حامد شیری می‌گوید رتبه پنجم، پایان کار نساجی در لیگ برتر نخواهد بود و این تیم برای حضور در جایگاه بهتری در جدول تلاش می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این جملات آقای رئیسی، جملاتی اشتباه بوده. درست است که آقای رئیسی باید رضایت خداوند را در ذهن داشته و در نظر بگیرد و اموری را که مورد رضایت پروردگار نیست انجام ندهد. این اصل، از آموزه‌های دینی ما است که برای رضایت خداوند بکوشیم و از امور مخالف رضای خداوند دوری کنیم. اما این که در مصالح کشور نقش مردم را نادیده بگیریم و بگوییم اگر مردم مخالف یک تصمیم دولت بودند اهمیتی ندارد، حرفی اشتباه است و شخصی که در مقام ریاست جمهوری نشسته، نباید چنین سخنانی را مطرح کند. تاکید می‌کنم که دولتمردان موظفند خادم و پاسخگوی مردم باشند
در این جا چند اشتباه بزرگ را معرفی می‌کنیم که مرتکب شدن آن‌ها می‌تواند شما را در معرض نفوذ هکرها قرار دهد. اگر به امنیت اطلاعات خود اهمیت می‌دهید از این اشتباهات دوری کنید!
استقلال می توانست به جای پرسپولیس جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد اگر فقط چند مورد از اتفاقات لیست شده در این مطلب، به سود آبی ها رقم می خورد.
سرمربی مس رفسنجان گفت اگر امتیازاتی که این تیم روی اشتباهات داوری از دست داده را برگردانند، رتبه این تیم بهتر خواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به شرایطی که تیمش در جدول رده بندی دارد گفت: اگر اشتباهات باورنکردنی که علیه تیم ما رخ داده است اتفاق نمی افتد الان باید ۱۰ امتیاز از رقبا جلو بودیم.
سرمربی مس رفسنجان در کنفرانس خبری خود اعلام کرد تیمش برای کسب عنوان چهارمی خواهد جنگید.
سرمربی فوتبال استقلال گفت: تیم ما همواره متمرکز است و خیلی سخت هر هفته تلاش می‌کند. تیم ما بسیار متحد بوده و روی کار خود بسیار متمرکز است. بازیکنان ما در هر بازی می‌جنگند تا پیروز میدان شوند. من به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم.
هافبک گل گهر می گوید اگر اشتباهات داوری مانعشان نمی‌شد رتبه بهتری در جدول داشتند.
اگر هنگام لمس توپ توسط دست، دست بازیکن حجم بدن را به طور غیر طبیعی افزایش داده باشد این یک تخلف هند است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در بیست‌وسومین کنگره ۴۰۰۰ شهید منطقه ۱۷ تهران، گفت: اگر اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم، می‌توانیم در برنامه هفتم، ثبات اقتصادی را در کشور ببینیم.
کاپیتان استقلال گفت اگر اشتباهات داوری در بازی های بزرگ رخ دهد، آنها نمی توانند امتیازات لازم را کسب کنند.
اگر در « ترین های » هفته عنوانی هم برای خوش شانس « ترین » داور هفته داشتیم بدون شک سید مهدی سید علی لایق ترین فرد برای کسب این عنوان بود‌.
مدیررسانه ای آلومینیوم با اعتراض به تصمیمات داوری در بازی با صنعت نفت، معتقد است بازیکن حریف با دست گلزنی کرده است.
سرمربی بایرن مونیخ بخشی از اشتباهات گل مشکوک حریف را مربوط به اشتباه فنی شاگردان خود دانست.
محمد ربیعی می‌گوید از اشتباهات داوری به ستوه آمده و اگر باشگاه در این خصوص از حقش دفاع نکند نمی‌تواند به کارش ادامه دهد.
سرمربی تیم ولووز معتقد است که اگر داور به اشتباه گل تیمش را آفساید اعلام نمی کرد، پیروزی مقابل لیورپول دور از دسترس نبود.
حامد شیری می‌گوید رتبه پنجم، پایان کار نساجی در لیگ برتر نخواهد بود و این تیم برای حضور در جایگاه بهتری در جدول تلاش می‌کند.
کاپیتان مس رفسنجان مدعی است که تیمش شایسته صدرنشینی در فصل جدید بود اگر اشتباهات داوری طی هفته‌های اخیر علیه آنها شکل نمی‌گرفت.
حمید مطهری، سرمربی نساجی کاملا حق دارد از اشتباهات داوری علیه تیمش ناراضی باشد به این خاطر که اگر این اشتباهات سهوی نبود شاید نساجی بهتر امتیاز می گرفت.
مالک باشگاه نساجی مازندران نسبت به اشتباهات داوری علیه تیمش واکنش نشان داد.
بازیکن مس رفسنجان می گوید اگر اشتباهات داوری نبود این تیم در حال حاضر ۶ امتیازی بود و شرایط خوبی را سپری می کرد.
مربی تیم نساجی می گوید اگر اشتباه داوری نبود و مظاهری اخراج می شد، آنها برنده از زمین مسابقه خارج می شدند.
اصفهان- سرمربی تیم فوتسال فردوس قم گرفتن پنالتی برای گیتی پسند در رقابت با این تیم را اشتباه داوری دانست.
محقق داماد در واکنش به ابراز نگرانی درباره افزایش دین‌گریزی در جامعه گفت: دین‌گریزی اگر از روی اندیشه باشد، خطری ندارد. اما مشکل اینجاست که هم دینداری و هم دین‌گریزی برخی توام با جهل است. این که کسی به واسطه عملکرد ضعیف چند روحانی، کل دین را کنار بگذارد جاهلانه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ