محمد نوری می‌گوید مطمئن است که جایگاه ملوان در پایان فصل از سال گذشته بهتر خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر چمن‌های ورزشی باشگاه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت چمن ورزشگاه نقش‌جهان توضیحاتی ارائه کرد.
عضو تیم ملی کامپوند پاراتیراندازی با کمان کشورمان توانست جواز حضور در پارالمپیک پاریس را کسب کند.
آیت الله نوری همدانی در دیدار با عده‌ای از فضلای و مبلغین حوزه علمیه با اشاره به ضرورت تبلیغ و نقش آن در نشر معارف اسلامی و فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) اظهار داشتند: مبلغان باید عالم به زمان بودن را در نظر بگیرند، امروز مخاطب ما با پنجاه‌ سال‌ پیش از این فرق می‌کند.
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی از هواداران این تیم خواست که در دو هفته پایانی مازیار زارع و شاگردانش را تنها نگذارند و باخت مقابل مس را فراموش کنند.
ملیحه نوری؛ داور زن ایرانی با قضاوت‌های پُرتکرار در مسابقات آسیایی والیبال؛ رکورد جالبی به ثبت رسانده است.
آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید شیعه، امروز در پایان درس خارج حوزه، گفت: امسال روز قدس از هر سال حساس‌تر به نظر می‌رسد و بایستی مسلمانان جهان با شکوه‌تر و با قدرت و وحدت بیشتر در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.
شهرک نشینان راست افراطی یهودی تحت حمایت نیرو‌های اسرائیلی به مسجد الاقصی یورش بردند. یهودیان متعصب به بهانه عید یهودی پسح طی روز‌های اخیر در گروه‌های ده‌ها نفری وارد مسجد الاقصی شده‌اند. تعداد زیادی از نیرو‌های پلیس اسرائیل پیش از این یورش در نقاط مختلف مسجد الاقصی مستقر شدند. نیرو‌های اسرائیلی همچنین از ورود فلسطینیان زیر ۵۰ سال به مسجد الاقصی برای نماز صبح جلوگیری کردند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: بحث آموزش غیرحضوری برای ایرانیان خارج از کشور مطرح شده است و مربوط به داخل کشور نیست.
وزیر آموزش و پرورش گفت: خبر ما را "مسمومیت" و "سم" منتشر کردند و این در حالی است که اگر این امر برای مثال در هیروشیما رخ داده بود می‌گفتند «یک بوی بد با منشاء نامعلوم تعدادی از دانش آموزان را راهی بیمارستان کرد»؛ درواقع اولین عبارتی که ما می‌آوریم آخرین حرفی است که باید به کار بگیریم.
نوری با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی برنامه هایی در این مورد دارد و آموزش هایی در طول این هفته و هفته های قبل به دانش آموزان داده شده است، اما ضروری است خانواده ها نیز در این موضوع تمهیداتی انجام داده و در پیشگیری از خطرات و حوادث چهارشنبه آخر سال مشارکت کنند.
نوری گفت: این توطئه دشمن است که می‌خواهد مدارس ما تعطیل و دانش آموزان از تحصیل باز بمانند. تمامی جوانب بررسی شده و نگرانی برای باز بودن مدارس نیست.
نوری همچنین با بیان اینکه املاک مازاد برای اتمام فضاهای ناتمام خیری مولدسازی می‌شوند، گفت: اجازه فروش املاک خیرین را به لحاظ شرعی نداریم و این کار را هم نمی‌کنیم و مولدسازی در زمینه تکمیل و ساخت مدارس انجام می‌شود.
رئیس ائتلاف دولت قانون با بیان اینکه به سهم خواهی های فرقه ای اعتقادی ندارد، گفت که مناقشه با مقتدی صدر به زودی پایان خواهد یافت.
کنعانی افزود: متاسفانه فرانسه به بهانه دفاع از اصل آزادی بیان، واکنش مسلمانان علیه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و اعتقادات دینی خود را هجمه علیه لائیسیته می داند، اما فراموش کرده که مقابله با انتقاد از رژیم صهیونیستی، نوعی نقض مسلم اصل آزادی بیان است.
سخنگوی وزارت خارجه چین می گوید محدودیت ورود علیه مسافران چینی، به بهانه کرونا نوعی اقدام سیاسی از سوی دیگر کشورهاست.
یکی از عجیب ترین اتفاقات ممکن پیرامون جام جهانی 2022 در کشور ویتنام رخ داده است.
محققان کشور موفق به معرفی نانو ذرات کندروئیتین سولفات بهینه سازی شده با کیتوزان به عنوان ابزار مناسبی برای انتقال هدفمند ژن به غضروف شدند.
شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست، از صبح امروز برای دومین روز متوالی، به بهانه سال نوی عبری، با حمایت نظامیان اشغالگر به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند که اعتراض فلسطینیان را در پی داشت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری متهم قبل از فرار در مرز/ طلاق بخاطر کم سوادی و تحقیر/ قتل به خاطر ساخت و ساز غیر قانونی/ آدم ربایی به بهانه دادن غذای نذری!/ بازداشت قاضی و وکیل قلابی در قشم/ رمزگشایی از جنایت رمزآلود/ گروگانگیری ۲۰۰ میلیونی در شرکت هرمی
آدم ربایی به بهانه دادن غذای نذری !
زن جوان ۳۸ ساله است و سابقه کلاهبرداری و سرقت دارد. او ۲ کودک را به بهانه دادن غذای نذری ربوده و پس از سرقت طلا‌های آنها، رهایشان کرده است، اما حالا در ادعایی عجیب می‌گوید که دختربچه‌ها را در حسرت مادر شدن می‌دزدیده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهم پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم ربودن دختر خردسال و یک فقره کودک ربایی دیگر با شگرد تعارف غذای نذری در اواسط مرداد ماه امسال اعتراف کرد و گفت: من به دلیل نیاز مالی که داشتم با پرسه زنی در مساجد و شناسایی کودکانی که زیورآلات به همراه داشتند را در یک فرصت مناسب به بهانه دادن غذای نذری آنان را اغفال و پس از سرقت طلاجات گوشواره و النگو، کودکان را در محدوده‌های ربایش رها می‌کردم و اموال مسروقه را به فردی می‌فروختم.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی اعلام یک فقره کودک ربایی در خیابان«خراسان» بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری مولوی به محل اعزام شدند و در بررسی اولیه مشخص شد، دختربچه۶ ساله به همراه مادر بزرگش برای اقامه نماز به مسجد مراجعه کرده است و زمانی که مادربزرگ در حال نماز خواندن بوده، دختر بچه در حالی که کیف مادربزرگش را در دست داشته از مسجد خارج شده است.
خبرگزاری حوزه در گزارشی مدعی شد گروهی که از بازیگران زن سینمای ایران شکایت کردند، طلاب قم نیستند، بلکه گروه‌هایی از استان‌های مختلف هستند که مشاغل مختلف دارند؛ گروه‌هایی که مشخص نیست چگونه به یک باره همدیگر را پیدا کردند، برای شکایت از گروهی از بازیگران زن سینمای ایران به توافق رسیدند و شکایت‌شان را در قم ثبت کردند؟... نیوشا ضیغمی، شبنم مقدمی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، فلور نظری، آزاده صمدی، بهاره رهنما، الناز شاکردوست، الهام صالحی، صباکمالی، الهام حمیدی، ریحانه پارسا، سمانه پاکدل، لیندا کیانی مورد شکایت قرار گرفتند... بر اساس مستندات پرونده از این ۱۱۰ نفر، ۷۴ نفر آقا و ۳۶ نفر خانم هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ