تربت حیدریه ـ فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: تربیت نیروهای جهادی و کارآمد برای نظام اسلامی مهمترین رسالت گروههای جهادی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در شرایط امروز مهترین وظیفه تشکل‌های سیاسی، کادرسازی و فراهم کردن بستر مناسب برای تربیت و رشد جوانان است تا آنها را برای پذیرش مسئولیت‌ها آموزش دهیم.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: این امکان وجود دارد که برای تربیت نیروی انسانی متخصص، گرنت حمایتی تربیت نیروی انسانی به کریدور اختصاص داده شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ما در آموزش و پرورش تربیت معلم برای نقش آفرینی در جامعه را اصلی‌ترین وظیفه خود می‌دانیم.
در شرایطی که نیروهای واکنش سریع در بیانیه‌ای ارتش سودان را به کارشکنی در تثبیت روند آتش‌بس متهم کرده، یک دیپلمات سودانی احتمال دیدار ژنرال حمیدتی و عبدالفتاح البرهان را رد کرد.
مشهد ـ وزیر آموزش و پرورش گفت: طبق گفته شهید رجایی اساسی ترین وظیفه ما تربیت اسلامی و اسلامی کردن محیط های آموزشی است.
مدیر کل آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر از آموزش تخصصی ۶۷ هزار و ۲۶۹ امدادگر با برگزاری ۲ هزار و ۶۵۴ دوره آموزشی در سال گذشته خبر داد.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و سردرگمی مقامات این رژیم در ارتباط با واکنش نیروهای مقاومت پرداختند.
تربت حیدریه ـ امام جمعه تربت حیدریه گفت: امروز توان بازدارندگی دفاعی نیروهای مسلح در اوج اقتدار است و دشمن حتی فکر حمله نظامی را هم در سر نمی‌پروراند.
معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اینکه تربیت جسم یکی از ابعاد مهم تربیت و آموزش در نیروهای مسلح است، گفت: نیروی انسانی سالم و ورزیده تضمین‌کننده امنیت کشور است.
رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه دادگستری این استان نقش ویژه‌ای از حیث تربیت نیروهای کارآمد قضائی بر عهده دارد، گفت: دادگستری این استان با در بعد رسیدگی‌ها الگوساز باشد.
اهواز- مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت: حرکت در راستای تحقق تربیت قرآنی نیاز فراگیر جامعه امروز اسلامی ایران است.
مشاور امور بانوان وزارت آموزش و پرورش از برنامه آموزش و پرورش برای تربیت دختران تراز انقلاب در عرصه ملی و بین المللی خبر داد.
مشاور امور بانوان وزارت آموزش و پرورش از برنامه آموزش و پرورش برای تربیت دختران تراز انقلاب در عرصه ملی و بین المللی خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر بر ضرورت راه‌اندازی شهرک شبیه‌ساز زلزله در تهران و همچنین تربیت نیروهای جدید و تقویت توان تیم‌های واکنش سریع هلال‌احمر تاکید کرد.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای تربت حیدریه از آماده باش نیروها، ماشین آلات و تجهیزات راهداری و تجهیزراهداز خانه‌های اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای این شهرستانبرداد.
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه توان پهپادی نیرو‌های مسلح در بیش از ۱۵ رشته عملیاتی تثبیت شده است، گفت: سامانه‌های پهپادی ما از جهت دقت، ماندگاری و مداومت عملیاتی و اجرای مأموریت در سطح بالای جهانی قرار دارند و مأموریت‌های متنوعی را انجام می‌دهند.
امیر سرتیپ ولی‌وند تربیت فرماندهان آینده ارتش را محور فعالیت دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش دانست و از برقراری تعامل علمی با ۸ کشور دنیا خبر داد.
سردار اشتری با بیان این که حفاظت از جان و مال و ناموس مردم وظیفه پلیس است، تصریح کرد: وقتی کار به اغتشاش کشیده شد، نیرو‌های عمل‌کننده یعنی نیرو‌های انتظامی، بسیج و بخشی از نیرو‌های سپاه پاسداران برای مقابله با اغتشاش‌گران و تامین امنیت وارد عمل شوند و جانانه ایستادگی کردند. در این بین برخی از خواص و خودی‌ها هم نادانسته و بدون اطلاع، برخی به عمد و برخی نیز غیرعامدانه اظهار نظر‌هایی کردند و این جریانات ادامه داشت تا سخنرانی حکیمانه و روشنگرانه مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم انتظامی و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) که راه را برای مردم و مسئولان روشن، دوستان را امیدوار و دشمنان را مایوس و ناامید کردند.
منابع آگاه در آنکارا می‌گویند که ترکیه انگیزه‌های متعددی برای اجازه دادن به هیئت تحریر شام و رهبر باهوش آن «ابومحمد الجولانی» دارد تا کنترل خود را تثبیت کند. برای مثال، هیئت تحریر شام تنها نیرویی است که می‌تواند مجری هر نوع بازی‌ای در قبال نیرو‌های دموکراتیک سوریه (SDF) گروه تحت حمایت ایالات متحده و تحت رهبری کرد‌ها باشد.
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، صبح امروز (دوشنبه) با حضور فرمانده کل قوا در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) برگزار شد.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله ناصری، نوشت: کلام مصفا و مجاهدت در تربیت نفوس عصاره‌ای از زندگی وی بود.
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در بین نیرو‌های مسلح دنیا کمترین جرائم را دارند، چون تربیت شده مکتب حسینی هستند.
روابط عمومی و امور بین الملل توانیر در ارتباط با میزان پاداش مدیریت مصرف برق در ایام پرباری اطلاعیه ای صادر کرد.
ما باید نگاه منظومه ای داشته باشیم. باید بگوییم نیروی انتظامی!، شما که داری وظیفه خودت را انجام می دهی، مراتب امر به معروف و نهی از منکر را لحاظ کن و سعی کن از نیروهایی استفاه کنی که آموزش دیده باشند. اصلا این مسأله اخلاقی و تربیتی است. یعنی تا جایی که امکان پذیر هست باید از رفتارهای پرخاشگرایانه پرهیز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ