در سال تحصیلی ۱٤۰۳-۱٤۰۲ مدرسان آموزش خانواده با توجه به مدرک، رشته تحصیلی علاقه و تجربه در گروه‌های پنجگانه ساماندهی می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: ارائه خدمات دندانپزشکی سطح ۱ برای همه دانش آموزان مناطق روستایی عشایری و مناطق شهری زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت رایگان خواهد بود.
اصفهان- مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان با اشاره به اینکه ۹۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در این استان در حال تکمیل است، گفت: تعداد قابل توجهی از این پروژه‌ها تا پایان سال در مناطق محروم افتتاح می‌شود.
فومن - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، روستاها را پایگاه‌های مردمی جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: مناطق روستایی مورد توجه سیزدهم است.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس از بی توجهی وزیر پیشنهادی صمت به ظرفیت مهم معادن و ایجاد صنایع در مناطق محروم در برنامه های علی آبادی انتقاد کرد.
مدیرکل موزه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: ساعات کاری موزه‌های ۴ استان با توجه به شرایط اقلیمی در فصول گرم سال، تغییر کرد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از توسعه مناطق محروم و کم برخوردار در بخش هوایی و توجه مضاعف به ورزش‌های هوایی و هوانوردی عمومی در یک سال و نیم گذشته خبر داد.
مشهد ـ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: توجه و رسیدگی به محرومان از شعارهای دولت سیزدهم بوده که از ابتدای فعالیت این دولت مطرح شده است.
مشهد ـ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: توجه و رسیدگی به محرومان از شعارهای دولت سیزدهم بوده که از ابتدای فعالیت این دولت مطرح شده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: توجه به زیست‌بوم مناطق مختلف و ساخت مدارس هر منطقه با توجه به همان زیست حائز اهمیت است.
با توجه به شرایط جوی و تشدید بارش برف در مناطق شهر تهران، آموزش در نوبت عصر مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران در روز یکشنبه ۲۳ بهمن غیر حضوری است.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هر یک ۲۵۰۰ تا ۵ هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هرکدام ۲۵۰۰ تا ۵هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از غذارسانی به حیات وحش در مناطق چهارگانه محیط زیست همزمان با برودت هوا و بارش برف خبر داد.
مشهد ـ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است ۴ چهار هزار واحد راکد و نیمه فعال تا پایان سال جاری احیا شود.
ستاره تیم ملی بوکس ایران گفت: از نظر من نیاز اصلی این رشته در ایران توجه به مناطق محروم و استعدادیابی درست است.
دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی افزود: در خصوص ایجاد مناطق آزاد جدید، فصل‌الخطاب قانون است و با توجه به تصویب قانون گذار، حتماً تسریع خواهد شد.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران، از آماده‌باش کامل مدیران بحران مناطق ۲۲گانه با توجه به هشدار وقوع طوفان در تهران خبر داد.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: با توجه به هشدار وقوع طوفان در تهران مدیران بحران مناطق ۲۲گانه در آماده باش کامل قرار گرفتند.
اراک - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دولت سیزدهم باید توجه ویژه به مناطق محروم و حاشیه نشین داشته باشد و رفع مشکلات این مناطق نیز باید در دستور کار مسئولین استان مرکزی قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به خسارت‌های وارد شده به تجهیزات شهرداری‌های مناطق در تجمعات اخیر، گفت: عمده خسارت‌ها مربوط به ۷ منطقه بوده است.
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به خسارت‌های وارد شده به تجهیزات شهرداری‌های مناطق در تجمعات اخیر، گفت: عمده خسارت‌ها مربوط به ۷ منطقه بوده است.
اهواز- وزیر نفت گفت: باید به مناطق نفت‌خیز توجه ویژه شود و همچنین اولویت به‌کارگیری کارکنان پروژه‌ها، نیروهای بومی هر منطقه هستند.
نورآباد- رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع مردم روستای «سرمرنگ» دلفان گفت: توجه بیشتری به مناطق محروم لرستان خواهیم داشت و قول می‌دهیم نارسایی‌ها رفع شود.
سخنگو شورای شهر تهران گفت: یکی از موضوعاتی که مدیریت شهری تهران با جدیت دنبال می‌کند توجه به مناطق کم برخوردار جنوب شهر تهران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ