رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: بازی‌ها و نرم افزارهای رایانه‌ای و تلفن همراه مورد توجه ویژه سازمان پژوهش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اجرایی و نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، از توجه ویژه به صنعتی‌سازی در راستای سرعت‌بخشی به تکمیل پروژه‌های آموزشی در مناطق حاشیه‌ای خبر داد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: باید به الزامات نیروی انسانی توجه ویژه داشته باشیم لذا طرحی از سال گذشته مطرح بود تا معلمان این مدارس را به روز رسانی کنیم.
سمنان- اگر آموزش و پرورش را یک سازمان در نظر بگیریم باید گفت تجهیزات سخت افزار و برنامه های اجرایی در آن نرم افزار هستند اما باید توجه داشت که مغزافزارها این دو را به مخاطب عرضه می کنند.
رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی فراجا، بر لزوم تمرکز بر آموزش های مهارتی برای ماموریت های بومی، توجه ویژه به آموزش خانواده های کارکنان فراجا و سایر نیروهای مسلح تاکید کرد.
مهاجم جوان استقلال انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب تیم امید در مسیر رسیدن به المپیک دارد.
معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری گفت: در دولت سیزدهم استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر را که در کاهش انتشار کربن نقش مهمی دارد به‌صورت جدی پیگیری می‌کنیم.
وزیر اطلاعات گفت: ناکارآمدی در سطوح مدیریتی را به دقت رصد کرده در کنار مقابله با نفوذ و فساد مقابله با ناکارآمدی را هم در دستور کار داریم.
تبریز- رئیس مجلس شورای اسلامی از توجه ویژه مجلس و دولت به اشتغال زایی در روستاها خبر داد.
اهواز - نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: حذف فوق العاده ویژه معلمان هیچ توجیه منطقی ندارد و این حق باید برای معلمان و فرهنگیان اعمال شود.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: یکی از اقدامات اساسی برای سال بعد، توجه ویژه به ناوگان حمل و نقل عمومی است.
نجفی با بیان اینکه برنامه درسی محور کار ماست گفت: دهه ۹۰ رویکرد‌ها در کتاب درسی تغییر کرد، اما معلمان برای همراهی با رویکرد‌های جدید آموزش ندیدند و فاصله بین اهداف برنامه درسی با آنچه در مدارس می‌گذرد زیاد است. برای توانمندسازی معلم در رویکرد آموزشی باید وضعیت فعلی را بررسی می‌کردیم. در روند بررسی‌ها، یکی از شاخص‌ها نرخ تکرار پایه است که در دوره ابتدایی ۳ درصد و در پایه اول ابتدایی ۱۰ درصد بود که آمار وحشتناکی است و باید به طور ویژه به آن توجه کرد.
نیرو‌های ویژه به افرادی گفته‌ می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌ بوده، و در عملیات‌های خاص، حضور می‌یابند. این نیرو‌ها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می‌کنند. تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیرو‌های ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است. در این گزارش آشنایی با انواع برف و بهمن شناسی، آشنایی با ابزار جستجو و نجات دربرف، آشنایی صحیح از میله سونداژ در جستجو و نجات، تیراندازی دربرف با اسکی پرحرکت، انواع سرمازدگی، نحوه تهیه پناهگاه‌های برفی، اجرای راهپیمایی بردمتوسط و بررسی وضعیت محیط درشب، شناسایی منطقه کمپ چریکی و ایجادکمپ چریکی، آموزش اسکی.
نوید مظفری درباره قانون آفساید در جام جهانی ۲۰۲۲ توضیحات مهمی را ارائه داد.
رئیس مجلس گفت: در تدوین و اجرای برنامه هفتم تمامی موضوعات کشور باید خانواده محور باشد و سیاست‌های آموزشی و تربیتی با نگاه به خانواده، تدوین شود و مورد توجه قرار گیرد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در جریان پیروزی 6-2 این تیم مقابل ماینتس، سادیو مانه را به شدت تشویق کرد تا نشان دهد از عملکرد او تا چه اندازه خوشحال است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در جریان پیروزی 6-2 این تیم مقابل ماینتس، سادیو مانه را به شدت تشویق کرد تا نشان دهد از عملکرد او تا چه اندازه خوشحال است.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که یکی از سیاست های هیات اجرایی کمیته حمایت کامل از تیم فوتبال امید است که در این راستا برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه اعتقاد ما این است باید توجه ویژه‌ای به استعداد نهفته‌ای در چنین کودکانی شود، گفت: چنانچه به شخصیت آن‌ها توجه شود و استعداد نهفته آن‌ها شکوفا شود، این افراد می‌توانند جزو نخبگان و ذخایر آینده کشور باشند؛ در همین ارتباط سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی طرحی در خصوص استعدادیابی، آموزشی و تربیتی ویژه این کودکان در دستور کار خود قرار داده است.
مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: با توجه به برنامه‌های آموزشی ویژه زوجین، آمار طلاق در بین مددجویان بسیار کمتر از آمار سطح جامعه است.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، به مانند هفته گذشته، وضعیت کرونایی کشورمان بهبود یافته تا جایی که نه تنها اثری از رنگ «قرمز» نیست، که رنگ «آبی» و وضعیت «عادی» وسعت بیشتری از میهن‌مان را در برگرفته و دورنمای خوشایندی، به ویژه با توجه به شروع سال تحصیلی ترسیم می‌کند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جدید توسعه هنرستان‌ها و توجه به مهارت آموزی از برنامه‌های ویژه آموزش و پرورش است.
نماینده مردم تهران گفت: درصدد هستیم برای جهاددانشگاهی در بودجه ۱۴۰۲ و برنامه توسعه هفتم جایگاهی در نظر بگیریم و کمک کنیم این نهاد در عرصه قانون‌گذاری و به‌ویژه بودجه‌ای و توسعه‌ای دیده شود.
کرمان - معاون وزیر آموزش و پرورش خواستار توجه ویژه در خصوص ترویج آرمان‌های مکتب شهید سلیمانی در مدارس شد.
برای جمهوری اسلامی هیچ فرصتی بالاتر و بهتر از این دوازده سال (دوره دانش‌آموزی) نیست. این دوازده سال بزرگترین فرصت است برای جمهوری اسلامی که بتواند ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به درستی به این نسل منتقل و هویت اسلامی و ایرانی را در آن نهادینه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ