مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: ارائه خدمات دندانپزشکی سطح ۱ برای همه دانش آموزان مناطق روستایی عشایری و مناطق شهری زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت رایگان خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیماران مبتلا به مشکلات قلبی به دلیل شرایط حاد جسمانی خود در پیاده روی اربعین باید حتماً نکاتی را جدی بگیرند تا سلامت جسمی آنها به خطر نیفتد.
مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به تغییرات اقلیمی، انواع بیماری‌ها خصوصاً انواع بیماری‌های تنفسی ممکن است به عنوان بیماری‌های نوپدید بروز پیدا کند.
نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: با توجه به شدت بی سابقه گرمای هوا در جهان و ایران به نظر می رسد بتوان با تعطیلی ادرات و دستگاه های اجرایی نسبت به حفظ سلامت مردم اقدام کرد.
وزیر کشور با اشاره به اهمیت موضوع سلامت در راهپیمایی اربعین، گفت: کنگره سلامت در اربعین فقط یک رویداد نیست، بلکه می توان از دستاوردهای آن در تمامی گردهمایی های دینی و اجتماعی بهره برد.
میوه‌ها خواص مختلفی برای بدن دارند، زیرا مواد مغذی مورد نیاز را فراهم کرده و مانع از ابتلا به بیماری‌های مختلف می‌شوند. یکی از خواص مورد توجه میوه‌ها کمک به حفظ سلامت پوست است که موجب طراوت و شادابی سلول‌های پوستی می‌شوند.
مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت، بر اهمیت توجه به سلامت دهان و دندان از بدو تولد تاکید کرد.
حجاج مبتلا به بیماری قلبی در طول سفر باید مراقبت‌هایی را انجام دهند تا بیماری آنها تشدید نشود و سلامت آنها را به خطر نیندازد.
توجه به سلامت و تغذیه سالمندان از صرف هزینه‌های هنگفت درمانی جلوگیری می‌کند که می‌توان این هزینه‌ها را در بخش‌های توسعه‌ای سرمایه‌گذاری کرد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: خدمت رسانی و توجه به سلامت روانی مردم از اولویت‌های سازمان در سال جاری است.
معاون وزیر بهداشت از دانشمندان یک درصد پراستناد جهان دعوت کرد تا با توجه ویژه به تهدیدات شناسایی شده نظام سلامت و با ارائه راهکارهای تخصصی به سمت پژوهش های کاربردی حرکت کنند.
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: موضع گیری رهبر انقلاب نسبت به مسمومیت دانش‌آموزان نشان داد که امنیت مردم، سلامت دانش‌آموزان و دختران جامعه برای عالی‌ترین مقام جمهوری اسلامی مهم است.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: توجه به ایمنی در محیط کار موجب حفظ جان و سلامت کارکنان به عنوان مهمترین سرمایه هر سازمان خواهد شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ارتقای دانش و مهارت کارکنان در حین خدمت، تکریم منابع انسانی و توجه ویژه به سلامت و معیشت آنان را از محورهای اصلی مورد نظر برای پیشرفت همه جانبه این مجموعه عظیم صنعتی و عرضه محصول با کیفیت عنوان کرد.
مقصودی گفت: با توجه به اینکه مسمومیت‌های پی درپی دانش‌آموزان سلامت جسم و روان آن‌ها را نشانه گرفته است، مدارس باید آنلاین شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: نقاط مثبتی در بودجه در حوزه سلامت وجود دارد که اختصاص هفت همت اعتبار برای صندوق حمایت از بیماران صعب‌العلاج از جمله این موارد است.
مطالعه جدید دانشگاه کمبریج نشان داده است که تعطیلات به افزایش قابل توجه علائم افسردگی در کودکان منجر شده است و این علائم به سن، جنسیت و وضعیت اجتماعی - اقتصادی کودکان ربطی ندارد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه ساختار و فرایند بودجه ریزی دچار اشکالات عمده ای است، گفت: نباید بودجه سلامت مغفول واقع شود.
معاون گردشگری، توجه ویژه به تندرستی در حوزه گردشگری سلامت را یکی از ابزارهای مهم در راستای اشتغال‌زایی عنوان کرد و گفت: به غربال پروژه‌های گردشگری سلامت نیاز داریم.
نمایندگان تشکل‌های گردشگری مسائلی از جمله گردشگری سلامت، توجه به امنیت گردشگران خارجی در اتفاقات اخیر و طرح توسعه برق را با نمایندگان مجلس در میان گذاشتند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای صادرات پایدار مواد پروتئینی نظیر گوشت و مرغ تأیید ایمنی سلامت آنها مورد توجه است.
با توجه به آغاز موج بازگشت زائران لازم است زائران برای حفظ سلامت خود و همسفرانشان موارد و توصیه‌هایی را مدنظر قرار دهند.
دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: توجه ویژه مدیریت شرکت سایپادیزل به مقوله سلامت و درمان کارکنان و پیشگیری از حوادث حین انجام کار نمونه‌ای شایسته تقدیر در میان مجموعه های تولیدی است.
آجیل کالری زیادی دارد و باید به میزان مصرف خود توجه داشته باشید. کافی است که از یک مشت آجیل در طول روز به عنوان میان وعده استفاده کنید که در غیر اینصورت اگر مصرفتان بیشتر شود، خطر افزایش کالری در بدن بالا می‌رود که احتمال اضافه وزن افزایش پیدا می‌کند. در مورد میزان آجیلی که در طول روز استفاده می‌کنید، دقت کنید، زیرا کالری‌اش بسیار بالاست.
کلاهبرداری میلیاردی بنگاهداران لاکچری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ