شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله ناصری، نوشت: کلام مصفا و مجاهدت در تربیت نفوس عصاره‌ای از زندگی وی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان کوزمین با برتری دو‌گله در دیداری نه چندان سخت به مصاف با تراکتور رسیدند.
مصاف حسن یزدانی و دیوید تیلور در وزن ۸۶ کیلوگرم همچنان با اختلاف، به سود کشتی‌گیر آمریکایی است، اما شاید جالب باشد که بدانید تیلور به یک حریف هموطن هشت بار باخته و تنها یک بار به برد رسیده است.
رای بدوی پرونده صادق زیبا کلام و کیفرخواست برای هنگامه شهیدی صادر شدند.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: بیان عباراتی همچون کودک تا کتک نخورد تربیت نمی‌شود یا گذشتگان ما را می‌زدند ما هم باید کودکمان را درست تربیت کنیم مصداق کودک آزاری است.
فارغ از هر نتیجه ای در مصاف نساجی – پرسپولیس، امروز استادیوم شهید وطنی قائمشهر خاطره ساز خواهد شد. اشک یا لبخند ها؛ کدام یک سهم استادیوم شهید وطنی خواهد شد؟
در حالی که استقلال تقریبا قهرمانی لیگ بیست‌ودوم را از دست رفته می بیند، و در چند بازی اخیر نیز آبی‌ها دچار افول شده اند، حجت کریمی مدام از جمله نگران نباشید استفاده می‌کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نقد به جای خود، اما ما باید در کلام، اخلاق را رعایت کنیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: جان کلام انقلاب اسلامی را اسطوره‌های ما در ناوگروه ۳۶۰ در برابر جهان به نمایش گذاشتند.
امیر قلعه‌نویی تا ساعاتی دیگر باید اولین ترکیب خود را برای مصاف با روسیه مشخص کند.
تیم پرسپولیس در یکی از حساسترین بازیهای فصل به مصاف سپاهان می‌رود.
شهداب یزد در آخرین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال مبه مصاف پیکان تهران رفت و این تیم را شکست داد.
شاگردان امیر قلعه‌نویی آخرین تمرین خود پیش از مصاف با آلومینیوم را در اراک برگزار کردند.
امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه لوسیل تیم ملی آرژانتین و تیم ملی فرانسه به مصاف هم می‌روند و بدین ترتیب بازی فینال جام جهانی را برگزار می‌کنند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت کدام تیم می‌تواند به مقام قهرمانی برسد.
فردا شب (شنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ تیم ملی انگلیس و تیم ملی فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم می‌روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت کدام تیم موفق می‌شود راهی مرحله نیمه نهایی شود.
فردا شب (شنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ تیم ملی انگلیس و تیم ملی فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم می‌روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت کدام تیم موفق می‌شود راهی مرحله نیمه نهایی شود.
صادق زیباکلام برای ارائه سند درباره ادعایی که در صفحه توئیتر خود مطرح کرده بود به دادسرا احضار شد.
سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال قطر به دنبال برطرف‌کردن ایرادات بازی تیمش مقابل اکوادور در مصاف روز جمعه برابر سنگال است.
یکی از چالشی‌ترین کارهای کی‌روش انتخاب ترکیب 11 بازیکن اصلی تیم ملی در سه مصاف خواهد بود که البته در حال حاضر مهم‌ترین کار انتخاب ترکیب مناسب برای دیدار با انگلیس است.
یکی از چالشی‌ترین کارهای کی‌روش انتخاب ترکیب 11 بازیکن اصلی تیم ملی در سه مصاف حتی خواهد بود که البته در حال حاضر مهم‌ترین کار انتخاب ترکیب مناسب برای دیدار با انگلیس است.
تیم ملی فوتبال ایران پس فردا در اولین بازی گروهی مصاف با انگلیس را تجربه خواهد کرد. سخت ترین بازی در گروه B.
تیم فوتبال استقلال در حالی عصر جمعه به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت که باید دید در سیستم چرخشی ساپینتو این بار نوبت کدام مدافع چپ استقلال است که در ترکیب اولیه قرار بگیرد.
مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان در پایان مصاف دوستانه این تیم برابر خوشه طلایی ساوه مقابل خبرنگاران ایستاد و درباره چگونگی جذب مورایس توضیحاتی را ارائه کرد.
سازمان مجاهدین خلق، این جمله را جایگزین بسم الله الرحمن الرحیم کرده بود حال آنکه در سخنرانی آقای رئیسی چنین اتفاقی نیفتاده است.
آخرین وصی پیامبر خدا (ص)، حضرت مهدی موعود دوازدهمین امام شیعه و چهاردهمین معصوم از خاندان رسالت، ذخیره الهی است تا در بزرگ‌ترین بزنگاه تاریخ بشریت به نجات بشیریت از ظلمات برخیزد و جهان را صحنه عدل و داد نماید و منتظران واقعی همچنان در انتظار آن روز بزرگ که همه اولیای خدا به ویژه پیامبر اعظم وعده‌اش را داده‌اند، خواهند نشست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ