مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: بلافاصله باید عناصر دشمن از میان مردم کشف شوند و نیاز است تا دیدگاه مردم از لحاظ فکری و اندیشه، با کمک افراد دارای بضاعت انقلابی بارورتر شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور با بیان اینکه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل نیاز به کار پژوهشی دارد، گفت: عناصر دانشی در موضوعات مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اهمیت زیادی دارد و باید روی این کار شود.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: شورای قیمت‌گذاری و تصمیمات آن از عناصر تأثیرگذار بر مسائل توسعه است و در این راستا بازرگانی باید تابع سیاست‌های توسعه تولید باشد و از اتخاذ مواضع تقابلی پرهیز شود.
رییس عدلیه گفت: امروز در برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی، دست دشمن برای ضربه زدن به نظام، آشکار است؛ بر همین اساس، دستگاه‌های اطلاعاتی ما باید این جریانات سازمان‌یافته را که با عناصر ضدانقلاب مرتبط هستند، شناسایی و معرفی کنند و مطمئن باشید که این طیف از عناصر به اشد مجازات می‌رسند.
مساله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل توفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
مسئله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند، و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل طوفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی گفتند: راهبرد دنیای اسلام باید متمرکز بر تقویت عناصر مبارز داخل فلسطین شود.
رهبر انقلاب با اشاره به مشکلات کشورهای اسلامی از جمله جنگ و اختلاف و درگیری، وابستگی، فقر، و نبود پیشرفت علمی گفتند: اگر به فرمان قرآنیِ «وحدت حول ریسمان الهی» عمل شود، جهان اسلام با حدود دو میلیارد جمعیت و برخورداری از مهمترین و حساس‌ترین نقاط جغرافیایی جهان می‌تواند در مسیر حل مشکلات قدم بردارد.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: اولویت دولت و مجموعه قوا و عناصر موثر امسال باید مهار تورم و رشد تولید باشد و هرکس در حد امکانات قانونی و سخت افزاری و نرم افزاری که دارد باید کمک کند.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: اولویت دولت و مجموعه قوا و عناصر موثر امسال باید مهار تورم و رشد تولید باشد و هرکس در حد امکانات قانونی و سخت افزاری و نرم افزاری که دارد باید کمک کند.
رهبر انقلاب همچنین نفس آمادگی نیروهای مسلح را برای دشمنان  بازدارنده و هوشیاری در مقابل طراحان پشت صحنه حوادث را کاملاً ضروری خواندند.ایشان با اشاره به حرف و اقدام احتمالی عناصر کم قدرت، گفتند: نباید ذهن‌ها را بر اینگونه اقدامات و حرفها متوجه و متمرکز کرد بلکه باید طراحان اصلی و پشت صحنه را دید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن به دنبال بن بست‌نمایی، مشروعیت زدایی و ناامیدی است و ما باید با این ۳ عنصر محکم مبارزه کنیم و مطمئن باشیم که وعده الهی حق است.
جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه ای بر ضرورت حفظ عناصر قدرت لبنان علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
تربت حیدریه ـ رئیس حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی گفت: دولت اسلامی باید برنامه، قوانین و عناصر و کارگزاران آن با معیارهای اسلامی و دینی انطباق داشته باشد و مهمترین رکن آن کادر سازی است.
دستگاه‌ها و عناصر فرهنگی-تبلیغی باید کاملاً مراقب باشند که حرف خدا در هیچ شرایطی زمین نماند و در این زمینه نباید از جنجال و هوچی گری و اتهامات ترسید.
رهبر انقلاب: در قضایای اخیر، در دلم به مهندسی خوب دشمن «آفرین» گفتم / نقشه دشمن، جامع اما محاسبه آنها غلط بود / وضعیت اقتصادی کشور خوب نیست؛ این مشکل زمینه‌ای بود که از آن استفاده کنند / خیال می‌کردند با تشویق چند عنصر خودفروخته به پناهندگی به کشوری دیگر و لجن‌پراکنی علیه ایران، جوانان ما ناامید می‌شوند / باید حواسمان باشد؛ اینگونه نباشد که دچار غرور شویم و بگوییم قضایا تمام شد؛ باید در میدان بمانیم
رییس قوه قضاییه گفت: باید مسئولان قضایی ،انتظامی و امنیتی کسانی که در دل و ذهن کسبه و بازاریان رعب و وحشت ایجاد کرده و آنها را تهدید می‌کنند را با سرعت و قاطعیت شناسایی و نسبت به دستگیری و محاکمه این عناصر اقدام کنند.
کیهان: باید از آقای عبدالحمید پرسید: این که با سخنان تحریک‌آمیز شما، کف خیابان برای مردم عادی منطقه نا امن باشد، اما عناصر شرور، بهانه معرکه گیری و شرارت پیدا کنند، چه چیزی را عاید شما می‌کند؟ این طوری می‌خواهید برای زندگی مردم عادی دل بسوزانید؟
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: باید عناصر دشمن از میان مردم کشف شوند و نیاز است دیدگاه مردم از لحاظ فکری و اندیشه، با کمک افراد دارای بضاعت انقلابی بارورتر شود.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: اعتقاد ما این است که برخورد‌ها با عناصر اصلی و کسانی که اغفال شدند باید مدبرانه، هوشمندانه، عبرت‌آموز و بازدارنده باشد. تفکیک را شروع کردیم و عملا هم صورت گرفته است. بیش از هزار نفر که در یک روز بازداشت شده بودند در یک بازه آزاد شدند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: اعتقاد ما این است که برخورد‌ها با عناصر اصلی و کسانی که اغفال شدند باید مدبرانه، هوشمندانه، عبرت‌آموز و بازدارنده باشد. تفکیک را شروع کردیم و عملا هم صورت گرفته است. بیش از هزار نفر که در یک روز بازداشت شده بودند در یک بازه آزاد شدند.
محسنی اژه‌ای با اشاره به موضوع دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر گفت: دلسوزی بیجا و احکام ضعیف در مورد عناصر اصلی ظلم به مردم و آینده است، ولی در عین حال باید برای افرادی که در جریان اغتشاشات اخیر، در زمره عناصر کم‌گناه گنجانده می‌شوند چند مرحله ارفاق لحاظ می‌گردد.
رضازاده تاکید کرد: «البته در پشت این اتفاقات و اعتراضات متاسفانه عناصر منافقین، ضد انقلاب، رادیوهای بیگانه و رژیم صهیونیستی به این قضیه دامن می‌زنند. آن‌ها به هیچ وجه صلاح کشور ما را نمی‌خواهند. معتقدم که پلیس، نیروی انتظامی، سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی باید با قدرت و جدیت این عوامل اخلال‌گر و مخل نظم و امنیت را شناسایی کنند و برخورد قانونی داشته باشند.»
امام جمعه کرج با بیان اینکه در بدنه دولت هنوز عناصر غیرانقلابی حضور دارند، گفت: باید در این خصوص یک بازنگری جدی صورت بگیرد وگرنه همین عناصر تمام اقدامات دولت را هدر می‌دهند.
به نظر می‌رسد برای پایان دادن به این بلاتکلیفی، دولت باید با استفاده از عناصر قوی و بی‌اعتنا به فشار‌های مخالفین برجام، وارد عمل شود. تردیدی نیست که هرچه سریع‌تر پایان دادن به این بلاتکلیفی به نفع کشور و ملت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ