منابع آگاه در آنکارا می‌گویند که ترکیه انگیزه‌های متعددی برای اجازه دادن به هیئت تحریر شام و رهبر باهوش آن «ابومحمد الجولانی» دارد تا کنترل خود را تثبیت کند. برای مثال، هیئت تحریر شام تنها نیرویی است که می‌تواند مجری هر نوع بازی‌ای در قبال نیرو‌های دموکراتیک سوریه (SDF) گروه تحت حمایت ایالات متحده و تحت رهبری کرد‌ها باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین باری که اسم رستوران «نامبر سیکس» مطرح شد، مربوط به همان روزهاست. پنجم اردیبهشت ۱۴۰۲ بود که عنوان شد رستوران نامبر سیکس هم به دلیل رعایت‌نکردن حجاب اخطار پلمب دریافت کرده است. آن روز‌ها عنوان شده بود که این رستوران متعلق به یکی از وابستگان درجه یک کریم باقری است
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: وابستگان انتظامی با توجه به تاکیدات باید به دیپلماسی به سه اصل "عزت"، "مصلحت" و "حکمت " تمرکز داشته باشند.
وزیر کشور خطاب به دبیران کل احزاب کشور گفت: با اطلاع رسانی شایسته و آگاهی بخشی به اعضا و وابستگان فعال خود در سراسر کشور نسبت به پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، یاریگر وزارت کشور باشید.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام قدردانی از وابستگان سپاه، گفت: خدمت در راه انقلاب بازنشستگی ندارد.
سفرا، وابستگان نظامی و نمایندگان سازمانهای بین المللی مقیم جمهوری آذربایجان با سفر به شهرستان‌های زنگیلان و لاچین در جریان آخرین تحولات سیاسی، اقتصادی و بازسازی مناطق آزاد شده قرار گرفتند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: باید تجدید نظر کنیم در رابطه با این گروه که زبان شان از جنسِ سرب است و بهترین رایحه‌ای که خوش دارند، بوی باروت. از نیمه راه زیان برگشتن، خود فایده‌ای عظیم است. البته رجز خوانی‌های خامِ برخی وابستگان به این گروهک، خیلی سخیف است و حقیرتر از آن که نیاز باشد از زبان و قلم ایرانی جواب بگیرد.
امام جمعه موقت تهران گفت: وابستگی اقتصاد به دلار و نفت باید با برنامه‌ریزی، بودجه‌ریزی، تقنین قوانین و اجرای درست دولت قطع شود.
خطبه‌های حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در نماز جمعه آغاز شد.
در اینجا تصاویر رنگی‌شده‌ای از اعضای خاندان رومانوف و وابستگان آن‌ها را می‌بینید؛ عکس‌هایی که در حاشیۀ یکی از بزرگترین مهمانی‌های سلطنتی گرفته شده‌اند.
وابستگان نظامی کشورهای خارجی با حضور در ستاد نیروی هوایی ارتش از موزه هوانوردی این نیرو بازدید کردند.
مجید چگینی معاون وزیر نفت گفت: صنایع عمده‌ای که کشور به آنها وابسته است و بخش کشاورزی اهمیت بخش گاز را نشان می‌دهد
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر مجاهد شهید آیت‌الله مطهری را به فرزندان و وابستگان ایشان تسلیت گفت و برای آن مرحومه همجواری با حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها مسئلت کرد.
کدخدایی گفت: دعوت از وابستگان رژیم سابق توسط مقامات آلمان در کنفرانس امنیتی مونیخ، مصداق بارز دخالت آشکار در امور داخلی کشورها است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار وابستگان نظامی کشورهای خارجی گفت: دشمنان ما با ایران قوی و مستقل مخالفند و تحمل پیشرفت ملت ما را ندارند و نخواهند داشت.
تاکید بر سیره نظری امام، به معنای تحقق عملی آن نیست، چرا که به دلایلی، چون رفتار تروریست‌هایی که تا امروز هم دست از سر مردم ایران برنداشتند، جنگ تحمیلی، نفوذ وابستگان بیگانه و سوءتدبیر مدیران به علاوه رفتار فرهنگی ایرانیان، در تحقق مردم‌سالاری کاستی‌هایی وجود دارد که باید گفت مراد امام از «میزان رای ملت است» این است که در جمهوری اسلامی «باید میزان رای ملت باشد.»
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: ما در معاونت حقوقی نقشه راهی برای اعاده قانونی اموال غارت شده ملت از سوی خاندان پهلوی و وابستگان آنها طراحی کردیم که مسیر اجرایی آن آغاز شده است.
سردار اوصانلو گفت: ما در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر را دستگیر کردیم که عمدتاً وابسته به گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله بودند.
رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با تاکید بر اینکه کرج همانند بعضی از شهر‌ها با پدیده دلالی قبر و قیمت‌های نجومی مواجه است، گفت: فروش قبر مکروه است، شخصی که قبری را خریداری کرده صرفاً مجاز است آن را به وابستگان درجه یک خود واگذار کند و به هیچ عنوان نمی‌تواند قبر خریداری شده را به فرد دیگری بفروشد.
وابستگان نظامی ۲۷ کشور مقیم تهران صبح امروز (دوشنبه ۱۶ آبان) با حضور در دانشگاه عالی دفاع ملی از مراکز علمی و تحقیقاتی این دانشگاه بازدید کردند.
وابستگان نظامی ۲۷ کشور مقیم تهران صبح امروز (دوشنبه ۱۶ آبان) با حضور در دانشگاه عالی دفاع ملی از مراکز علمی و تحقیقاتی این دانشگاه بازدید کردند.
کارشناسان و متخصصان علم سیاست، روانشناسی، فلسفه، جامعه‌شناسی و روانپزشکی؛ وابستگانی از هر گرایش مذهبی و از هر جناح حزبی موافق یا مخالف، در این ۵ هفته بار‌ها تذکر دادند که راه برخورد با اعتراضات مردمی، اعمال جبر و به کار بستن روش‌های قهری نیست.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی کسانی را که احساساتی شدند، افراد دارای پیشینه قضایی، اعضای گروهک‌ها، وابستگان به خارج و افرادی را که بصورت مسلحانه وارد معرکه شدند از انواع بازداشتی‌های اتفاقات اخیر عنوان کرد و گفت: از نظر کمیسیون قضایی باید با هر کدام برخورد حقوقی خاصی شود.
وابستگان نظامی خارجی مقیم تهران صبح امروز (جمعه) با فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش دیدار کردند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه نظارت ستادی بر فعالیت وزارت جهاد کشاورزی گفت: با هر شخصی و در هر جایگاهی که تخلف کرد برخورد کنید، برخورد با متخلفان را با وابستگان به قدرت شروع کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ