سخنگوی رسمی گروه اخوان المسلمین مصر گفت که این گروه هیچ گاه به فکر انحلال و یا تبدیل خود به یک انجمن مذهبی نبوده و نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر ورزشی لخ پوزنان ابراز امیدواری کرد ستاره ایرانی این تیم به زودی به تیم ملحق شود.
دو ستاره مصدوم سپاهان پس از فیفا دی شهریورماه به فهرست این تیم اضافه می‌شوند.
استادیوم آزادی با اعلام شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در دست بازسازی است و در هفته‌های ابتدایی نمی‌تواند میزبان تماشاگران پرسپولیس و استقلال باشد.
استادیوم آزادی با اعلام شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در دست بازسازی است و در هفته‌های ابتدایی نمی‌تواند میزبان تماشاگران پرسپولیس و استقلال باشد.
روزنامه جوان نوشت: ناگفته پیداست بازی تمامیت‌خواهانه «همه یا هیچ» اصلاح‌طلبان تندرو مهم‌ترین مانع آن‌ها برای کنش سیاسی قانونمند است. نمی‌شود فقط بخواهی از منافع یک محیط بهره ببری و به قوانین آن پایبند نباشی. تا زمانی که عقلای این جریان بازاندیشی نکنند و نخواهند روش کار خود را در رقابت سیاسی اصلاح کنند، بازگشت آن‌ها به چرخه قدرت دور از انتظار است.
باشگاه استقلال اطلاعیه ای درخصوص زمان بازگشت بازیکنان مصدوم تیم صادر کرد.
تیم ملی والیبال ایران ساعت ۲۱ فردا سه شنبه وارد تهران می‌شود.
مدافع مصدوم پرسپولیس به دلیل عمل جراحی نمی تواند با هم تیمی هایش تمرینات پیش فصل را آغاز کند.
تیم ملی والیبال ایران سفری طولانی برای بازگشت به تهران پیش رو دارد.
پاکو خمس روز یک تیر ماه به تبریز بازخواهد گشت.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که کوین یامگا از ناحیه عضله پشت ران دچار کشیدگی شده است.
یکی از راه‌های تطبیق با تغییرات بعد از آخر هفته، معرفی روتین‌هایی است که تمام هفته طول می‌کشند، ولی این قدرت را دارد که زندگی ما را معنادارتر کند. این موارد ممکن است شامل تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما، باغبانی یا رفتن به باشگاه باشد. انجام این کار‌ها در زمان مشخص هر روز مفید است.
مهاجم لژیونر فوتبال ایران ۳۷ روز است نمی‌تواند بازی کند، اما می‌تواند شروع دوباره‌ای با تکرار موفقیت‌ها داشته باشد.
مخالفان اردوغان یک ائتلاف شش نفره با عنوان «ائتلاف ملت» میان شش حزب مخالف اردوغان تاسیس کرده‌اند. دو هفته قبل زمانی که این ائتلاف، کمال قلیچدار اوغلو، رهبر حزب جمهوری‌خواه خلق را به عنوان نامزد نهایی خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کرد، مرات آکشنر، رهبر حزب خوب اعلام کرد که از این ائتلاف کناره‌گیری می‌کند. با این حال زمانی که مقرر شد اکرم امام‌اوغلو و منصور یاواش معاونان او باشند، آکشنر از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد و بار دیگر به ائتلاف موسوم به میز شش نفره بازگشت.
کاروان تیم فولاد خوزستان ساعت ۱۹ امروز وارد شهر اهواز می‌شود.
معاون رئیس شورای حاکمیتی سودان اعلام کرد که زمان بازگشت نظامیان به پادگانها فرا رسیده است.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که سالها بهترین گلزن آبی پوشان بود توسط هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت.
اما موضوع بازگشت حسن روحانی به قدرت، علاوه بر جلساتی که با ناطق نوری و خاتمی برگزار می‌کند، زمانی جدی‌تر شد که وی پس از مدت‌ها سکوت خود را با ادبیات همیشگی شکست و درحالی‌که نام او در کنار «علی‌اکبر ناطق نوری و محمود احمدی‌نژاد» به‌عنوان یکی از ساکتین اعتراضات اخیر کشور مطرح شده بود، وی در دیداری که در روز‌های ابتدایی دی‌ماه با استانداران خود داشت، صریح‌ترین موضع خود پس از پایان دوران ریاست‌جمهوری را اتحاذ کرد و در واکنش به وقایع اخیر کشور گفته بود: «حل مشکلات اجتماعی و سیاسی در گرو بازگشت جاذبه به صندوق‌های رای است؛ اگر مردم را از صندوق مأیوس کردید، به خیابان می‌رانید.
اولین مورد اعدام در ملاءعام از سوی طالبان در شهر فراه انجام شد و حالا یک قاضی ۳۴ ساله طالبان می‌گوید که از زمان بازگشت به قدرت در اوت ۲۰۲۱ حدود ده‌ها حکم اعدام در ولایت غزنی صادر شده است.
جدی‌ترین و محتمل‌ترین سناریویی که گمانه می‌رود در رونمایی از طرح جدید حجاب عمومی ارائه شود، اعمال محدودیت‌ها و احتمالا جرایمی ویژه برای افراد بی‌حجاب است. این سناریو به منظور بازگشت وضعیت حجاب عمومی زنان به وضعیت قبل از آغاز ناآرامی‌های اخیر کشور با بهره‌گیری از اعمال قدرت نرم است. بدین معنا که بدون هر گونه استفاده از مواجهه فیزیکی و تنبیهی مستقیم، افراد از طریق کی سری مجازات هوشمندِ نظارتی، اصطلاحا روسری‌ها را مجددا بر سر کنند. اما این سناریو نیز در دو حالت امکان اجرایی شدن دارد
باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی اعلام کرد که کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه اجازه حضور در تمرین را ندارند.
لولا داسیلوا رئیس جمهور برزیل که بار دیگر به قدرت بازگشته طی یک سخنرانی در حالی که اشک می‌ریخت گفت: زمانی که ریاست جمهوری را ترک کردم، تصور می‌کردم که در ۱۰ سال آینده برزیل مانند فرانسه و انگلستان خواهد بود.
از زمانی که طالبان در ماه اوت سال گذشته به قدرت بازگشتند، صد‌ها جنگجو به کلاس‌های درس بازگشته اند.
از زمانی که طالبان در ماه اوت سال گذشته به قدرت بازگشتند، صد‌ها جنگجو به کلاس‌های درس بازگشته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ