رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: جریانات اصیل انقلابی خواهان بالا بودن مشارکت در انتخابات و توجه به همه سلیقه‌ها هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت: از جریانات سیاسی و نیز افرادی که به شکل منفرد می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، دعوت می کنیم زودتر ثبت نام کنند چون فرصت ما محدود است و یک هفته بیشتر زمان نداریم.
مردم و طبقه متوسط طی دهه‌های اخیر بار‌ها پالس ارسال کرده‌اند که جامعه به وضع خطرناکی رسیده است. طبقه متوسط هنوز هم معتقد است که باید از مسیر رفتار‌های مدنی حرکت و از رفتار‌های رادیکال و انقلابی دوری کند. طبقه متوسط، چون قبلا مسیر انقلاب را یک بار طی کرده، دیگر به راحتی به آن تن نمی‌دهد. در ایران یک لایه از طبقه متوسط اقتصادی و یک لایه فرهنگی و اجتماعی است. طبقه متوسط احساس می‌کند دهه‌هاست در حال هزینه دادن و مشارکت کردن است، اما دستاوردی کسب نکرده است.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم فعالیت جریانات همرفتی در نیمه شرق استان طی امروز خبرداد.
ک تیم تروریستی توسط مجموعه اداره اطلاعات استان آذربایجان غربی دستگیر شد.
پیرو جریانات «می‌تو» (جنبش روایت آزار) و اتهاماتی که به مهدی کوشکی و حبیب رضایی وارد شده بود، قرار منع تعقیب برای این دو فرد صادر شد.
سکوت دستگاه امنیتی در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان، موجب راندن تفاسیری از سوی داخلی‌ها شده که شاید نسبت کمتری با واقعیت داشته باشد و می‌توان آن را صرفاً فرضیه قلمداد کرد.
برخی منابع پشت پرده استعفای بهزاد از جبهه اصلاحات را به شکل دیگری گزارش می‌کنند. این منابع می‌گویند برخی رفتار‌های رادیکال در منتهی الیه چپ طیف‌های اصلاح‌طلب ریشه اصلی این استعفا بوده است، گروهی دیگر هم به مطالبات فراتر از قانون برخی افراد و جریانات اشاره می‌کنند که باعث شد بهزاد عطای حضور در جبهه اصلاحات را به لقای آن ببخشد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متأسفانه جریاناتی با اعلام برخی بیانیه‌های سخیف و غیر حرفه‌ای، نشان دادند که به منافع ملی پایبند نیستند.
برخی افراد و جریانات به جای پیگیری حقوقی موضوع، تصور می‌کردند از طریق خبرسازی‌های جعلی و فعالیت‌های رسانه‌ای می‌توانند موضوع را جمع کنند. به همین دلیل است که دو بار اعلام کردند قاتلان دستگیر شده‌اند، اما در ادامه اطلاعات تکمیلی ارایه نشد. موضوع قتل کیان و زخمی شدن برادرم روشن است، در خیابان محل حادثه دوربین‌های متعددی وجود دارند و با بررسی دقیق دوربین‌ها به راحتی می‌شد موضوع را روشن کرد. اگر اراده‌ای برای نمایان کردن حقیقت باشد به راحتی می‌توان این روند را برنامه‌ریزی کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اظهار داشت: جریاناتی که به دنبال سوء‌استفاده از اتفاق رخ داده برای سفارت آذربایجان هستند و می‌خواهند از این آب گل‌آلود برای خود ماهی بگیرند، بدانند که مقامات جمهوری اسلامی ایران بسیار عاقل‌تر و هوشمندتر از این حرف‌ها هستند که بخواهند در بازی این جریانات سوء‌استفاده‌گر و فرصت‌طلب قرار گیرند.
وزیر کشور در همایش مکتب شهید سلیمانی و نظم جدید جهانی گفت: مکتب شهید سلیمانی با مقاومت عجین شده و امروز به عنوان حرف اصلی در مقابل جریانات توطئه جهانی خودش را نشان می‌دهد.
ایرنا نوشت: برخی جریانات تلاش می‌کنند فوت مرحومه قادری را به اغتشاشات اخیر ربط دهند.
علی رغم فراخوان گسترده جریانات آشوب طلب برای برگزاری تجمعات در چهلمین روز از درگذشت مرحوم امینی، خیابان‌های اصلی تهران در آرامش است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، در پاسخ به این که آیا دانش آموزی به دلیل تحت تاثیر ناآرامی‌های اخیر قرار گرفتن، اخراج شده است؟ تاکید کرد: هیچ دانش آموزی در این راستا اخراج نشده است. اگر مشکلی برای یکی از این دانش آموزان پیش آید ما خود را موظف می‌دانیم برای آموزش او تلاش کنیم. دانش آموزی در این راستا اخراج نشده؛ اگر هم تحت تاثیر قرار گرفته و حرکتی انجام داده باید به او آگاهی بخشی کنیم. در این راستا تا کنون دانش آموز اخراجی نداشته‌ایم.
رئیس دستگاه قضا گفت: قطعا اقداماتی نظیر آتش زدن اموال عمومی و مردمی و رُعب افکندن در دل‌های شهروندان، قتل و مجروح کردن نیرو‌های حافظ امنیت مردم و همچنین فحاشی و آشوب‌افکنی، از مصادیق کُنش اعتراضی نمی‌باشد بلکه این قبیل امور در همه جای دنیا به معنای اغتشاش و آشوب است.
دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی گفت: مفهوم تجزیه طلبی توسط برخی‌ها به درستی درک نشده است، این اتفاقات بیشتر سوار شدن روی موج شعارها و احساسات است.
دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی گفت: مفهوم تجزیه طلبی توسط برخی‌ها به درستی درک نشده است، این اتفاقات بیشتر سوار شدن روی موج شعارها و احساسات است.
امام جمعه ارومیه با قدردانی از حضور پرشور مردم در این اجتماع عظیم تاکید کرد: نیروهای انتظامی باید با قدرت و قوت با اغتشاشگران برخورد کنند.
نفوذ جریانات خنک شمالی به کشور از امروز
رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به موضوع مهسا امینی گفت: مردم مراقب باشند و فریب جریانات انحرافی را نخورند و برای این موضوع نباید اصل نظام را هدف قرار داد.
اهواز - جریانات جنوبی و مرطوب همچنان در خوزستان ادامه دارد به گونه‌ای که تا آخر هفته جاری مناطق جنوب، غرب و مرکز استان تحت تأثیر این پدیده قرار می‌گیرند.
برخی چهره‌ها و جریانات سیاسی در بزنگاه‌های حساس و اثرگذار به جای انجام رسالت خود و اتخاذ موضعی شفاف با ماوقع،روزه سکوت می‌گیرند و این رویه مانع رویت مرز دقیقی میان آنها و دشمنان کشور می‌شود.
در جهت تحقق شعار سال و سیاست های وزارت صمت مبنی بر استفاده از ظرفیت های موجود و با هدف تقویت شاخص های بهره وری و مقیاس تولید و در راستای سیاست های گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران خودرو مبتنی بر تولید اقتصادی و باکیفیت، این دو شرکت در راستای همکاری های استراتژیک خود، اقدام به امضا تفاهمنامه توسعه همکاری های مشترک در زمینه موتور و گیربکس کردند.
در بیان فرضیه‌های فقهی و نکات اخلاقی مواظبت کنیم در جملات و کلمات احیانا به این دوگانه‌سازی دامن نزنیم و به افکار عمومی و عواطف جامعه زنان و بانوان ایرانی خدشه وارد نشود و جریجه‌دارشان نکنیم؛ زیرا التهابات بالاست و حساسیت‌ها زیاد شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ