رئیس گروه نظامی «واگنر» از برافراشته شدن پرچم روسیه بر فراز ساختمان اداری باخموت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تأکید بر اینکه نباید موضوعات فنی و تخصصی را سیاسی کنیم، گفت: تعداد جلسات و نشست‌های علمی که شهرداری و شورای شهر تهران در این دوره به صورت رودررو با زلزله‌شناسان و با همه انواع گروه‌های زلزله‌شناسی داشته، در تاریخ شهرداری سابقه نداشته است.
فرمانده کل انتظامی کشور، از نصب ۲۰ هزار دوربین روی لباس ماموران خبر داد و گفت: ۸ هزار دوربین آنلاین و ۱۲ هزار دوربین آفلاین است.
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران اعلام کرد که ۱۸ درصد از کنتورهای اندازه‌گیری تأسیسات این شرکت با هدف بهینه‌سازی مصرف انرژی، به نوع آلتراسونیک تغییر کرده است.
رشت- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از نصب دستگاه محدودکننده مصرف بر روی کنتورهای هوشمند بیش از ۲۰۰ اداره این استان خبر داد.
مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان منابع طبیعی کشور گفت: پنل‌های خورشیدی یکی از بهترین راهکارهای بهره برداری چند منظوره در کنترل عرصه‌های بیابانی و در عین حال ایجاد یک فعالیت اقتصادی است.
وزیر نیرو با بیان اینکه مسئولیت اصلی ما در حوزه مدیریت منابع آب کشور توزیع عادلانه آب است، افزود: اکنون درشرایطی قرار داریم که برخی چاه‌های کشاورزی بیش از ۱۱برابر سقف مجاز آب برداشت می کنند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی پایتخت، از اهتزاز هزاران پرچم و ابر پرچم، نصب المان‌های حجمی و آذین بندی محور میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی، همزمان با برگزاری مهمونی ۱۰ کیلومتری خبر داد.
سکوی ۳۲۰۰ تنی فاز ۱۱ پارس جنوبی به عنوان یک پروژه بزرگ دریایی در خلیج فارس بامداد امروز (هفتم تیرماه ۱۴۰۲) با موفقیت نصب شد و نقطه عطف قابل توجهی را برای بخش انرژی ایران رقم زد.
کمیته ملی المپیک ایران همزمان با هفته المپیک بزرگترین پرچم IOC در دنیا را روی بلندترین پایه پرچم موجود نصب و در محوطه کمیته با پخش سرود المپیک به اهتزاز درآورد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در اصفهان نیروگاهی نداریم، که ۱۰۰ دوربین جدید در آن نصب کنیم.
مدیر عامل شرکت حریم‌بان و شهربان گفت: در بودجه ۱۴۰۲ اعتبار خوبی برای این مسئله پیش‌بینی شده است و بر همین اساس امسال شاهد نصب دوربین روی البسه نیروهای شهربان، حریم‌بان و معبربان خواهیم بود.
رئیس پلیس راه تهران بزرگ گفت: بنرهای راهنمای مسیر رانندگان به عنوان مسیرهای جایگزین برای ورود به پایتخت معرفی نصب شده‌اند.
سازمان زیباسازی شهرتهران با اکران‌های فرهنگی، اهتزاز هزاران پرچم، نصب ۳ اثر حجمی و اجرای ۲ دیوارنگاره پایتخت را آماده «دهه کرامت» کرده است.
معاون وزیر نیرو گفت: امسال وزارت نیرو بر اساس تکلیف قانونی، اقدامات وسیعی را در راستای کنترل برداشت آب از چاه‌های کشاورزی با نصب کنتورهای برقی بر روی این چاه‌ها آغاز خواهد کرد.
در ایام مختلف بازاریان و کسبه پرچم و یا چراغ نصب می‌کردند. این بازار مسقف به هشتی‌های زیبایی بود که متاسفانه به علت تخریب در این عکس نیست، اما نقاشی‌هایی از این بازار وجود دارد.
بمناسبت ۱۰ اردیبهشت «روز ملی خلیج فارس»، بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران به همت هیات نجات غریق و غواصی منطقه آزاد قشم، مراکز غواصی قشم و با حضور غواصان جانبازان دوران دفاع مقدس به طول ۲۰ متر در اعماق آب‌های خلیج همیشه فارس، در جزیره قشم نصب شد.
یک جانباز غواص به مناسبت فرارسیدن روز ۱۲ فروردین، پرچم ایران را در اعماق خلیج فارس نصب کرد.
برخورد دوگانه سازمان ملل و دیگر کشورهای غربی با موضوع زلزله در سوریه و ترکیه، موجب تشدید خشم سوری‌ها از این سیاست ها شده است.
در ویدیویی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده، گروهی از اعضای طالبان در افغانستان با فاصله در مقابل یک پرچم سوئد که روی یک دیوار نصب شده، ایستاده و به سمت آن شلیک می‌کنند.
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی، ویدئومپینگ، نورافشانی، اهتزاز و نصب نما پرچم‌های گرامیداشت مقام مادر و روز زن در سطح پایتخت خبر داد.
پلیس لندن اعلام کرد: «حدود ساعت ۱۸:۳۰ یکشنبه ۹ اکتبر، گروهی به سفارت ایران نزدیک شدند. دو مرد به بالکن بالای درب ورودی رفتند، پرچم را برداشتند و یک پرچم جایگزین نصب کردند. این درحالیست که دیگران تلاش می کردند به جلوی ساختمان آسیب بزنند.»
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اکران‌های فرهنگی با موضوع اربعین حسینی ، برپایی رادیو اربعین در میادین اصلی شهر و اهتزاز پرچم و نصب آثار حجمی در پایتخت خبر داد.
ایمان احمدپور تاریخ‌سازی کرده و بدون شرپا، باربر و اکسیژن مصنوعی قله k2 را فتح کرده است. کار ارزشمند دیگر او نصب پرچم افغانستان بر فراز k2 به یاد «علی‌اکبر سخی» کوهنورد افغانستانی است.
ایمان احمدپور تاریخ‌سازی کرده و بدون شرپا، باربر و اکسیژن مصنوعی قله k2 را فتح کرده است. کار ارزشمند دیگر او نصب پرچم افغانستان بر فراز k2 به یاد «علی‌اکبر سخی» کوهنورد افغانستانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ