سازمان اداری و استخدامی کشور سال گذشته با تدوین بخشنامه از نوع محرمانه، به آموزش و پرورش مجوز داد که ۶۳۸۲ نفر از نیرو‌های مراکز خاص را جذب نماید. بخشنامه‌ای که با شکایت یک شهروند در دیوان عدالت اداری، رسیدگی به آن در دستور کار این مرجع عالی قضایی قرار گرفت و در نهایت به صدور رای قابل توجهی منجر شد؛ ابطال بخشنامه کذایی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با رای دیوان عدالت اداری بخشی از آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ابطال شد.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: حکم ابطال انتصاب میثم لطیفی معاون رئیس جمهور از سوی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری صادر شده است.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست بار دیگر با تاکید براینکه پروژه پتروشیمی میانکاله مجوز محیط زیست ندارد، افزود: دولت پروژه میانکاله را مصوب کرد، ولی بعد از آن باید مجوز محیط زیستی صادر شود؛ ابطال پروژه میانکاله را به هیات وزیران داده ایم و در حال پیگیری است.
بلاتکلیفی فدراسیون ژیمناستیک دوساله شد و احتمال دارد انتخابات این فدراسیون ابطال شود.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به بررسی حقوقی ابطال حکم رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور پرداخت.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به بررسی حقوقی ابطال حکم رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور پرداخت.
مهلت قانونی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تعیین تکلیف انتخابات فدراسیون ژیمناستیک، پنجشنبه به پایان می‌رسد.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور برخلاف مفاد ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری است.
معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه حکم رئیس جمهور نه آئین‌نامه و نه بخش‌نامه است که هیات عمومی بتواند آن را ابطال کند، گفت: رئیس جمهور بر اساس اختیارات متعددی که در قانون اساسی به وی اعطا شده است می‌تواند هر فردی را چه از داخل و چه از خارج دولت به عنوان معاون خود انتخاب کند.
این در حالی است که روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور در پی انتشار این اخبار اعلام کرد که تا کنون هیچ‌گونه رای در این خصوص ابلاغ نشده است و لذا هیچ ابهامی در نحوه مدیریت این سازمان وجود ندارد.
وزیر جهاد کشاورزی با درخواست سرپرست سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر لغو ابطال بخشنامه منع اعزام ناظرین بهداشتی به کشورهای مبدا صادرکننده انواع گوشت به ایران موافقت کرد.
طبق بخشنامه دفتر واردات گمرک، تسری ماخذ حقوق ورودی و ممنوعیت واردات خودرو سواری بالای ۴۰ هزار دلار به ثبت سفارش های معتبر در زمان ورود به اماکن گمرکی، مناطق اقتصادی ویژه و آزاد ابطال شد.
سرپرست اداره‌کل استاندارد استان تهران گفت: واحدهای تولیدی مصنوعات طلا که تاکنون مجوز تولید از مراجع ذیصلاح اخذ نکرده‌اند، کد شناسایی قبلی‌شان ابطال می‌شود.
با گذشت دو ماه از برگزاری انتخابات پرحاشیه فدراسیون دوچرخه سواری با طرح شکایت یکی از کاندیداها، این فدراسیون مجدداً وارد حاشیه شده و تلاش برای ابطال انتخابات در حال انجام است.
رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور، خواستار ابطال بخشنامه اخیر سازمان امور دانشجویان درباره افزایش ۶ برابری هزینه آزادسازی مدارک تحصیلی شد.
رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور، خواستار ابطال بخشنامه اخیر سازمان امور دانشجویان درباره افزایش ۶ برابری هزینه آزادسازی مدارک تحصیلی شد.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، آئین نامه آموزشی در خصوص معادل سازی دروس دوره‌های کاردانی و کارشناسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باطل شد.
رئیس کل سازمان نظام پزشکی از ابطال پروانه جعلی مطب ۷۴ پزشک خبر داد و گفت: هرچند این آمار در مقایسه با تعداد پروانه مطبی که در یک سال صادر می‌شود آمار بالایی نیست اما حتی صدور یک پروانه غیرقانونی هم برای ما حساسیت برانگیز است.
با بخشنامه جدید وزارت جهاد کشاورزی، عوارض ۷۰ درصدی صادرات گوجه فرنگی که ۱۷ بهمن ابلاغ شده بود، ابطال شد و عوارض به نیم درصد قبل برگشت.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه تبعیض آمیز سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص واگذاری اراضی به کارکنان این سازمان را باطل کرد.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری نامه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص ایجاد مجتمع آموزشی برای صدور گواهینامه پایه سوم و موتور سیکلت برای یگان های نظامی، انتظامی، امنیتی و خانواده آنان را باطل کرد.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه بانک مسکن درباره بلوکه کردن بخشی از سپرده به عنوان وثیقه اخذ تسهیلات را ابطال کرد.
دیوان عدالت اداری در حکمی نامه معاون وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر ممنوعیت صادرات برخی محصولات جالیزی را مغایر قانون دانست و ابطال کرد.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص نمرات منفی و تبعات ناشی از آن گفت: گواهینامه راننده متخلف بعد از سه مرحله با کسب ۲۰ نمره منفی باطل خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ