پوتین این جنگ را با ارتشی به سبک دوران استعمار ادامه می‌دهد. روس‌ها از خانواده‌های مرفه از سربازی طفره می‌روند یا از روسیه فرار می‌کنند و ارتش روسیه و گروه واگنر را مجبور می‌کنند از میان اقلیت‌های قومی - لزگین‌ها، آوارها، بوریات‌ها، تاتارها، چوواش‌ها و ... سربازگیری کنند. اما از آنجا که روسیه به طور تاریخی این اقوام را سرکوب کرده است، این تصور که آن‌ها وفاداری واقعی به دولت روسیه داشته باشند، دور از ذهن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال در روز درخشش سیدحسین حسینی و گلزنی محمد مرادمند موفق شد با ثبت 999گل استقلال در تاریخ لیگ برتر،ملوان را شکست دهد.
مدیر دفتر آموزش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: دیوار اعتراض را راه انداختیم که دانش آموزان به جای اعتراض‌های مخرب، اعتراضات خود را به صورت علنی بیان کنند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دوران سربازی بهترین فرصت برای آموزش مهارت های زندگی و افزایش مسئولیت پذیری جوانان نسبت به جمعیت و خانواده است.
استفان رادمیکر، دستیار پیشین وزیر امور خارجه آمریکا پیشنهاد کرده است که آمریکا می‌تواند با تشویق انگلیس، فرانسه و آلمان که از اعضای برجامند، مکانیسم ماشه را فعال کند که یکی از موارد مقرر در برجام است و نه تنها تحریم‌های موشکی، بلکه تمامی تحریم‌ها را علیه ایران باز می‌گرداند.
علی جعفریان، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و رییس بخش پیوند کبد بیمارستان امام خمینی، می‌گوید که به دنبال نوسانات نرخ ارز، پزشکان دیگر قادر به شرکت در کنگره‌های بازآموزی بین‌المللی و فراگیری تجربیات جامعه پزشکی دنیا نیستند که این اتفاق، یک معادل نگران‌کننده دارد؛ پسرفت و درجا زدن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و پزشکان و جراحان در همان جایی که هستند.
رضا شکاری پس از رسمی شدن حضورش در سپاهان، سرانجام در تمرینات این تیم رویت شد.
با شورش مسلحانه واگنر علیه حکومت روسیه، پرسش درباره سرانجام این ارتش خصوصی، به یک سؤال پرتکرار مبدل شده است.
اهواز - معاون امنیتی استانداری خوزستان گفت: دوران بزن در رو در ایذه تمام شده و عزم شورای تامین و دستگاه‌های قضایی و امنیتی این است که متخلفان را در این شهر به سزای کارشان برسانند.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه دوران بی توجهی به محیط‌زیست اصفهان گذشته، گفت: در شورای برنامه‌ریزی استان از توسعه صنایع آلاینده و آب بر جلوگیری می‌شود.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه دوران بی توجهی به محیط‌زیست اصفهان گذشته، گفت: در شورای برنامه‌ریزی استان از توسعه صنایع آلاینده و آب بر جلوگیری می‌شود.
مجید جلالی می‌گوید خدماتی به فولاد خوزستان، سایپا و پیکان ارائه کرده، که مطمئن است هیچ مربی دیگری برای این باشگاه‌ها این کار را انجام نخواهد داد.
رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور دو مهره غیرقابل انکار مورایس در لیگ برتر دوره بیست و دوم به شمار می‌روند.
دوران نظم جهانی تک قطبی که پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی بر پایه هژمونی آمریکا بنا شده بود، به پایان رسیده و جنگ اوکراین یکی از نتایج فروپاشی نظم جهانی است که پس از جنگ سرد برقرار شد.
سیاهکل- معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دوران خاندان آل بویه زمان طلایی تاریخ ایران به شمار می رود، گفت: خدمات و تأثیرات خاندان آل بویه در ابعاد مختلف باید مورد بررسی قرار بگیرد.
دو سال از درگذشت ناگهانی علی انصاریان گذشت. این بهانه‌ای برای تجدید خاطره با این مدافع سرسخت سابق پرسپولیسی‌هاست.
ستاره ترکی‌ه‎ای کشتی جهان و المپیک اعلام کرد برنامه ویژه ای را برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس در نظر دارد تا در اوج از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.
مجتبی توانگر عضو شورای عالی بورس در نامه ای به رئیس شورای رقابت ضن تاکید بر لزوم عرضه خودرو در بورس، تصریح کرد که دوران افول صنعت خودرو از زمان قیمت گذاری شورای رقابت آغاز شد.
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: دوران سربازی تمرینی برای روابط انسانی، برادری و کار تیمی است، و فرصتی است که جوانان در آن جامعه‌پذیری و مسئولیت‌پذیری و مهارت‌های زندگی را فرامی‌گیرند.
adhd که به آن اختلال بیش فعالی و کمبود توجه هم گفته میشود، نوعی اختلال است که بر رفتار افراد تاثیر می‌گذارد. افرادی که مبتلا به این بیماری هستند نمی‌توانند به خوبی تمرکز کنند و در جمع کردن حواس مشکل دارند. این افراد بی قرار و حواس پرت به نظر میرسند. افرادی که به adhd مبتلا هستند سطوحی از اضطراب، بی خوابی و کم خوابی را تجربه میکنند و دارای اختلالات خواب هستند.
گلر تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه به پایان همکاری خود با سپاهان رسیده است.
دهقان گفت:براساس آمارهای مؤسسه آینده‌پژوهی شرکت‌های معتبرجهان، نفت خام درآینده ازیک کالای راهبردی به کالایی معمولی تبدیل می‌شود به عبارت دیگر،دوران طلایی و جذاب فروش نفت اکنون است، نه آینده.
ستاره بی‌چون‌و‌چرای دهه هفتاد و هشتاد فوتبال ایران در آلمان روزهای جالبی پشت سر گذاشته است.
مهدی ترابی برخلاف انتظارات در مصاف با اروگوئه در ترکیب اصلی قرار گرفته است.
پر افتخارترین تیم والیبال آسیا این روزها وضعیت عجیب و نابسامانی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ