سی و هفتمین اجلاس سالانه رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور، با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استاندار تهران توجه هر چه بیشتر به موضوع محیط زیست را مهم دانست و گفت: فرهنگسازی در حوزه محیط زیست یک ضرورت انکار ناپذیر است.
صندوق جهانی محیط زیست سهم قابل توجهی در تلاش جهانی برای مبارزه با بیابان زایی و خشکسالی دارد و پروژه های متعددی را در ایران تأمین مالی کرده است.
مدیرکل دفتر پایش فراگیر محیط زیست کشور گفت: قرار گرفتن چندین باره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در فهرست صنایع سبز کشور، نشان از توجه ویژه مدیران این مجموعه به موضوع محیط زیست و حفظ آن دارد.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم توجه به موضوعات حفاظت و آموزش در فعالیت باغ‌های وحش تاکید کرد.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره ۵ چالش بزرگ محیط زیستی در کشور گفت: توجه به راهبردهای توسعه پایدار در اجرای فعالیت‌ها حائز اهمیت است.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان گفت: بدیهی است با توجه به توان باروری ضعیف یوزپلنگ‌ها به ویژه توان اسپرمی نر‌ها که در مطالعات مختلف به آن اشاره شده، عدم موفقیت بارداری یوز ماده در همان سال اول پس از جراحی سزارین، نگران کننده نیست و می‌توان از فرصت‌های بعدی برای ادامه فرآیند تکثیر یوزپلنگ آسیایی از این یوز ماده استفاده کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر توجه به موضوع مدیریت یکپارچه جزیره آشوراده و تالاب میانکاله در قالب طرح جامع تاکید کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر توجه به موضوع مدیریت یکپارچه جزیره آشوراده و تالاب میانکاله در قالب طرح جامع تاکید کرد.
معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهمیت مسائل فرهنگی و زیست عفیفانه را مورد توجه قرار داد و گفت: حفظ بنیان و آرامش خانواده خط قرمز مردم ایران است.
اگرچه سال‌هاست توجه همگانی به ضایعات پلاستیکی و مشکلات گوناگون زیست‌محیطی آن جلب شده، گستردگی آلودگی جهانی گروهی از ترکیبات پرمصرف شیمیایی بنام مشتقات پلی‌فلوروالکیل (PFAS) و آثار سوئی که می‌توانند بر سلامت انسان و جانداران داشته باشند، تازه در حال روشن شدن است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه فرهنگ ما برخاسته از محیط زیست ما است، گفت: توجه به زبان‌شناسی محیط زیست ضرورت دارد.
شورای نگهبان در بررسی مصوبات مجلس بر اصل حفاظت از محیط زیست توجه داشته و خواهد داشت
وجود خلاءهای قانونی برای حفظ جنگل‌ها، لزوم فرهنگ‌سازی کاشت درخت و توجه به خاک و فرسایش خاک از جمله محورهایی است که طی سال‌های اخیر در روز درختکاری مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: توجه به زیست‌بوم مناطق مختلف و ساخت مدارس هر منطقه با توجه به همان زیست حائز اهمیت است.
در جریان سفر دولت به استان آذربایجان غربی یکی از خواسته‌های اصلی، احیای دریاچه ارومیه بود که تکمیل و بهره‌برداری از آن در دستور کار دولت قرار گرفت. با همت همه دست‌اندرکاران از سال‌های گذشته، به صورت ۳ شیفت برای تکمیل و به ثمر رساندن آن تلاش کردند، این طرح امروز افتتاح شد، اما این کار باید تا احیای کامل دریاچه ادامه یابد و دستگاه‌های مربوطه مأموریت خود در این زمینه را تمام شده نپیندارند.
بهره برداری رسمی از سامانه انتقال آب به دریاچه ارومیه/ رئیسی: احداث این سامانه گواه توجه به محیط زیست است/ حق‌آبه کشاورزان و حق احدی در اجرای این پروژه ضایع نخواهد شد
دماوند- رئیس محیط زیست دماوند گفت: براساس تحقیقات و بررسی‌های اولیه میدانی محیط‌بانان اداره محیط‌زیست دماوند فیلم حضور پلنگ را با توجه به آشنایی با زیستگاه‌های سطح شهرستان تأیید نکردند.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از غذارسانی به حیات وحش در مناطق چهارگانه محیط زیست همزمان با برودت هوا و بارش برف خبر داد.
اردبیل- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دیپلماسی محیط زیست با قوت تمام در دولت سیزدهم مورد توجه و حمایت جدی است.
با توجه به نقش محوری بانوان در خانواده، اولین کارگاه آموزش محیط زیست با موضوع مدیریت پسماند در مبدأ، با حضور مشاورین زنان و خانواده وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی برگزار شد.
توسعه میادین حوزه دریای خزر از سوی کشورهای ساحلی با توجه به نیاز بازارهای جهانی از یک سو و نیاز این کشورها به منابع مالی برای پیشرفت به سرعت در حال گسترش است.
با توجه به غیربومی بودن ماهی «سی بس» مجوز پایلوت پرورش این گونه به مدت یک سال مشروط به ارائه گزارش ارزیابی ریسک گونه در سال ۱۳۹۶ داده شد و با توجه به عدم ارائه گزارش ارزیابی ریسک مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست از سوی سازمان شیلات ایران و اتمام مهلت مجوز پایلوت، در حال حاضر پرورش این گونه تا ارائه گزارش مورد تایید ارزیابی ریسک بر اساس روش‌های به‌روز و استاندارد جهانی ممنوع است.
معاون محیط زیست سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: در دهه سی تا پنجاه یک خسارت جدی در حفظ گونه‌ها داشته‌ایم.
اهواز - به دنبال مرگ هزاران قطعه ماهی در ماهشهر، علت این امر با توجه به خبر رسانی محیط زیست و نماینده مجلس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ