آخرین دیدار امشب را دو تیم دیگر گروه C، یعنی آرژانتین و مکزیک برگزار خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کره جنوبی مدعی شد که هکرهای کره شمالی قصد داشتند به اطلاعات محرمانه رزمایش این کشور با آمریکا دست یابند که موفق نشدند.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ضمن نارضایتی از قرعه‌کشی مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی، بر شرایط ایده‌آل حریفان ایران تاکید کرد و گفت: با وجود نابرابری‌ها برای مدال‌آوری تلاش می‌کنیم.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز غرب به سرکردگی آمریکا و هم پیمانانش قصد ضربه زدن به اقتصاد ما را دارند، از این رو ما باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
باشگاه استقلال در تلاش است تا بتواند رضایت روبرتو تورس را برای حضور در جمع آبی ها به دست بیاورد.
گرمسار- استاندار سمنان با بیان اینکه تلاش داریم تا طرح انتقال آب گرمسار را تا آبان ماه افتتاح شود، گفت: کم آبی بزرگترین دغدغه و مشکلی است که توسط مردم و کشاورزان منطقه بیان می شود.
باشگاه بارسلونا تلاش برای جذب کیلیان امباپه را آغاز کرده و امروز یک جلسه تلفنی در این زمینه انجام خواهد شد.
چشمه علی میراث گران‌بهای محدوده شهر ری است که تلاش همه‌جانبه‌ای بر حفظ و حراست از آن می‌شود؛ اما متاسفانه طی سال‌های اخیر با کاهش بارندگی‌ها و همچنین مدیریت نامناسب منابع آبی، دِبی آب این چشمه گرانبها کاهش یافته و در مقاطعی نیز خشک شده است.
متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند با بروز رسانی راکتور زیستی تولید دارو، از ضرر چندین میلیارد تومانی تولید دارو سازی جلوگیری کنند. از این دستگاه برای تولید مواد شیمیایی و واکنش‌های زیستی استفاده می‌شود و دانش فنی ساخت آن در انحصار پنج کشور جهان است. خبرنگار صدا و سیما هنگام مصاحبه با مهندس محمد داوود معتمدی مدیرعامل شرکت دانش بنیان تلاش کرد با میکروفون آبی خبرگزاری صدا و سیما کراوات مهندس معتمدی را سانسور کند. در بخشی از مصاحبه خبرنگار سعی می‌کند که همزمان با حرکات بدن مدیرعامل شرکت دانش بنیان میکروفون را جابجا کند تا کراوات وی دیده نشود.
باشگاه استقلال در تلاش برای تهیه بلیط برای کوین یامگا است و اگر مشکل خاصی رخ ندهد، این بازیکن دوشنبه به اردوی تیم آبی اضافه می شود.
استقلال در دور برگشت و بعد از خارج کردن نام سیاوش یزدانی از ترکیب تیم در تلاش برای جذب بازیکن خارجی بود اما در نهایت این پروسه در تیم آبی متوقف شد.
چلسی مذاکرات خود با بنفیکا برای جذب انزو فرناندز را از سر گرفته است.
با بسته شدن پنجره زمستانی تکلیف آمانوف هافبک ازبک استقلال هم مشخص شد و او به حضور خود در ترکیب تیم آبی ادامه خواهد داد.
ریکاردو ساپینتو در تلاش برای ریکاوری روحی و روانی آبی هاست تا آنها را برای بازگشت به کورس قهرمانی در لیگ برتر آماده کند.
با وجودی‌که امروز کم‌آبی و تلاش کشور‌ها برای تامین منافع خود در این حوزه به یکی از اولویت‌های سیاست خارجی هر کشوری تبدیل شده است، اما به نظر می‌رسد در ایران در حوزه دیپلماتیک توجه خاصی به این موضوع نمی‌شود و پیگیری‌ها و نگرانی‌ها بیشتر از جانب رسانه‌ها یا استادان و فعالان محیط‌زیست است. به طور کلی یکی از مقولاتی که دستگاه سیاست خارجی ایران کمتر نسبت به آن فعال بوده مساله تغییرات اقلیمی است که تاثیر مستقیمی روی ماجرای آب می‌گذارد.
رئیسی که نه تنها بعد از فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی خارجی به پلتفرم‌های داخلی کوچ نکرده، حالا مشخص شده زمانی که اینستاگرام برای مردم ایران فیلتر بوده، ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرده تاییدیه هویتی و اعتباری اینستاگرام را که به شکل علامت «تیک آبی» بالای صفحه کاربران است، بدست آورد. این در حالی است که با گذشت ۱۰۰ روز از فوت مهسا امینی، فیلترینگ اینستاگرام، کسب و کار‌های مجازی بسیاری که در اینستاگرام فعالیت می‌کردند را، نابود کرده است.
حسین مرادمند که توانست در دربی پایتخت به میدان برود، در تلاش است به مدافع ثابت آبی ها تبدیل شود.
گرگان- محیط بانان گلستانی با پایش روزانه و گشت های پیاده در مناطق باتلاقی خلیج گرگان دام‌های هوایی این پهنه آبی را که برای زنده گیری پرندگان مهاجر نصب شده، جمع آوری می کنند.
معاون محیط طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: آورده تالاب شادگان از رودخانه جراحی است که عنوان می‌شود این رودخانه به دلیل پایین بودن تراز آب، آب ندارد. همه تلاش ما این است که حداقل آبی وارد تالاب بین‌المللی شادگان شود و آب را در این تالاب رهاسازی کنیم. هر چند اکنون روزانه میزان آبی وارد تالاب می‌شود، اما این آب، تنها مقداری از نیاز آبی تالاب است.
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که دو جام دیگر باقی مانده و آبی پوشان باید برای رسیدن به آنها تلاش کنند.
پزشکیان در توصیه‌ای به مردم گفت: مردم مساله را از راه قانونی پیگیری کنند و ما هم در مجلس دنبال خواهیم کرد که رییس مجلس هم تاکید داشتند، تلاش می‌کنیم پیگیری‌ها قاطعانه باشد به هر حال ضعف‌هایی در سیستم‌های مدیریتی داشته و کارهایی کردیم که بهانه به دست آن طرف آبی داده‌ایم؛ کاری نکنیم آن‌ها بتوانند سواستفاده کنند.
گروه های مقاومت فلسطین در راستای تلاش برای شکست محاصره تحمیلی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، یک گذرگاه آبی را در آب های این منطقه افتتاح کردند.
با تلاش کمیته مشوقین و معاونت فرهنگی باشگاه استقلال، به بانوان استقلالی که در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند، بادکنک‌های آبی، شاخه گل و پرچم‌های استقلال اهدا می‌شود
پس از دو فصل و نیم حضور در لباس آبی، حالا به نظر می رسد که دوران حضور ارسلان مطهری در استقلال به پایان رسیده است.
وینگر جوان استقلال می گوید که آبی ها امسال تیم خوبی دارند و می توانند قهرمانی خود را تکرار کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ