پاسخ جالب توجه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران به وزیر آموزش و پرورش!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل‌محمدی در اولین نشست خبری خود در آغاز لیگ بیست و سوم پاسخ جالب توجهی به یکی از چالش‌هایش در فصل پیش رو داشت.
این نوع قانون گذاری‌های شتاب زده و عوام گرایانه هستیم، اما باز هم این اتفاق تکرار می‌شود. انتظار می‌رود که قانونگذاران محترم با کسب تجربه از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی در تصویب طرح‌ها و لوایح خود شتاب زدگی را کنار گذاشته و با جلب نظر اساتید حوزه و دانشگاه و جلب نظر صاحب نظران مربوطه اقدام به تصویب قانونی کنند که قابلیت اجرایی «چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ نیروی انسانی» و پذیرش در بعد فرهنگی جامعه را داشته باشند. لایحه جدید حجاب و عفاف ایرادات زیادی دارد؛ چه به لحاظ حقوقی و چه به لحاظ جرم شناسی و آسیب شناسی اجتماعی. از دیدگاه اقتصادی و مبحث اقتصاد جرم که یکی از مباحث کاربردی میان رشته‌ای بین دانش اقتصاد و دانش حقوق جزا و جرم شناسی است، به نظر می‌رسد در صورتی که این لایحه به مرحله اجرا برسد، بخش قابل توجهی از هیئت وزیران و وزارتخانه‌های زیر مجموعه قوه مجریه، درگیر اجرای این طرح خواهند شد.
محمد محبی در همه بازی های به میدان آمده با هدایت امیر قلعه نویی یا گل زده یا پاس گل داده که در نوع خود جالب توجه است.
پاسخ زیبای علی دایی به ابراز علاقه هوادارش در خیابان جالب توجه است. این ویدیو را یکی از هواداران دایی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.
سرمربی پورتو در کنفرانس مطبوعاتی قبل از فینال جام حذفی، پاسخ جالب توجهی به سوال یکی از خبرنگاران داشت.
علی غلامی استاد دانشگاه امام صادق در پاسخ به گزاره‌ای با مضمون «دین و حجاب باعث شده کشور‌ها عقب‌مانده بشوند؟»، اظهارات جالبی را به زبان آورد که مورد توجه کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
روملو لوکاکو، مهاجم اینتر، پس از برتری مقابل رم به احتمال نیمکت نشینی مقابل میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان واکنش جالبی نشان داد.
عملکرد خرس‌ها در این آزمایش، جالب‌توجه بود و آن‌ها نشان دادند که می‌توانند با بهره‌گیری از اعداد، انتخاب‌هایشان را هدایت کنند. این به معنای این بود که خرس‌ها توانایی شمردن را دارند. وونک در این باره گفت: «از اینکه خرس‌ها چقدر سریع بر روی رایانه پاسخ سوالات را می‌دادند متعجب شدیم. آن‌ها حتی سریع‌تر از شامپانزه و گوریل‌ها، یاد می‌گرفتند.»
بیرانوند گلر اول تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قصد دارد پاسخ جالبی را به رفتار حسینی گلر استقلال در صورت پیروزی سرخ‌ها در دربی پایتخت بدهد.
ابرستاره آرژانتینی درباره شایعات مطرح شده درباره آینده اش واکنش نشان داد.
بازیکنان استقلال پس از پیروزی مقابل ذوب آهن در یک جلسه تمرین ریکاوری گرد هم آمدند و البته به صحبت‌های سرمربی تیم شان گوش کردند.
حضور شهاب حسینی در اردوی تیم‌های ملی کشتی با یک سؤال تکراری درباره معمای سریال «پوست شیر» و جواب قابل تأمل این بازیگر همراه بود.
کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال و النصر عربستان، به صحبت‌های بدر المطوع اسطوره فوتبال کویت، پاسخ داد.
کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال و النصر عربستان، به صحبت‌های بدر المطوع اسطوره فوتبال کویت، پاسخ داد.
یکی از تصمیمات جالب توجه مورایس در مصاف با پرسپولیس استفاده کامل از جلال علی‌محمدی در ترکیب تیم بود.
ابوالفضل عمویی گفت: کمالوندی در پاسخ به سوالات مطرح شده از جانب نمایندگان، ادعای مطرح شده درباره دسترسی آژانس به افراد را رد کرد و همچنین گفت با توجه به اینکه در فردو افزایش فعالیت هسته‌ای داشته ایم براساس استاندارد‌های متعارف بازرسی آژانس، دفعات بازرسی از این سایت افزایش دارد.
اوزیل در واکنش به سوالی که بازی در کنار کریس رونالدو چگونه بوده، پاسخ جالب توجهی داد.
اوزیل، در واکنش به سوالی که بازی در کنار کریس رونالدو چگونه بوده است، پاسخ جالب توجهی داد.
بورل در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره قرار دادن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی این نهاد اروپایی، گفت: نظرات جالب توجهی در این باره وجود دارد و موضوعی است که نمی‌توان بدون تصمیمی حقوقی، کاری درباره آن کرد. نمی‌توانیم بگوییم ما شما را تروریست می‌دانیم، چون از شما خوشمان نمی‌آید.
بورل در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره قرار دادن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی این نهاد اروپایی، گفت: نظرات جالب توجهی در این باره وجود دارد و موضوعی است که نمی‌توان بدون تصمیمی حقوقی، کاری درباره آن کرد. نمی‌توانیم بگوییم ما شما را تروریست می‌دانیم، چون از شما خوشمان نمی‌آید.
ریکاردو آلوارز به پرسشی عجیب درباره شایعات انتقالش به استقلال در پنجرۀ زمستانی پاسخ جالب توجهی داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره رقم خوردن یک شکست تلخ دیگر به نامش پس از ناکامی با مصر و کلمبیا توضیحات جالب توجهی داشت و از بازیکنان تیمش دفاع کرد.
کارلوس کی‌روش در گفتگو با رسانه انگلیسی و در پاسخ به سوالی شیطنت آمیز مبنی بر اینکه آیا بازیکنان تیم ملی ایران اجازه دارند علیه قوانین کشور عمل کنند، گفت: این دقیقا مثل کشور شما انگلیس است
شیخ دیاباته مهاجم پرسپولیس بعد از اولین گل برای سرخ‌ها گفت: مدتی با بدشانسی و مصدومیت روبرو شدم و نتوانستم به صورت کامل در خدمت پرسپولیس باشم، اما در نهایت در بازی مقابل مس کرمان به کمک همبازیانم گل زدم و مهم‌تر اینکه تیم هم پیروز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ