مسابقات ماده تراپ جام جهانی تیراندازی اهداف پروازی در قزاقستان در حالی به پایان رسید که رتبه شانزدهمی پرورش نیا بهترین نتیجه تیراندازان ایرانی در این بخش بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پارسینه نوشت: این هواپیمای تک‌صوت دو خدمه بود که توسط نورث روپ (بعدها نورتروپ گرومن) طراحی و از سال ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۰ تولید شد. این بمب افکن می‌تواند هم سلاح‌های متعارف و هم سلاح‌های هسته‌ای گرمایی، مانند بمب‌های هسته‌ای ام کی ۸۲ با هدایت جی پی اس ۸۰ پوند (۲۳۰ کیلوگرم) یا شانزده بمب هسته ای ۲۴۰۰ پوندی (۱۱۰۰ کیلوگرم) بی۸۳ را پرتاب کند.
تیم هندبال نوجوانان ایران آخرین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان را برابر اسلوونی شکست خورد تا به عنوان شانزدهمی این مسابقات بسنده کند.
درحالی که تنها دو ماه تا آغاز فصل شانزدهم فوتبال زنان باقی‌مانده است، وضعیت کادرفنی تیم زنان سپاهان هنوز نامشخص است.
این گیاه که جزو سبزیجات دسته بندی می‌شود در قرن شانزدهم به انگلستان منتقل شد و برای اولین بار توسط یک پزشک انگلیسی به نام جان جرارد کشت داده شد و در واقع او اولین کسی بود که به این حقیقت دست یافت که گوجه فرنگی حاوی ماده سمی است، که بعد‌ها مشخص شد که این ماده نوعی سم به نام گلیکوآلکالوئید است و به همین علت جرارد در کتابی که منتشر کرد گوجه فرنگی را یک گیاه سمی اعلام نمود و در نتیجه انتشار این مطلب تا مدت‌ها در انگلستان و آمریکای شمالی خوردن آن به علت ناسالم بودن مرسوم نبود.
سازمان هواشناسی با پیش بینی تشدید فعالیت سامانه بارشی از روز چهاردهم تا شانزدهم خرداد، برای برخی استان‌ها هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
مسابقات ماده تراپ جام جهانی تیراندازی اهداف پروازی در قزاقستان در حالی به پایان رسید که رتبه شانزدهمی پرورش نیا بهترین نتیجه تیراندازان ایرانی در این بخش بود.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) شانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی شانزدهم تا بیست و هشتم فروردین ماه، فردا( پنج شنبه ۱۰ فروردین) آغاز می‌شود.
بنابر اطلاعیه قبلی سازمان حج و زیارت، قرار بود ثبت‌نام از اولویت سوم (دارندگان اسناد ودیعه‌گذاری حج تا پایان فروردین ۱۳۸۶) در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه چهاردهم اسفندماه ۱۴۰۱ و اولویت چهارم (دارندگان اسناد حج تا پایان اردیبهشت ۱۳۸۶) از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه آغاز شود که بنا بر اعلام جدید این سازمان، به‌دلیل استقبال مشمولان تشرف و تکمیل ظرفیت کاروان‌ها تا "اطلاع ثانوی" امکان ثبت‌نام ودیعه‌گذاران سال ۸۶ وجود ندارد.
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان امروز با انجام چهار دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدار، خاتون در ورزشگاه انقلاب البرز مهمان پیکان خواهد بود.
باشگاه صنعت نفت آبادان تا پایان هفته شانزدهم لیگ برتر، ۳ مدیرعامل و‌ ۳ سرمربی را بالای سر خود دیده است.
‌نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز به طور رسمی شروع می‌شود تا در حساس‌ترین بازی هفته شانزدهم دو تیم مدعی سپاهان و استقلال در اصفهان به مصاف یکدیگر بروند. اهمیت این بازی دست‌کمی از جدال برای رسیدن به عنوان قهرمانی ندارد
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در هفته شانزدهم لیگ پرتغال هم موفق به گلزنی شد تا تیمش به یک پیروزی پرگل دست یابد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی که کیفیت بالایی هم نداشت، با تساوی در ۹۰ دقیقه به پایان رسید تا کار دو تیم به وقت های اضافه کشیده شود.
برنامه مسابقات هفته شانزدهم تا بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اعلام شد.
هزاران نفر صبح روز دوشنبه به واتیکان رفتند تا آخرین وداع را با پاپ فقید بندیکت شانزدهم انجام دهند که روز شنبه در سن ۹۵ سالگی درگذشت. جنازه وی امروز به کلیسای قدیس پطرس واتیکان منتقل می‌شود تا به مدت ۳ روز افراد بتوانند از نزدیک مراسم وداع را به جا بیاورند. جنازه روز پنجشنبه آینده در مراسمی با حضور پاپ فعلی در یکی از سرداب‌های کلیسا دفن خواهد شد.
فیفا در جام جهانی ۲۰۲۲ در مجموع ۴۴۰ میلیون دلار به ۳۲ تیم حاضر در قطر پاداش داد که سهم نایب قهرمان ۳۰ میلیون، تیم سوم ۲۷ میلیون، تیم چهارم ۲۵ میلیون، تیم‌های پنجم تا هشتم ۱۷ میلیون، نهم تا شانزدهم ۱۴ میلیون و تیم‌های حذف شده در مرحله گروهی ۹ میلیون دلار بوده است. این اعداد را مقایسه کنید با نخستین قهرمان جام جهانی که در تاریخ پاداش دریافت کرد؛ جام جهانی ۱۹۸۲، قهرمانی ایتالیا و ۲ میلیون دلار جایزه!
این کشف توسط تیمی از باستان شناسان در مرکز باستان شناسی مدیترانه‌ای دانشگاه ورشو به سرپرستی دکتر پاتریک چودزیک انجام شد. باستان شناسان در حال حفاری بخش‌هایی از منطقه گورستان تبانی بودند که در کرانه غربی رود نیل در مصر قرار دارد. این منطقه در دوره پادشاهی جدید در مصر باستان - بین قرن شانزدهم قبل از میلاد تا قرن یازدهم قبل از میلاد - برای تدفین آیینی مورد استفاده قرار می‌گرفت. جمجمه‌ها در قبرستان الاساسیف، در سمت کرانه غربی تبان پیدا شده‌اند.
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: تجمعات از مقابل درب اصلی دانشگاه آغاز شد و تا درب دانشکده ادبیات کشیده شد. حراست دانشگاه برای عدم ورود عناصر خارجی به داخل دانشگاه، درب‌های جانبی بغیر از درب شانزده آذر را بست.
در پایان مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان جهان رده‌بندی تیم‌های نهم تا شانزدهم مشخص شد.
با جدایی احسان حاج صفی از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی انتخاب یک کاپیتان واجد شرایط برای کادر فنی این تیم بسیار دشوار شده است.
با جدایی احسان حاج صفی از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی انتخاب یک کاپیتان واجد شرایط برای کادر فنی این تیم بسیار دشوار شده است.
در فاصله سه روز مانده تا شروع دوباره مسابقات لیگ برتر بد نیست نیم نگاهی به کاپیتان‎های 16 تیم حاضر در این مسابقات بپردازیم که البته خیلی از آنها هم بازیکن ثابت تیم‌هایشان نیستند.
تیم هندبال دختران نوجوان ایران امروز برای کسب رتبه سیزدهم تا شانزدهم مسابقات قهرمانی جهان به مصاف تیم رومانی خواهند رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ