معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی در خصوص میزان تسهیلات اعطایی به شرکتهای دانش بنیان در سال ۱۴۰۱ توضیح داد و گفت: در سال جدید میزان تسهیلات افزایش می یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی ازبکستان از تاریخ ۲۹ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ در تاشکند برپا می‌شود.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، سرمایه‌گذاری بر توسعه صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان و بین‌المللی‌کردن شرکت‌های دانش‌بنیان را از برنامه‌های سال جاری این صندوق عنوان کرد.
تفاهم‌نامه همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و یک بانک به منظور تسهیل ضمانت شرکت‌های دانش‌بنیان در انتشار صکوک نوآوری در بازار سرمایه منعقد شد.
مشکلات حقوقی و قضائی دانش‌بنیان‌ها توسط مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری ۶ تیرماه جاری بررسی می‌شود.
با مشارکت معاونت علمی ریاست جمهوری فراخوانی مبنی بر شناسایی و دعوت به همکاری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای مشارکت در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت منتشر شد.
قائم مقام کمیته امداد امام‌خمینی (ره) گفت: شرکت‌های دانش بنیان علاوه بر اشتغالزایی با تکیه بر دانش و آموزش مهارت باعث پایداری مشاغل می شوند.
شکری گفت: کمیته‌های خودکفایی طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی با همکاری و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند نیازهای خود را در زمینه تأمین قطعات و تجهیزات برطرف کنند.
در نمایشگاه چهار روزه فناوری اطلاعات و ارتباطات امارات (GTEX) که در بغداد برگزار می شود، دانش بنیان های ایرانی حضور دارند.
وزیر اقتصاد در مراسم افتتاح نمایشگاه صنعت مالی گفت: نسبت تسهیلات به سپرده‌ها در شبکه بانکی کشور از ۸۳.۲ درصد در اسفند ۱۴۰۰ به ۸۵‌.۱ درصد در اسفند ۱۴۰۱ رسید.
یازده خدمت صادراتی قابل ارائه به شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌شود تا بازار بین‌المللی کسب‌وکارهای دانشی توسعه بیشتری یابد.
شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت‌‎ صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه سه ‌روزه فناوری و محصولات محرومیت‌زدا (آبادایران) که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.
پیوند میان دانش موجود در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی به صنایع و واحدهای تولیدی به پویایی و تحول جدی در صنعت و پاسخ‌گویی به نیازهای فناورانه کشور منجر خواهد شد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با دستور رئیس جمهور تغییر و رئیس سابق مرکز شرکتهای دانش بنیان به عنوان مسئول جدید این صندوق معرفی شد.
شرکت‌های دانش‌بنیان در بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت نفت و گاز روسیه شرکت می‌کنند.
سرپرست معاونت توسعه شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی با تشریح آخرین وضعیت آماری شرکتهای دانش بنیان و میزان رشد آنها گفت: رویکرد رو به آینده بزرگ‌تر شدن نقش اقتصادی دانش بنیان ها است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان گفت: از پیوند دانش‌بنیان‌ها به صنعت پتروشیمی حمایت می‌کنیم.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: پیوند شرکت‌های بزرگ با دانش‌بنیان‌ها اشتغال را به ارمغان می‌آورد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش ریاست جمهوری گفت: دانش‌بنیان‌ها زنجیره ارزش غذا را به تکامل و بلوغ می‌رسانند.
بررسی چالش های خوشه سازی شرکت های دانش‌بنیان نشان می دهد که خوشه سازی این شرکت ها با چالش های فرهنگی، اجرایی و حقوقی قانونی روبرو است که تنها می توان با برنامه ریزی همگرا آن را حل کرد.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد در نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب بر اتصال توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها به پروژه‌های آب و فاضلاب تاکید شد.
رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت بر لزوم پایش بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان و جلوگیری از سواستفاده از قوانین تسهیل‌گر برای این شرکت‌ها تأکید کرد.
در شرایط حساس کنونی به چنین ظرفیت‌های نیاز داریم و باید مانع از ناامیدی و سوق دادن نخبگان به مهاجرت شویم. در شرایطی که کشور در جنگ اقتصادی و انواع چالش‌های بیرونی قرار دارد و دشمنان نظام از هر سو برای نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان نقشه می‌کشند، نباید یک مجموعه دولتی از داخل کشور به آن‌ها صدمه بزند.
وحید قربانی، تصریح کرد: در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان در صنعت حمل و نقل حمایت و آنها را برای همکاری تشویق می‌کنیم.
توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صنعت و معدن بسیار چشمگیر است که با حمایت بیشتر می‌توان شاهد صادرات فناوری و قطعات نیز به دیگر کشورها بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ