روزنامه الشرق در مطلب طولانی به تقابل های حساس گروه دوم جام جهانی و با حضور ایران پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به جز بیرانوند، هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس از جایگاه خود در تیم اطمینان ندارند، خصوصا بعد از تصمیم روز گذشته یحیی گل‌محمدی…
در ساعات اخیر بحث انتقال مهدی طارمی به تاتنهام اوج گرفته است.
تحریم‌های اتحادیه اروپا این بار یک ستاره ایرانی را هدف قرار داده‌اند.
عثمان دمبله به مدیران بارسا اطلاع داده که قصد جدایی دارد و از آنها دو درخواست ویژه هم داشته است.
تمرینات جانکاه و وحشتناک پاکو خمس، ستاره‌های تراکتور را مثل فولاد آب‌دیده کرده و آنها در انتظار شروع لیگ برتر هستند.
یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی به بررسی بهبود عملکرد موشک‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری به ویژه شهر جنین پرداخت.
دقیقا 5سال بعد از انتقال کریستیانو به یوونتوس این باشگاه از اروپا حذف شد.
آلوارو موراتا گزینه اول میلان برای تقویت خط حمله‌اش است اما با توجه به موانعی که وجود دارد، ممکن است مهاجم ایرانی پورتو آخرین سهمیه غیراروپایی روسونری را پر کند.
روزنامه رأی الیوم در گزارشی به شکست کشورهای غربی به ویژه آمریکا در همراه کردن کشورهای غربی مخصوصاً عربستان در پرونده کودتا علیه رئیس جمهور روسیه اشاره کرد.
یک روزنامه اسپانیایی اعلام کرد بارسلونا با ارسال درخواستی به لالیگا خواهان دریافت مجوزی استثنایی شده که به این باشگاه اجازه می‌دهد لیونل مسی را به خدمت بگیرد.
سایت انگلیسی دیلی اکسپرس گزارش جالبی منتشر کرده است در بخشی از آن به ستاره ایرانی نیز اشاره شده است.
پس از تذکر به دستگاه‌های متخلف، به خودروسازان هم مجدداً ابلاغ گردید براساس ابلاغیه و دستور ریاست محترم جمهور از اسفندماه ۱۴۰۰، تحت هیچ شرایطی حق واگذاری بی ضابطه خودرو به مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی در سه قوه و یا سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی خصوصی را مغایر با روال عادی فروش به آحاد مردم ندارند و از وزیر وقت صمت هم خواسته شد ضمن توقف تفاهم نامه های خودروسازان با دستگاه‌های اجرایی نظارت مضاعف و جدی‌تری داشته باشند
فرشاد عباسی، عکاس باتجربه ورزشی، تصاویر خود از دربی را در اختیار ورزش سه قرار داده است.
روزنامه اوجوگو در گزارشی به موضوع رکوردشکنی مهدی طارمی و ثبت پنجاهمین گل او در لیگ برتر پرتغال پرداخته است.
کارلو آنچلوتی به‌خاطر عملکرد درخشانش با رئال در فصل گذشته، جایزه "رامون کوبو" را از کمیته مربیان فدراسیون فوتبال اسپانیا دریافت کرد.
آیا نحوه انتخاب نفرات برای اردوی جدید تیم ملی را می‌پسندید؟
بارسلونا فردا دو برنامه ویژه قبل از شروع بازی برابر ختافه در نوکمپ خواهد داشت.
هیأت اعزامی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی وقایع اخیر به استان سیستان و بلوچستان بیانیه‌ای خطاب به مردم شریف این استان منتشر و نتایج بررسی های خود را اعلام کرد.
کارلو آنچلوتی در هفته های اخیر از تاثیر منفی احتمالی جام جهانی بر عملکرد رئال مادرید ابراز نگرانی کرده اما او برای هر شرایطی برنامه خاصی دارد.
روزنامه اوجوگو پرتغال در مطلبی به عملکرد بی نظیر مهدی طارمی در مسابقاتی پرداخته که او پس از غیبت، دوباره در ترکیب تیمش به میدان رفته است.
روبرت لواندوفسکی امشب برای اولین بار با پیراهن بارسا برابر بایرن مونیخ قرار خواهد گرفت و امید اول گلزنی بارسلوناست. بایرنی ها قطعا باید نگران ستاره سابق خود باشند.
پیرامون خیلی از این گزارشاتی که واصل می‌شود بخصوص در مواردی که خود اعضای تحقیق و تفحص تصریح دارند هنوز جمعبندی نهایی را انجام نداده و هنوز همه دفاعیات را استماع نکرده‌اند، بعضاً اخبار و مسائل خامی در سطح جامعه منتشر می‌گردد که خود متولیان تحقیق و تفحص، این اخبار را قبول ندارند
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت ۵ ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در امر ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود.
مدیرکل دفتر طراحی و تحلیل فرآیندهای مالیاتی گفت: اینفلوئنسرها تا پایان تیرماه فرصت دارند تا نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی اقدام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ