معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان از افزایش سرمایه صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد و گفت: سامانه یکپارچه خدمات دانش بنیان طراحی می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه نمی‌توانیم با تکیه صرف به منابع دولتی انتظار رونق اقتصاد دانش‌بنیان را داشت، گفت: هدفگذاری ما در صندوق نوآوری جهت دهی به نظام تامین مالی است.
مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در همکاری با ۲۷ شتابدهنده دانش‌بنیان، تاکنون ۹۱ میلیارد تومان تامین سرمایه بذری انجام داده‌ایم.
تفاهم‌نامه همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و یک بانک به منظور تسهیل ضمانت شرکت‌های دانش‌بنیان در انتشار صکوک نوآوری در بازار سرمایه منعقد شد.
رییس صندوق نوآوری گفت: در بسته همکاری صندوق نوآوری با سازمان بورس، تامین مالی جمعی ۱۰۰ طرح نوآورانه به ارزش هزار میلیارد تومان و ورود ۱۵ شرکت دانش‌ بنیان به بازار سرمایه پیشنهاد شده است.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: در صورت تخصیص بودجه ۳ هزار میلیاردی به صندوق، سرمایه صندوق به ۶ هزار میلیارد تومان می رسد.
رییس سازمان بورس از ورود صندوق سرمایه گذاری بازنشستگی به بازار سرمایه در روزهای اتی خبر داد.
صندوق نوآوری و شکوفایی جزئیات انتشار اوراق صکوک نوآوری در بازار سرمایه برای شرکت‌های دانش بنیان را منتشر کرد.
پذیره نویسی سومین صندوق تضمین اصل سرمایه چند روزی است که آغاز شده است و تا ۲۵ اردیبهشت ماه هم ادامه خواهد داشت. صندوق تضمین اصل سرمایه چیست؟
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: چند صندوق را برای خانه‌های خلاق درنظر گرفته‌ایم که ارزش آن نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان است.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برای این که معدن برای نسل‌های آینده بماند، صندوقی مثل صندوق توسعه ملی در قانون برای معدن ایجاد کردیم.
صندوق تمشک مشاور سرمایه‌گذاری ترنج و صندوق صنم کاریزما بهترین عملکرد‌ صندوق در صندوق‌های بازارسرمایه ایران در سال ۱۴۰۱ را داشتند.
کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های بخشی از جمله صندوق‌هایی هستند که پاسخ نیاز سهامدارانی را می‌دهند که تمایل دارند در یک صنعت خاص سرمایه گذاری کنند.
مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:تاکنون با ۲۷ شتابدهنده از ۹۳ طرح استارت آپی به میزان ۹۱ میلیارد تومان در قالب «هم سرمایه گذاری» حمایت کردیم.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه رشد سرمایه صندوق نوآوری از رشد دانش بنیانها عقب افتاده است، گفت: سهم ۵ درصدی دانش بنیان ها در اقتصاد کشور منوط به افزایش سرمایه صندوق است.
با موافقت رئیس‌جمهور و تصویب هیئت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی، میزان سرمایه این صندوق در طی ۵ سال به مبلغ ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
رئیس جمهور اظهار داشت: حمایت‌ها از فعالیت‌های دانش‌بنیان باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به تحول و سرعت بخشیدن به فرآیند اجرایی‌سازی قانون جهش تولیدات دانش بنیان در کشور بیانجامد.
معاون منابع و مصارف صندوق توسعه ملی گفت: برای سرمایه گذاری در میدان نفتی آزادگان ورود کرده ایم که بتوانیم منابع نفت و گاز و خوراک پتروشیمی‌ها را تأمین کرده و منابع آن را نیز صادر کنیم.
صندوق توسعه ملی توانسته بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری انجام دهد.
شیرازی،مدیرعامل فرابورس گفت: صندوق املاک برای سرمایه گذاری در مسکن بسیار جذاب است.
واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر طلای صبا بر اساس مجوز سازمان بورس و مشخصات اعلامیه پذیره‌نویسی از طریق بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله است.
مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت:صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازنشستگی موضوع قانون بازار اوراق بهادار به منظور سرمایه گذاری طیف گسترده مردم در بازار سرمایه طراحی شد.
مدیر ارزیابی سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:۴۷ درصد طرح‌های متقاضی سرمایه از صندوق نواوری و صندوقهای پژوهش و فناوری در حوزه سلامت هستند.
معاون ستاد توسعه زیست فناوری، معاونت علمی از راه اندازی صندوق سرمایه گذاری مشترک خصوصی بورسی با هدف جذب سرمایه های مردمی برای سرمایه گذاری شرکتهای حوزه امنیت غذایی خبر داد.
معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، بر ضرورت مشارکت متقاضیان سرمایه‌گذاری منطقه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری در افزایش سرمایه‌های این صندوق تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ