکایی‌ها امروز در سوریه و یمن با حقوق انسان‌ها چه کارها که نمی‌کنند.
یکی از اعضای ارشد انصارالله یمن به زوایای پنهان میان عربستان و امارات و اختلافات میان آنها پرداخت.
مردم یمن ضمن حضور گسترده در مراسم بزرگداشت عاشورای حسینی، در بیانیه‌ای تاکید کردند که عشق و دلبستگی آنان به این مکتب، یکی از نشانه‌های ایستادگی در برابر ظالمان و جنایتکاران است.
مفتی یمن، صدور مجوز از سوی مقامات سوئد به افراد تندرو جهت سوزاندن دوباره قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد و عدم اتحاد مسلمانان را عامل گستاخی هتاکان دانست.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در بیانیه‌ای هتک حرمت قرآن در دانمارک را محکوم کرد و خواستار اقدامات ملموس و کارآمد کشورهای عربی و اسلامی در قبال آن شد.
دولت صنعا از عربستان سعودی خواست تا صادرات نفت یمن را متوقف کند.
تیم نوجوانان ایران با شکست دو بر صفر کره جنوبی با شایستگی و به عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله ی یک چهارم نهایی جام ملت ها و انتخابی جام جهانی شد.
المشاط در سخنانی تاکید کرد که وحدت یمن گسترده تر از اختلافات احزاب و گروه‌هاست و یمن در معرض توطئه ها و پروژه های مشکوکی برای تجزیه است .
دولت نجات ملی یمن در واکنش به اظهارات مغرضانه سفیر فرانسه در پیامی به دولت فرانسه تاکید کرد که صادرات مجدد گاز یمن به این کشور، تنها به شرط مطابقت با قیمت‌های جهانی، امکان‌پذیر است.
یک پایگاه خبری یمنی با انتشار گزارشی به دلایل مخالفت آمریکا، رژیم صهیونیستی و حزب الاصلاح یمن با توقف جنگ در این کشور پرداخت.
نماینده سازمان ملل در امور یمن اعلام کرد که صلح در یمن بسیار نزدیک است.
نماینده سازمان ملل در امور یمن اعلام کرد که صلح در یمن بسیار نزدیک است.
با گذشت حدود ۸ سال از آغاز حمله ائتلاف سعودی به یمن، این پرسش به ذهن می‌رسد که این ائتلاف در ابتدا چه اهدافی در سر داشت و امروز کدام یک از آن اهداف تحقق یافته است؟
زیباکلام نوشت: می‌ماند این سوال که پس این هفت سال جنگ و ویرانی کشور یمن، قحطی، بیماری، آوارگی و مرگ میلیون‌ها یمنی و هزینه میلیاردها دلار پول مردم ایران و عربستان، چه چیزی را عوض کرد؟
در فرهنگ چینی خرگوش را موجودی خوش یمن، مهربان، باهوش و خون گرم می‌دانند. دیگر حیوانات زودیاک چینی عبارتند از: گاو، موش، ببر، اژدها، مار، اسب، بز، میمون، خروس، سگ و خوک.
وزیر امور خارجه در دیدار با دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره تحولات منطقه از جمله اوضاع لبنان، سوریه، فلسطین و یمن گفت‌وگو کرد و سید حسن نصرالله را در جریان آخرین وضعیت مذاکرات رفع‌ تحریم‌ها قرار داد.
محمدعلی الحوثی یکی از اعضای شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که به سر بردن در وضعیت نه صلح و نه جنگ امکان پذیر نیست.
وزارت امور خارجه یمن در واکنش به بیانیه اخیر اتحادیه اروپا، مواضع این اتحادیه را موجب طولانی تر شدن زمان جنگ در این کشور برشمرد.
کوروش احمدی نوشت: سفر شی و استقبال فوق‌العاده سعودی‌ها از او در شرایطی انجام شد که روابط بین عربستان و امریکا با سردی بی‌سابقه‌ای مواجه است. سعودی‌ها طی چند سال اخیر پیوسته واشنگتن را متهم کرده‌اند که عربستان را تنها از لنز حقوق بشر، قتل قاشقچی و جنگ یمن می‌بیند.
وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش یمن تاکید کردند که اگر دشمن از فرصت ها برای برقراری صلح استفاده نکند نبرد آینده برای آنها در زمین، دریا و خشکی قتلگاه خواهد بود.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر حمایت از ملت و دولت ایران برای مقابله با توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن کشورهای متجاوز به این کشور را به قبول مطالبات برحق و عادلانه که می تواند تاثیر مثبت زیادی در کمک به تحقق صلح و پایان جنگ و حل پرونده های متعدد منجر گردد، فرا خواند.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که این کشور موشک های بالستیک دور برد در اختیار دارد که مایه نگرانی رژیم صهیونیستی است.
هل‌فایرکه ابتدا در سال ۱۹۸۰ به عنوان موشک ضدتانک طراحی شده بود، طی دو دهه گذشته توسط سرویس‌های نظامی و اطلاعاتی برای حمله به اهدافی در عراق، افغانستان، یمن و دیگر مناطق استفاده شده است. این موشک‌های هدایت شونده، به صورت گسترده در نبرد‌های مختلف سراسر جهان استفاده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ