مشهد ـ وزیر آموزش و پرورش گفت: طبق گفته شهید رجایی اساسی ترین وظیفه ما تربیت اسلامی و اسلامی کردن محیط های آموزشی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیرجند- دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی با اشاره به اینکه برای پاسخ به شبهات نوجوان باید وقت بگذاریم، گفت: لازم است دانش آموزان کنشگر فرهنگی فعال تربیت کنیم.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این مطلب که نظام جمهوری اسلامی یک راه جدید در جهان ایجاد کرده است گفت: کنشگری فعال در نظام تعلیم و تربیت را لازم داریم.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: ضرورت تعلیم و تربیت فرهنگیان این است که بتوانند با آموزه‌های اسلامی و احکام مأنوس شوند، زیرا مسابقات قرآنی در جامعه بسیار تأثیرگذار است.
زاهدان-معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش کانون تحول در نظام آموزشی و مرکز تربیت نیروی انسانی برای شکوفایی اسلامی مدرسه است،اگر مدرسه قوی شود،دانش آموزان پرامید و با ایمان تربیت می شوند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هنر انقلاب تربیت امثال حاج قاسم‌ها، حججی ها و شهدا است.
معاون تربیت و آموزش ارتش از تدوین مصوبات ۲۰ گانه تلفیقی سیاست‌های تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی بمنظور تدوین برنامه پنج ساله هفتم توسعه خبر داد.
شهریار- مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس سند تحول بنیادین باید تحول در آموزش و پرورش مبتنی بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی دنبال شود.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: جنس فعالیت تشکیلاتی در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با سایر دانشگاه‌ها متفاوت است.
معاون تربیت و آموزش فراجا گفت : قطعا ثمره تلاش و فعالیت مدرسان و اساتید در واحدهای آموزشی و دانشگاهی فراجا، تربیت و پرورش پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.
کانون تربیت اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت هفته معلم، اعلام کرد: از رئیس جمهور به جد انتظار می‌رود حوزه‌های اساسی و مراکز تصمیم‌سازی پنهان و پیدای تعلیم و تربیت را، به طور مستمر پایش کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انجام تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی موافقت کردند.
مرضیه وحیددستجردی نخستین وزیر زن جمهوری اسلامی در برنامه «حضور» در حسینیه جماران گفت: می‌خواهند یک طرحی را در مجلس تصویب کنند که قبل از اینکه مقامی در مورد یک موضوع صحبت کند، اگر کسی درباره آن نظر بدهد، جرم محسوب شود. این برای جمهوری اسلامی خیلی زشت است. شعار ما، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. آزادی یکی از پایه‌های انقلاب است. باید به آزادی بها بدهیم و جوانان باید این را ببینند و درک کنند.
مرضیه وحیددستجردی نخستین وزیر زن جمهوری اسلامی در برنامه «حضور» در حسینیه جماران گفت: می‌خواهند یک طرحی را در مجلس تصویب کنند که قبل از اینکه مقامی در مورد یک موضوع صحبت کند، اگر کسی درباره آن نظر بدهد، جرم محسوب شود. این برای جمهوری اسلامی خیلی زشت است. شعار ما، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. آزادی یکی از پایه‌های انقلاب است. باید به آزادی بها بدهیم و جوانان باید این را ببینند و درک کنند.
اهواز- مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت: حرکت در راستای تحقق تربیت قرآنی نیاز فراگیر جامعه امروز اسلامی ایران است.
تربت حیدریه ـ فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: تربیت نیروهای جهادی و کارآمد برای نظام اسلامی مهمترین رسالت گروههای جهادی است.
رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: تربیت سرمایه انسانی تراز تمدنی و تولید فکر دو وظیفه اصلی دانشگاه ها در جمهوری اسلامی است.
اهواز - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مهمترین مأموریت معلمان در عصر حاضر، تربیت نسلی واقع بین و امیدوار به آینده است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل تحقق تمدن نوین اسلامی، تربیت نیروی انسانی است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: باید به گونه ای به مؤلفه های برنامه درسی توجه کنیم که در نهایت خروجی نظام تعلیم و تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی باشد.
اعضای هیئت تحقیق و تفحص از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
جمهوری اسلامی نوشت: آنان که امروز، از اشد مجازات می‌گویند، آیا تا به حال، به چیزی به اسم تربیت اجتماعی فکر کرده‌اند؟ در این تامل کرده‌اند که رفتارشان در گذر زمان چه تعداد را با دفع حداکثری خود از قطار انقلاب پیاده کرده اند؟
مصوبه تحقیق و تفحص ازعملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مورد تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
به این نتیجه نمی‌رسید که بد جوری به خاکی زده‌ایم و راه را اشتباه می‌رویم؟ حتی غبار بلند شده به هوا هم ما را به تأمل وانمی‌دارد که زمین را اشتباه گرفته‌ایم. باید به فریاد، هشدارمان داد که، هیچ عاقلی برای دشمن سرباز تربیت نمی‌کند، ولی ما با سخاوتِ تمام، این کار را انجام می‌دهیم.
حمید پورشریفی، رئیس انجمن روان‌شناسی سلامت ایران، می‌گوید: مسئله اینجاست که مراکز حوزه علمیه در بهترین شرایط جایی برای تربیت نیروی انسانی هستند و درواقع ادغام اینکه یک مرکز هم نقش تربیت نیروی انسانی را داشته باشد و هم نقش بررسی صلاحیت آن افراد و هم نقش نظارت بر صلاحیت آن‌ها را آسیب‌زننده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ