مربی آلومینیوم می‌گوید برای صعود از گروه باید هم باخت به انگلیس و هم بردن ولز را فراموش کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز به ماجرای هتاکی به یک بانوی محجبه در نارنجستان قوام شیراز اشاره و بیان کرد: این کتک خوردن برای ما خیلی سخت بود. از آنجا که جلوی بچه، مادر را زدند، لذا هر تحلیلی باید در این باره کنار گذاسته شود، در این ماجرا، دست روی زن بلند کردن در مقابل چشم فرزندش، بسیار رنج‌آور بود.
عینک آفتابی بیشتر از آنکه یک وسیله جانبی یا اکسسوری باشد، یک سپر محافظتی برای چشمان شما در برابر آسیب‌های خارجی (اعم از اشعه UV و گرد و غبار موجود در هوا) است. قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض نور خورشید، احتمال آب مروارید را افزایش می‌دهد و هم‌چنین می‌تواند منجر به خشکی چشم یا از دست دادن بینایی شود. استفاده از عینک آفتابی تا حد خیلی زیادی از بروز این مشکلات چشمی جلوگیری می‌کند.
طاووس درباره مرگ برادرش می‌گوید: سه روز بود وسط هال افتاده بود. با چشم باز. فقط سقف را نگاه می‌کرد. رویش پتو کشیدم تا سردش نشود. صبح‌ها هم توی دهانش دو تا لقمه کوچک می‌گذاشتم، نمی‌خورد. کمی چای در گلویش می‌ریختم آن را هم قورت نمی‌داد و چای از دهانش برمی‌گشت. خیلی دل‌نازک بود. فکر کردم قهر کرده.
دکتر افشین دوست محمدی، جراح و متخصص چشم و فوق تخصص قرنیه با تاکید بر اینکه فشار خون بالایی که ناگهانی بروز کند یا برای طولانی مدت تداوم داشته باشد و همراه با تصلب شرائین در فرد باشد می‌تواند تهدیدی جدی برای بینایی محسوب شود، می‌افزاید: در چنین شرایطی خطر بروز خونریزی داخل چشم، بسته شدن عروق شبکیه و و تورم عصب بینایی و در نهایت کاهش بینایی بیمار شود؛ بنابراین خیلی مهمه که ما فشار خون بالا را جدی بگیریم.
غیبت کوین یامگا در بازی های گذشته استقلال و به خصوص فینال جام حذفی کاملا به چشم آمد.
یکی از زشت‌ترین مار‌های دنیا مطمئناً مار خرطوم فیلی است. این مار‌ها برای پوستشان خیلی بزرگ به نظر می‌رسند. آن‌ها شبیه خرطوم فیل‌های بلند با چشم هستند.
سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در فضای عمومی در مورد پوشش اگر مردم هم چارچوب را رعایت نکنند و فرضا لباس زننده، چسبان، شلوار کوتاهی باشد باید نسبت به آن اقدام انجام شود، اما خیلی کم هستند و زنندگی لباس آقایان خیلی هم به چشم نیامده است.
با وجود اینکه کراوات نمادی از هوشمندی و حرفه‌ای بودن است، ممکن است برای سلامتی شما چندان مفید نباشد. مطالعات انجام شده توسط محققان نشان می‌دهد: کروات بیشتر از آستین پیراهن می‌توانند باکتری‌ها را از پزشک به بیمار منتقل کنند و همچنین مشخص شده است که کراوات‌های خیلی تنگ فشار خون را در چشم افزایش داده و احتمالاً منجر به افزایش خطر ابتلا به گلوکوم یا آب سیاه می‌شود.
پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد که خیلی از بازیکنان زیر دست ساپینتو بازسازی شده اند؛ نفراتی مانند مهدی قایدی و روزبه چشمی.
در شبی که امیرحسین اسفندیار عملکرد خیلی خوبی نداشت اورال اوفا مقابل حریف خود به پیروزی رسید.
ریکاردو آلوز، ستاره این روزهای تراکتور می گوید لازم است این تیم در این روزها بیش از همیشه اتحاد خود را حفظ کند.
سلمان رشدی، نویسنده آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
سلمان رشدی، نویسنده مرتد آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
استقلال در حالی در اصفهان باید به مصاف سپاهان می‌رفت که روزبه چشمی، هافبک دفاعی ملی‌پوش خود را در اختیار نداشت.
پریچهر جنتی با روسری صورتی یکی دیگر از سخنرانانی بود که پشت تریبون رفت. در کل جمعیت، لباس رنگی او خیلی به چشم می‌آمد. جنتی در این نشست از مشکلات زنان خانه‌دار حرف زد. مثال درباره معماری خانه‌ها به شورای عالی معماری و شهرداری اشاره کرد. اینطور که در شبکه‌های اجتماعی نقل شده او کارشناسی فقه و مبانی حقوق اسلامی دارد.
بزرگترین تفاوت بین دید انسان و دید گربه در شبکیه چشم است. گربه‌ها نمی‌توانند رنگ‌ها را به خوبی انسان تشخیص دهند و همچنین نمی‌توانند اجسام خیلی دور را ببینند؛ اما گربه‌ها در مقایسه با انسان‌ها توانایی بهتری برای دیدن در تاریکی دارند.
بزرگترین تفاوت بین دید انسان و دید گربه در شبکیه چشم است. گربه‌ها نمی‌توانند رنگ‌ها را به خوبی انسان تشخیص دهند و همچنین نمی‌توانند اجسام خیلی دور را ببینند؛ اما گربه‌ها در مقایسه با انسان‌ها توانایی بهتری برای دیدن در تاریکی دارند.
عدم حضور ستارگانی نظیر محمد صلاح و سادیو مانه در این جام بسیار به چشم می‌خورد.
آخرین تمرین تیم ملی در حالی به پایان رسید که جای خالی پرسپولیسی‌ها در این قاب به چشم می‌آمد.
وندال های آثار هنری اعتراض شأن را به وضعیت موجود در جهان بر سر تابلوهای گران قیمت موزه‌ای خالی می‌کنند و با تلاش برای تخریب این آثار تصور می‌کنند؛ حرف شأن شنیده می‌شود.
پیروزی یاران سامان قدوس برابر برایتون خالی از حاشیه نبود و کم مانده بود درگیری سرمربیان دو تیم به جاهای بسیار باریک کشیده شود.
تعداد مطلق افراد در یک کشور مهم‌ترین عامل نیست. در عوض، این نرخ رشد یا کاهش جمعیت آن است که کلید چشم انداز آینده یک کشور است. این امر تعیین می‌کند که اوضاع با چه سرعتی در حال تغییر است. در تعدادی از کشورها، به ویژه در جنوب آفریقا جنوبی (یکی از پنج منطقه تعریف شده توسط سازمان ملل متحد) نرخ باروری واقعا کاهش یافته و استفاده از روش‌های پیشگیری از بارداری در حال افزایش است.
تراکتور امروز در حالی به مصاف گل گهر رفته که یک جای خالی روی نیمکت این تیم به چشم می خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ