با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، همه مقاطع تحصیلی پایتخت در روز‌های شنبه و یکشنبه نوزدهم و بیستم آذر ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار تهران گفت: برای تحول روحی شهر به کمک دستگاه آموزش و پرورش نیاز مبرم داریم و در تعامل با این دستگاه هیچ محدودیتی نمی‌بینیم.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در روز‌های ۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان برگزاری امتحان مجاز نیست.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص ساعات شروع به کار مدارس اطلاعیه داد.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد همه مدارس نوبت عصر شهر تهران، ۲ ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: آموزش و پرورش شهر تهران در فضای تعامل با شورای عالی آموزش و پرورش بحث رتبه بندی مدارس را دنبال می‌کند.
زارع گفت: آنچه ادارات کل آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران به عنوان اموال و املاک مازاد معرفی کرده‌اند، مشخص است و به هیچ عنوان هیچ پروژه مشارکتی و خیری در این لیست وجود ندارد.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به علت بارش برف مدارس مقطع ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ پایتخت امروز چهارشنبه غیرحضوری است.
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران توضیحاتی پیرامون مسمویت تنفسی تعدادی از دانش آموزان یک مدرسه منطقه ۱۱ تهران ارائه داد.
با توجه به حجم بارش برف در روز گذشته، در حالی‌که دانش‌آموزان و والدین آن‌ها منتظر تصمیم‌گیری آموزش و پرورش در خصوص فعالیت یا تعطیلی مدارس بودند، آموزش و پرورش اعلام کرد که در روز جاری به‌علت سرما و یخبندان همه مدارس شهر تهران ساعت ۹:۳۰ آغاز به کار می‌کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به روند فروش املاک مازاد آموزش و پرورش و اختصاص منابع حاصله برای ساخت پروژه‌های آموزشی جدید در پایتخت اظهار کرد: حداقل بالغ بر ۱۰ مورد از املاک مازادمان را در تهران برای فروش اعلام کرده‌ایم.
طبق اطلاعیه‌های آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با توجه به تداوم بارش برف، همه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی رودهن و دماوند و همه مقاطع تحصیلی پردیس در نوبت صبح امروز دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری شدند علاوه بر این، همه مدارس روستایی فیروزکوه در نوبت صبح امروز غیرحضوری هستند.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به نقش دارا بودن الگو در رشد اخلاقی و اجتماعی جامعه گفت: فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی زنان اهمیت زیادی دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به نقش دارا بودن الگو در رشد اخلاقی و اجتماعی جامعه گفت: فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی زنان اهمیت زیادی دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: سپاه ما قدرتمند است، درد دشمن همین است و لذا درصدد هستند، سپاهی را که به موقع با قدرت کار فرهنگی،سیاسی، اجتماعی و سازندگی می کند به چالش بکشند.
آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه ای که بر روی کانال اطلاع رسانی اش در شبکه شاد قرار داد اعلام کرد که با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ فردا ۲۶ دیماه؛ آموزش در تمام مدارس مناطق ۱۹ گانه پایتخت به صورت غیر حضوری است.
اداره روابط و اطلاع رسانی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه و ایجاد سابقه تحصیلی برای ورود به آموزش عالی و ترمیم نمرات دروس نهایی شاخه‌های تحصیلی دی ماه ۱۴۰۱ و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم داوطلبان آزاد، بزرگسالان، آموزش از راه دور و ارزشیابی جامع طبق برنامه اعلامی برگزار خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ما برای مدارس دوره متوسطه اعلام کردیم که این مدارس می‌توانند طبق مصوبه ۶۶۹ شورای عالی آموزش و پرورش امتحانات خود را از دهم دی طبق مقررات برگزار کنند و کمیسیون مربوطه هم در ادارات آموزش و پرورش مناطق در خصوص اعمال مصوبه ۶۶۹ و همکاری خواهند کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: امتحانات مدارس تهران و البرز ۱۰ روز به تعویق افتاد.
در اطلاعیه آموزش و پرورش شهر تهران آمده است: با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در پی آلودگی شدید هوای پایتخت؛ آموزش تمامی مقاطع تحصیلی شهر تهران در روز دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر به صورت مجازی برگزار می‌شود.
شرایط پایداری هوا با توجه به پیش‌بینی‌ها، احتمالا تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت. بنا بر این گزارش، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران نیز اعلام کرد، با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در تمامی مدارس پایتخت، آموزش در چهارشنبه دوم آذر ۱۴۰۱ مجازی برگزار می‌شود.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی زودهنگام مدارس شیفت عصر شهر تهران در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران و شادی آفرینی در میان دانش آموزان خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: وظیفه ما این است که توصیه به مقاومت داشته باشیم و وظیفه سوم هم تنبلی نکردن است.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: وظیفه ما این است که توصیه به مقاومت داشته باشیم و وظیفه سوم هم تنبلی نکردن است.
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در واکنش به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتصاب «سعید عسگر» به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران اعلام کرد: «سعیدعسگر» سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ