معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از حمایت ۵هزارمیلیارد ریالی برای توسعه صنایع خلاق و فناوری‌های نرم و فرهنگی بر بستر صندوق صنایع خلاق خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر حمایت از تولید صنایع‌دستی گفت: صنایع‌دستی در سال ۹ هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد و ۲۴۰ میلیون دلار صادرات صنایع‌دستی در کشور انجام می‌شود.
مدیرکل دفتر حمایت از تولید صنایع‌دستی گفت: صنایع‌دستی در سال ۹ هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد و ۲۴۰ میلیون دلار صادرات صنایع‌دستی در کشور انجام می‌شود.
دبیر ستاد اقتصاد دانش بنیان انرژی از تخصیص تسهیلات به شرکت های فعال در حوزه اصلاح الگوی مصرف انرژی در راستای اجرایی سازی آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان در صنعت آب و برق خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری در مراسم افتتاح خانه خلاق هزاره در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از حمایت ۵ هزار میلیارد ریالی معاونت برای توسعه صنایع خلاق خبر داد.
دکتر علی رستمی با اشاره به ثبت رکورد تولید 300 هزار تن کاتد در شرکت مس، اعلام کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولید داخل 3 میلیارد دلار پروژه به شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی شرکت مس محول شده است.
فاز نخست پروژه عظیم پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس با حمایت ۵۰ هزار میلیارد ریالی بانک تجارت در دومین روز از سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان افتتاح شد.
سخنگوی وزارت صمت خبر داد: از فردا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود و انتظار می‌رود بانک‌ها همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران از رشد ٧٣ درصدی پرداخت وام‌های «قرض‌الحسنه و حمایتی» این بانک به ارزش بیش از ٣٣ هزار میلیارد تومان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی به نیاز ٣٥١ هزار نفر از مردم در سال ١٤٠١  خبر داد.
مجلس شورای اسلامی تصویب کرد دو هزار میلیارد تومان جهت اشتغال سربازانی که خدمت وظیفه را سپری نمودند با معرفی ستاد کل نیروهای مسلح، پرداخت شود.
مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نیازمند یک نهضت رسانه‌ای و آموزشی برای توانمندی معلمان برای اجرای سند تحول هستیم، گفت: نیازمند حمایت از مدارس پیشرو در اجرای سند بودیم.
سرپرست بانک ملی در آیین انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه بین بانک ملی و صندوق های غیر دولتی پژوهش بر عزم این بانک در حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
بانک کشاورزی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا شروع دهه مبارک فجر، بیش از ۴۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای احداث و توسعه تاسیسات کشت گلخانه‌ای پرداخت کرده است.
​تعداد وام‌های قرض‌الحسنه و حمایتی پرداخت شده بانک صادرات ایران از فروردین تا نیمه دی ماه سال ١٤٠١ به ٢٣٥ هزار فقره به ارزش بالغ بر ٢١٨ هزار میلیارد ریال رسید.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به حمایت از ۷۲ هزار طرح کارآفرینی، از پرداخت بیش از ۸۵ هزار میلیارد ریال به کارآفرینان در زمینه های مختلف خبر داد.
در لایحه بودجه ۱۴۰۲ علاوه بر تأمین ۳۶۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی، دولت در جهت حمایت از سفره مردم، ۱۰۴ هزار میلیارد تومان هم برای یارانه نان در نظر گرفته است.
مدیرکل بازرسی و مبارزه با قاچاق سازمان حمایت گفت: در ۸ ماهه امسال بیش از ۴ هزار و ۱۴۴ پرونده قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۷۱۹ میلیون و ۵۱۵ هزار ریال برای واحدهای اقتصادی تشکیل شد.
​رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران از پرداخت ٢٠٧ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی در قالب وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات با نرخ‌های ترجیحی خبر داد.
در راستای توسعه مناطق کم برخوردار کشور، بانک سپه با اختصاص 12 هزار میلیارد ریال، از احداث و ایجاد نیروگاه های خورشیدی حمایت می کند.
سرپرست مرکز ملی هوا می‌گوید برای نخستین بار ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۲ برای حمایت از قانون هوای پاک احصاء شده و با این موضوع برنامه‌های مقابله با آلودگی هوا بسیار بهتر اجرا می‌شود.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در راستای حمایت از تولیدات بخش کشاورزی ۱۵ هزار میلیارد تومان به کشاورزی قراردادی اختصاص یافته است.
مدیر اداره تأمین مالی زنجیره‌ای تولید بانک مرکزی جزئیات حمایت غیر تورمی بانک مرکزی از بخش تولید با انتشار اوراق گام در بورس کالا را تشریح کرد.
بانک ایران زمین در راستای حمایت از بخش تولید و همراهی با سنگر اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۰ به ۵ بخش اقتصادی کشور بیش از ۹۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد که از این مقدار بخش خدمات با ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد ریال تسهیلات بیشترین سهم را داشت.
ساخت چهار میلیون مسکن در دولت سیزدهم نیازمند حمایت مالی نظام بانکی است. موضوعی که در قانون جهش تولید مسکن نیز دیده شده است، اما از سال گذشته تا به امروز، بانک‌ها همکاری موثری نداشته اند. این در حالی است که در مجموع سال گذشته و امسال، بایستی بیش از ۷۰۰ همت تسهیلات برای این بخش پرداخت می‌شد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان غالبا آفتابی است و حداکثر دما ۳۷ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ