رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه مردمی سازی که در دیوان به عنوان مردم پایه بودن دنبال می‌شودبه معنای نظارت مردم بر دستگاه‌های کشور است تا دخل و خرج را به صورت شفاف ببینند و بر آن نظارت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- امام جمعه شاهرود ضمن انتقاد شدید از برخی خبرسازی‌ها پیرامون معدن بوکسیت تاش، گفت: مسئولان باید منافع مردم را در نظر بگیرند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از موضوعات ضروری مورد تأکید رهبر انقلاب، جهاد تبیین است که تصور می‌کنم بخش عمده این رسالت برعهده دوستان صداوسیما است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به مواضع اخیر جمهوری آذربایجان نوشت: آنکه باید مردم ‎آذربایجان را از آن ترساند، ‎رژیم صهیونیستی است نه ایران تمدنی و اسلامی.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مردم باید برای اجرای طرح‌های شهری نظارت کنند و مطالبه گری داشته باشند.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مردم باید بر اجرای طرح‌های شهری نظارت کنند و مطالبه گری داشته باشند.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با ابراز رضایت از وضعیت اردوی این تیم گفت: همه باید تلاش کنیم که والیبال نقل محافل مردم باشد و علاقمندان از تماشای عملکرد ملی‌پوشان لذت ببرند.
سید تیمور حسینی گفت: اگر سفری به آن اندازه حائز اهمیت است که نمی‌شود به تعویق بیافتد حداقل در طول روز سفر انجام شود و هموطنان از تردد در ساعات شب اجتناب کنند، زیرا در شب‌ها وضعیت جوی بدتر می‌شود و حتی امدادرسانی هم سخت است.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: امسال مالیات ۱۰۰ درصد دریافت و محقق شده و سوال افرادی که مالیات می‌دهند این است که درآمدهای مالیاتی کجا مصرف شده است.
سرمربی تیم آرسنال تاکید کرد که به خاطر سبک بازی تیمش است که چنین فاصله مطمئنی با تیم دوم در جدول ایجاد شده است.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: رئیس فدراسیون فوتبال امروز باید پاسخگو باشد، اما به جای اینکه برای ضعیف‌ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی عذرخواهی کند، با تفاخر با مردم برخورد می‌کند.
آیت الله سبحانی در دیدار رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کردند: مسئولان باید رضایت مردم را حفظ و گرفتاری‌های آن‌ها را حل کنند.
دبیر شورای نگهبان گفت: همه آحاد مردم و بسیجیان که همواره در عرصه‌های مختلف برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کرده‌اند، باید مجاهدت در عرصه جهاد تبیین را نیز از وظایف مهم خود بدانند.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: جریانی به دنبال آن است که اعتراضات در جامعه منجر به ناامنی و آشوب شود، اما باید بدانند نظام به مطالبات معترضان توجه دارد.
نماینده مردم رودسر در مجلس گفت: مردم از ابتدای انقلاب پای کار نظام بودند، هستند و خواهند بود، حرف مردم را باید شنید و باید پای مردم ایستاد و باید برای حل مشکلات مردم مردانه ایستاد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: علیرغم هشدارها، عدم مدیریت به موقع درون و برون‌سازمانی منجر به اخلال در بازار دارو شد، باید از مردم عذرخواهی کنیم که امروز شربت ساده سرماخوردگی در دسترس نیست.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت و مسئولان اجرایی که برای صدور کالابرگ الکترونیکی کاری نکردند، می‌خواهیم که به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: اگر بتوانیم زمینه مشارکت مردم را در زنجیره پایین دستی پروژه های اقتصاد ملی فراهم کنیم، گامی جهت مردمی کردن اقتصاد خواهد بود.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: بلافاصله باید عناصر دشمن از میان مردم کشف شوند و نیاز است تا دیدگاه مردم از لحاظ فکری و اندیشه، با کمک افراد دارای بضاعت انقلابی بارورتر شوند.
مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: باید شرایطی ایجاد کرد که نفع واحدهای صنعتی متوجه مردم خراسان رضوی باشد.
رئیس جمهور گفت: باید برای امید و اعتماد آوری مردم تلاش شود و آن هم در گروی کار مداوم و شبانه روزی است.
حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه بنده با شیوه فعلی گشت ارشاد موافق نیستم، گفت: برخورد خشن در مسئله حجاب به هیچ عنوان نمی‌تواند مثمرثمر باشد، ادامه گشت ارشاد به این شکل موجب وهن اسلام و جمهوری اسلامی خواهد شد، مقوله حجاب و عفاف نیاز به فرهنگسازی دارد و این کار باید انجام شود، از سویی به مطالبات و خواسته‌های مردم نیز در این باره باید توجه شود.
وزیر خارجه آفریقای جنوبی امروز در حضور همتای آمریکایی خود، با انتقاد از تبعیض موجود در عرصه بین‌المللی تأکید کرد که درد و رنج‌های مردم فلسطین نادیده گرفته می‌شود.
هم زمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خودروی شهر‌آفتاب، حرکات نمایشی قهرمان رالی با محصولات دنا، دنا پلاس اسپرت، پژو ۲۰۶ و ۲۰۸ توسط قهرمان رالی کشور انجام شد.
رئیس‌جمهور پیشین کشورمان در دیدار عیدانه با مسئولان دولت سابق و فعالان حوزه‌های مختلف گفت : اگر گرفتار مصوبه هسته‌ای مجلس نمی‌شدیم ، تحریم‌ها را اسفند ۹۹ پایان می دادیم ... آماده همکاری با دولت برای رفع مشکلات مردم هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ