مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به رویکرد این سازمان در حوزه آموزش شهروندی و پیشگیری گفت: این موضوع در بودجه سال ۱۴۰۲ مورد توجه قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نیرو با بیان اینکه با اقدامات مختلف ۵۰ درصد ناترازی برق بر پایه مصرف ۱۴۰۰ کاهش یافته است، گفت: کشور می‌تواند با روش‌های مختلف در کنار توسعه نیروگاه‌ها مصرف برق کشور را مدیریت کند.
کاهش حقوق گمرکی اقلام دارویی فصل ۳۰ کتاب مقررات صادرات و واردات و کاغذ ترمال سونوگرافی از ۴ به یک درصد ابلاغ شد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به لزوم مدیریت مصرف آب و با تاکید بر رعایت الگوی کشت، سطح کشت گوجه فرنگی در استان را تا ۵۰ درصد کاهش می یابد.
سخنگوی صنعت آب با اشاره به خالی بودن برخی از سدهای کشور گفت: دلیل بحران آب در برخی مناطق به دلیل کاهش بارندگی ، کاهش بارندگی های موثر و افزایش دما و تبخیر بوده است.
فرمانده کل انتظامی کشور از کاهش ۶ درصدی وقوع سرقت در کشور با اقدامات علمی و انتظامی پلیس خبر داد.
امروز تا این لحظه بیش از ۲۰۳ نماد در وضعیت مثبت قرار گرفته اند.
قاسم زاده گفت: براساس نتایج سومین مرحله آماربرداری سراسری برداشت از منابع آب کشور حدود۹۲ میلیارد متر مکعب است.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی امروز و فردا کیفیت هوا در نواحی جنوبی کشور کاهش می یابد.
یک مسئول در ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به پیامدهای خطرناک کاهش آمادگی و توانمندی ارتش این رژیم بر طرح‌های امنیتی مهم تل آویو هشدار داد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره لزوم تدوین سیاست هایی از جمله کاهش توان تسهیلات دهی بانک های مستنکف از اجرای قانون جهش تولید مسکن برای مجازات آنها پرداخت.
سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بحران جمعیتی که ناشی از نقشه دشمن است، بیان کرد: کاهش جمعیت کشور، طی یک برنامه چندین ساله متاثر از سازمان‌های بین‌المللی در ایران اجرا شد و امروز آثار منفی آن را می‌بینیم و رفع آن بازهم به دست گروه‌های جهادی و با طرح‌هایی همچون ازدواج آسان و فرزندآوری قابل حل است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: واحدهای مسکونی در شهرک‌ها و شهرهای جدید با مشارکت انبوه‌سازان احداث می‌شود و یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در حال ساخت است.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ انتظار داریم از امروز کاهش نسبی دما را در کشورمان داشته باشیم که حدود ۲ الی ۳ درجه کاهش دما در بیشتر نقاط کشور اتفاق خواهد افتاد.
بازار سرمایه در ابتدای معاملات روز شنبه با کاهش عرضه نسبت به دیروز مواجه شده است.
حمیدرضا مقدم‌فر، استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در حضور جمعی از نخبگان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های تبریز با ارائه تحلیلی از وضعیت رو به جلوی قطار انقلاب اسلامی و سردرگمی دشمنان انقلاب اظهار داشت: امروز وقتی به آرایش جبهه ضد‌انقلاب با حمایت و میدان‌داری سیاستمداران و سران نظام سلطه جهانی و صهیونیسم بین‌الملل نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم به‌رغم میل و اراده آنان، قطار انقلاب اسلامی از حرکت باز‌نایستاده و با وجود همه دشمنی‌ها و کارشکنی نفوذی‌ها و فتنه‌انگیزی پادو‌های داخلی آن‌ها و حامیان بد‌دل و غافل آنان در داخل کشور، قدرتمندانه پیش می‌رود.
هوش مصنوعی می‌تواند یک نیروی کمکی باشد که هدف آن کمک کردن به انسان‌ها با خودکارسازی و کارآمدتر کردن کار‌های ساده است و در عین حال، کار‌هایی مانند تجزیه و تحلیل داده را در مقیاس بزرگ قابل کنترل‌تر می‌کند. سازمان‌های سراسر آمریکا در حال به کار بردن این فناوری هستند تا با استفاده از هوش مصنوعی برای اولویت‌بندی کردن تماس‌های غیر ضروری، بار غیر ضروری دستگاه‌های مخابراتی خود را کاهش دهند.
ای کاش مهندس و معمار و سازنده این پله‌های فرار، سازنده ساختمان‌ها می‌بود، زیرا ساختمان کاملا ویران شده، اما پله‌های فرار ساختمان همچنان پابرجاست. این زلزله نیست که می‌کُشد؛ بلکه بی تدبیری و خیانت سازندگان ساختمان هاست که خرابی و مرگ می‌آورد.
یکی از مشکلات اساسی شهر‌ها و دلایل گسترش تراکم بالا، فارغ از منظر درآمدی برای شهرداری‌ها و نهاد‌های مرتبط، چالش تامین زمین است. همین امر موجب شده، ساختمان‌های بلندمرتبه بدون نگاه کارشناسی و محاسبه تراکم واقعی جمعیتی و ساختمانی، طی سال‌های اخیر، در شهر‌های مختلف کشور و مناطق هر شهر، قارچ‌گونه رشد کنند.
یکی از مشکلات اساسی شهر‌ها و دلایل گسترش تراکم بالا، فارغ از منظر درآمدی برای شهرداری‌ها و نهاد‌های مرتبط، چالش تامین زمین است. همین امر موجب شده، ساختمان‌های بلندمرتبه بدون نگاه کارشناسی و محاسبه تراکم واقعی جمعیتی و ساختمانی، طی سال‌های اخیر، در شهر‌های مختلف کشور و مناطق هر شهر به صورت قارچ‌گونه رشد کنند.
بسیاری از ساختمان‌های ژاپنی در ساخت خود، از تکنولوژی ضد زلزله استفاده می‌کنند. برخی ازساختمان‌های ساخته شده حرکات را جذب کرده و برخی دیگر با پایه‌های متحرک، شدت آن را کاهش می‌دهند. در اینجا قصد داریم به معرفی کوتاهی در مورد انواع روش‌های ضد زلزله کردن ساختمان ها در ژاپن بپردازیم.
طبق بررسی‌های علمی، ساختمان‌های بلندمرتبه باعث تضعیف جریان باد می‌شوند و این مسئله در کلان‌شهر تهران نمود عینی پیدا کرده است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: کاهش ریسک از وضع موجود شهر با تمرکز بر پیشگیری از وقوع حوادث و بحران‌ها و ایمن‌سازی ساختمان‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری تهران است.
یک شرکت دانش بنیان توانسته ماژول‌های کنترل از راه دور را برای هوشمندسازی ساختمان با هدف کاهش مصرف برق تولید کند.
دادستان تهران گفت: جلسه طرح و بررسی آسیب‌های اجتماعی ناشی از سد معابر به منظور بهره مندی بیشتر از توان بخش خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد برای کاهش این معظل تشکیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ