گروه D چمپیونز لیگ تنها گروهی است که حتی تیم آخر رتبه بندی آن هنوز شانس بالایی برای صعود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از پیچیده‌ترین سیستم‌های اکس-۱۵ مربوط به اجکت خلبان بود که با توجه سرعت و ارتفاع پرواز این پرنده مکانیسمی کاملا متفاوت با دیگر هواگردهای نظامی داشت.
به نظر می رسد که مذاکرات دو باشگاه یوونتوس و چلسی برای انتقال روملو لوکاکو بالاخره به سرانجام برسد.
استاد ژئوپولیتیک و جغرافیای سیاسی گفت: به دلایل مختلف دشواری‌ها و پیچیدگی‌های فنی منطقه شمال خلیج فارس، وضعیت جغرافیایی میدان مشترک آرش تقریباً از تمامی مناطق دریایی جهان، پیچیده‌تر است.
مهاجری تصریح کرد: این پل که به طول ۱۰۵۰ متر است از هشت دهانه تشکیل شده است که طول بلندترین دهانه آن ۱۷۶ متر است و دارای ستونی به ارتفاع ۱۳۶ متر است.
استاد ژئوپولیتیک و جغرافیای سیاسی گفت: به دلایل مختلف دشواری‌ها و پیچیدگی‌های فنی منطقه شمال خلیج فارس، وضعیت جغرافیایی میدان مشترک آرش تقریباً از تمامی مناطق دریایی جهان، پیچیده‌تر است.
سال‌ها از اکتشاف میدان مشترک گازی آرش در پیچیده‌ترین جغرافیای سیاسی جهان می‌گذرد و حل اختلاف‌های مرزی، نیازمند کمان دیپلماتیک ایرانی و نگاه برد-برد است تا «میدان آرش» آرش بماند.
انتخاب سرمربی برای استقلال به یکی از پیچیده‌ترین اتفاقات ممکن تبدیل شده است؛ به نظر شما چه کسی باید این سمت را برعهده بگیرد؟
این پهپاد که از یک موتور توربوفن رولز رویس استفاده می‌کند دارای بدنه‌ای با قابلیت پنهانکاری است. MQ-۲۵ Stingray ساخت کمپانی بویینگ بوده و یک پهپاد عمدتاً سوخت رسان است که برای سوخت رسانی به دیگر هواپیما‌ها و پهپاد‌ها در آسمان طراحی شده است. طول آن ۱۹ متر و طول بال هایش ۱۲ متر است.
اف ۱۴ تام‌کت یکی از مجهزترین و پیچیده‌ترین جنگنده‌های تاریخ دست است که اکنون فقط در نیروی هوایی ایران پرواز می‌کند.
تساوی ناامیدکننده دورتموند در دیدار مقابل بوخوم کلاف قهرمانی این تیم در این فصل را پیچیده‌تر کرد.
به گفته فاطمی امین: برنامه تولید سال جاری بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه بوده و تاکنون ثبت سفارش ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو برای واردات انجام‌شده است. همچنین لایحه دوفوریتی واردات خودرو‌های کارکرده و رفع برخی از موانع خودرو‌های نو، در دولت مصوب شده و مجلس انشالله آن را در دستور کار قرار خواهد داد.
یوردی جولوز، محقق اصلی و هماهنگ کننده گروه تحقیقاتی نوروپیا، موسسه تحقیقات بهداشتی پر ویرجیلی گفت: نوجوانی زمان تغییرات بیولوژیکی بزرگ است؛ دگرگونی هورمونی رخ می‌دهد که به نوبه خود مسئول تحریک رشد سیناپسی لوب پیشانی است. این بخش از مغز ما چیزی است که بلوغ عصب روانشناختی یعنی عملکرد‌های هیجانی و شناختی پیچیده‌تر را امکان‌پذیر می‌کند. نورون‌هایی که به‌خوبی با این نوع اسید‌های چرب تغذیه می‌شوند، می‌توانند رشد کنند و سیناپس‌های جدید و قوی‌تری تشکیل دهند.
حالا امیر قلعه‌نویی است که باید از میان صادق محرمی و رامین رضائیان دو بازیکن با کیفیت فوتبال ایران دست به انتخاب بزند.
این نقشه به محققان کمک می‌کند تا درک بهتری از نحوه کنترل رفتار، یادگیری و عملکرد بدن توسط مغز حشرات و حیوانات داشته باشند.
فرار پس از شلیک به برادر/ ماجرای زنی که قاچاق فروش شد!/ قتل کودک ۱۹ ماهه برای فروش اعضای بدن/ قاتل تاجر افغانستانی دستگیر شد/ اعترافات عامل جنایت در جشن تولد مستانه!/ داماد قاتل پای چوبه دار/ پرونده خودکشی گروهی اعضای یک خانواده پیچیده‌تر شد/ ۲ ادعا در ماجرای چمدان زمرد‌های ۹۰ میلیارد تومانی
به نظر می‌رسد انتشار تصویر نفر سوم پیچیده‌ترین دستگاه امنیتی رژیم شاه، بعد از ۴۴ سال بی ارتباط به انسجام گروه‌های اپوزیسیون ایران در خارج از کشور نیست. در شرایطی که آمریکا، اسرائیل به صورت آشکار و کشور‌های اروپایی متاثر از حمایت ایران از روسیه در جنگ اوکراین به طور ضمنی از مخالفان ایران حمایت می‌کنند، آنچه به عنوان راهبرد اپوزیسیون در خارج از کشور در حال پیگیری است، عمل به توصیه‌های ثابتی برای همگرایی مخالفان جمهوری اسلامی است.
سفیر پیشین ایران در نروژ و مجارستان گفت: اگر مسئولان ایران در سازمان انرژی اتمی در سفر آقای گروسی بتوانند با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی و مقامات بالاتر گره‌ای از بن‌بست ایجاد شده در تعاملات ایران و آژانس بگشایند، بستری فراهم می‌شود که گره‌های دیگر هم در مذاکرات معلق مانده برجام باز شود و به سمت توافق احیای برجام حرکت کنیم، در غیر این‌صورت روز به روز مسایل پیچیده‌تر می‌شود و گره‌ها کورتر خواهد شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خودباوری و اعتمادی که انقلاب اسلامی به ما داد، باعث شد تا بتوانیم پیچیده‌ترین تجهیزات دریایی را در نیروی دریایی ارتش تولید کنیم.
استقلال شب گذشته قرارداد یزدانی را به صورت یک طرفه فسخ کرد اما اگر این کار غیر قانونی بوده باشد، باید منتظر محرومیت آبی ها باشیم.
یکی از جذاب‌ترین و در عین حال پیچیده‌ترین کار‌های هوانوردی، سوختگیری هواپیما‌ها به هنگام پرواز است. این کار علاوه بر نیاز به داشتن تجهیزات مربوطه، مهارت و دقت خلبانان را نیز می‌طلبد.
تصاویر متشره توسط گروه فنی فیفا در جام جهانی از پیچیده‌تر شدن علم آنالیز در فوتبال جهان حکایت می‌کند
پارادوکس تلخ این روز‌ها این است که پیچیده‌ترین مسائل بحران‌ساز اقتصادی و اجتماعی در دوره ضعیف‌ترین دولت و مجلس دست‌کم در چهار دهه اخیر رخ داده که حتی نشانی از درک اهمیت و ابعاد این مسائل دیده نمی‌شود.
دروازه‌بانی یکی از پرترافیک‌ترین موقعیت‌های فهرست تیم ملی فوتبال ایران است.
موضوع باشگاه استقلال با ارسلان مطهری و کاوه رضایی به پیچیده‌ترین حالت خود رسیده است؛ پرونده به کمیته تعیین وضعیت رفته و باید منتظر روزهای آینده باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ