«سیلیکون ولی» پر است از قصه آدم‌های موفق، اما داستان «ساسان گودرزی» به هیچ‌وجه یک داستان معمولی نیست. او که متولد تهران است، در کودکی با خانواده‌اش به ایالات‌متحده مهاجرت کرد. در کمتر از شش ماه، پدرش از دنیا رفت و برادران بزرگ‌ترش ناچار بودند راهی برای حمایت مالی خانواده پیدا کنند. ساسان که در آن زمان فقط ۹ سال داشت می‌گوید نه تنها ناچار به یادگیری یک زبان جدید و فرهنگ غریبه شد، بلکه با رفتار‌های خصمانه و زورگویی در مدرسه نیز مواجه بود. همین باعث شد عشقش به یادگیری در نطفه خفه شود و با معدل پایین، دبیرستان را به پایان برساند. اما به مرور در محیط جدید، جا افتاد و پس از کسب مدرک فوق لیسانس مدیریت کسب‌وکار از مدرسه مدیریت «کیلاگ» و دهه‌ها تجربه در حوزه تکنولوژی، نهایتا در سال ۲۰۱۹ به جایگاه مدیرعاملی رسید؛ مدیرعامل غول نرم‌افزار «اینتوییت».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی در اولین روزهای حضورش در میامی توانسته سبک زندگی مورد علاقه خود را تجربه کند.
ونسان کمپانی که توانسته برنلی را به لیگ برتر ببرد، گفت سبک مربیگری او تحت تاثیر یوهان کرویف و پپ گواردیولا است.
کارشناس والیبال با اشاره به خط خوردن معنوی‌نژاد از لیست ایران برای هفته دوم لیگ ملتها گفت: معنوی‌نژاد پاس‌های سرعتی با ارتفاع بالا می‌زند و احتمالا سبک بازی او با برنامه کادرفنی متفاوت است.
ملی‌پوشان والیبال ایران صبح امروز (سه‌شنبه ١۶ خرداد) تمرین سبکی را پیش از دیدار برابر ژاپن پشت سر گذاشتند.
مدیرعامل اتحادیه دام سبک کشور با بیان اینکه دولت مکلف به اجرای ماده ۲۰ قانون نظام دامپروری است گفت: دولت باید بر اساس این قانون، خرید تضمینی گوشت قرمز، مرغ و شیر را انجام دهد.
برای تهیه قیمه توماتیز کردی ابتدا پیاز‌ها را نگینی خرد کنید و بعد یک قابلمه را روی حرارت ملایم قرار دهید و مقداری روغن مایع در آن بریزید تا گرم شود، سپس پیاز‌ها را اضافه کنید و تفت دهید تا سبک شوند.
ژوائو فلیکس، ستاره تازه وارد چلسی، تاکید کرد که سبک بازی این تیم را تهاجمی و مالکانه است دوست دارد.
گروهی از محققان دریافتند که هرچه بیشتر افراد به سبک زندگی مدیترانه‌ای پایبند باشند، خطر مرگ ناشی از سرطان، بیماری‌های قلبی عروقی و سایر بیماری‌ها کاهش می‌یابد.
شهداب یزد در بازی نخست مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان با اقتدار نماینده گرگان را شکست داد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد افرادی که به کووید۱۹ مبتلا می‌شوند در معرض خطر عوارض طولانی مدت سلامتی قرار دارند، اما یک سبک زندگی سالم ممکن است از ابتلا به این عوارض پیشگیری کند.
دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو، خرید ممفیس دیپای از بارسلونا را اتفاقی مثبت برای تیمش می داند و گفت که تلاش می کند او را به روزهای اوجش در لیون برگرداند.
پدری، هافبک جوان بارسلونا، تاکید کرد که در فصل جاری باید قهرمان لالیگا شوند و با سبک و فلسفه همیشگی بارسا به این موفقیت خواهند رسید.
فابیو کاپلو، مربی ایتالیایی، از این که دوران تیکی تاکا به پایان رسیده ابراز خوشحالی کرد.
ریانووستی روسیه امروز به نقل از نیکولای توکارف، مدیر اجرایی ترانس نفت گزارش داد که اپراتور خط لوله ترانس نفت روسیه سفارش های جدید خرید نفت خام از آلمان و لهستان را دریافت کرده است.
ستاره تیم ملی مراکش به شایعاتی که پیرامون انتقال او از فیورنتینا به باشگاه‌های بزرگ اروپایی وجود دارد، واکنش نشان داد.
ستاره سابق تیم ملی آلمان تاکید کرد شماره ۱۰ تیم ملی برزیل باید اولین ضربه پنالتی مقابل کرواسی را می‌زد.
هراز آمل با شکست ایفاسرام اردکان به صدر جدول لیگ برتر والیبال صعود کرد.
آبادان- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی‌های گذشته تیم سپاهان را آنالیز کردیم، برخی بازیکنانشان را از دست دادند و سبک بازی آنها تغییر کرده است.
شرکت ایسر سبک ترین لپ تاپ او ال ای دی ۱۶ اینچ جهان را رونمایی کرده است. عمر شارژ این دستگاه ۱۰.۵ ساعت و حافظه آن یک ترابایت است.
سیدمهدی صالحی معتقد است پیروزی مقابل اروگوئه انگیزه مضاعفی به ملی پوشان برای جام جهانی داد.
آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان در رقابت‌های جهانی گفت: با تغییر سبک قبلی خود در مبارزات، در یکسال گذشته به دنبال تغییر این سبک از کشتی بوده‌ام.
در نخستین رویداد ملی فعالان اقتصاد مقاومتی تجربه نهاد مردمی رسالت و الگوی تعالی اجتماعی رسالت در راستای شکل گیری کسب و کارهای خرد و خانگی به اشتراک گذاشته شد.
مدیرعامل اتحادیه دام سبک با بیان اینکه منتظر تشکیل جلسه شورای قیمت گذاری محصولات استراتژیک برای تعیین قیمت خرید دام زنده هستیم، از کاهش تقاضا در ایام محرم امسال برای دام خبر داد.
برنامه ریزی صحیح در زندگی موجب رشد اقتصادی شده و از زیرساخت‌های توسعه اجتماعی و بالندگی اقتصادی یک جامعه محسوب می‌شود. در سیره امام حسن عسکری علیه السلام در این رابطه، نکات قابل توجهی وجود دارد که در زیر نمونه‌ای از آن را می‌خوانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ