امیر سرتیپ ولی‌وند تربیت فرماندهان آینده ارتش را محور فعالیت دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش دانست و از برقراری تعامل علمی با ۸ کشور دنیا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه درباره جزایر سه‌گانه ‌‌با کسی تعارف نداریم و این جزایر صددرصد متعلق جمهوری اسلامی است‌‌، گفت:‌ کشورهای منطقه تحت تأثیر جنگ روانی دشمنان قرار نگیرند.
نخست‌وزیر روسیه اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور به جنگنده‌های پیشرفته بیشتری مجهز می‌شود.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند در پی حمله فردی مسلح به نیروهای پلیس در ایالت داکوتای شمالی
به‌دنبال تشدید تنش‌ها میان بلگراد و پریشتینا، شورای امنیت ملی صربستان اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در بالاترین سطح آمادگی رزمی باقی خواهند ماند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خواستار تقویت حقوق نیروهای مسلح و افرادی شد که از کیان کشور دفاع می‌کنند.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: منطقه خلیج فارس و غرب آسیا یکی از حساس‌ترین مناطق جهان است. این منطقه طی سال‌های اخیر محل زورآزمایی آمریکایی‌ها نیز بوده که سعی داشتند خودشان را به عنوان حاکم مطلق، به جهان و منطقه تحمیل کنند. امروز نشانه‌های جدیدی از تغییر موازنه قدرت از غرب به شرق دیده می‌شود و باید تاکید کرد که آینده متعلق به منطقه ما و آسیاست.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز نشانه‌های جدیدی از تغییر موازنه قدرت از غرب به شرق دیده می‌شود و باید تاکید کرد که آینده متعلق به منطقه ما و آسیاست.
معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح در عرصه صرفه‌جویی و بهره‌وری منابع آب نیز آماده همکاری و کمک‌رسانی به دولت هستند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز آمادگی و توان رزم ارتش در طول سال‌های حیاتش منحصر به فرد است و نیروهای مسلح کشورمان به بالاترین سطح اقتدار و توانمندی دست یافته‌اند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه حدود ۱۹۹ هزار واحد مسکونی برای کارکنان نیروهای مسلح در حال ساخت است، گفت: نیروهای مسلح در حوزه صنعتی‌سازی ساختمان پیشگام هستند.
سرلشکر باقری گفت: نیروهای مسلح، نمایندگان مجلس و سایر مسئولین، مسئول هستند، با تمام توان به دولت کمک کنند تا دولت هم بتواند، به ملت عزیز کشورمان به‌نحو احسن خدمت کند.
سردار رمضان شریف از برگزاری مراسم تجدید میثاق فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح به صورت منسجم و یکپارچه با اهداف و آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا فردا ( سه شنبه ) در حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.
نیروهای مسلح از همان دقایق اولیه زلزله در خوی در کنار مردم زلزله زده این شهرستان در حال ارائه خدمت هستند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: سربازان دارای هویت ملی و جزیی از توان رزم و اقتدار نیروهای مسلح هستند و ما به تک تک آنها افتخار می کنیم و من آنها را مثل فرزندانم دوست می دارم.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: دشمنان فرامنطقه‌ای بدانند که نیروهای مسلح با «قدرت ترکیبی» در برابر دشمنان خواهند جنگید که قدرتی ویرانگر خواهد بود.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا امنیت را ضامن تداوم پیشرفت‌های راهبردی کشور و آسایش مردم دانست و گفت: نیروهای مسلح و پلیس اجازه خدشه‌دار شدن امنیت مردم را نمی‌دهند.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا امنیت را ضامن تداوم پیشرفت‌های راهبردی کشور و آسایش مردم دانست و گفت: نیروهای مسلح و پلیس اجازه خدشه‌دار شدن امنیت مردم را نمی‌دهند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به واسطه تعهدی که در حوزه تأمین نیازهای بخش دفاعی کشور داریم، در خدمت دفاع از کشور خواهیم بود و در عین حال از خدمت‌رسانی به مردم غافل نمی‌شویم.
جانشین وزیر دفاع گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر خود لازم می‌داند تا با توسعه‌ی چهار مولفه فناوریِ سخت افزار، نرم افزار، مغز افزار و سازمان افزار، تصمیم سازِ نبردهای احتمالی آینده باشد.
نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: حقوق ۶ تا ۸ میلیون تومان برای گذران زندگی نیروهای مسلح کافی نیست. افزایش حقوق آن‌ها باید در دستورکار قرار گیرد.
سرلشکر سلامی اظهار داشت: ارزش نیروهای مسلح در جامعه به پاک بودن آن‌هاست، چرا که آن‌ها مظهر قدرت نظام اسلامی هستند و فروتنی و تواضع در هنگام قوی و مقتدر بودن معنا پیدا می‌کند.
فرمانده کل سپاه نیروهای گفت: نیروهای مسلح مظهر قدرت نظام اسلامی هستند و فروتنی و تواضع در هنگام قوی و مقتدر بودن معنا پیدا می‌کند.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن بر حمایت از مقاومت فلسطین در صورت لزوم تاکید کرد.
واکنش خاندوزی به سرقت بانک ملی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ