مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: باید شرایطی ایجاد کرد که نفع واحدهای صنعتی متوجه مردم خراسان رضوی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف گفت: اگر به صرفه‌جویی ۳.۵ میلیون بشکه در روز باور داریم، باید مردم در اولویت انتفاع حاصل از آن قرار داشته باشند و اول آن‌ها از این منابع بهره‌مند شوند و در مرحله بعدی درصدی از این منابع در اختیار دولت قرار بگیرد. باید شرایطی ایجاد شود که مردم به دنبال وسایل تکنولوژی و بهینه‌ای که وجود دارد بدوند و قدرت خرید آن‌ها را هم پیدا کنند؛ هر کار دیگری انجام دهیم، آب در هاون کوبیدن است. امروز نیازمند تصمیماتی شجاعانه، عقلانی و خردمندانه هستیم که سخت و در جا‌هایی تلخ هستند؛ ما باید مسئولیت آن‌ها را بپذیریم تا از فرصت با ریسک موجود استفاده کنیم.
رئیس قوه قضاییه گفت: اجرای قانون به نفع همه است؛ باید به قانون عمل کنیم و خوب بفهیم و خوب آن را پیاده سازیم و نگران نباشیم چه کسی خوشش می‌آید یا بدش می‌آید! همه در برابر قانون برابر هستند.
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: دشمنان ما معتقد بودند باید خاورمیانه جدید ایجاد شود ولی خاورمیانه جدید به نفع ایران متولد شد.
سفیر چین گفت: باید بگویم طی دو سال گذشته با همکاری‌هایی که بین دو کشور بوجود آمده، توافق نامه‌هایی که صورت گرفته به خوبی توسعه پیدا کرده است.
زوج خط حمله استقلال در این فصل علاوه بر ثبت آماری کم‌نظیر، حالا باید به دنبال درخشش و در دنباله قهرمانی در جام حذفی باشند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کسی نمی‌تواند حقوق ایران از حقابه هیرمند را انکار کند و افغانستانی‌ها باید حقابه ایران را تأمین کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: برداشته شدن موانع گسترش روابط تهران و ریاض به نفع هر دو کشور است و سفر خاندوزی وزیر اقتصاد به عربستان نشان می‌دهد که اقتصاد در قلب سیاست خارجی قرار گرفته است.
پژوهشگر حوزه حکمرانی فضای مجازی گفت: باید همه قوانین و مقررات حوزه فضای مجازی در راستای مصوبات شورای عالی فضای مجازی و این مرکز فرماندهی سایبری باشد.
نخست وزیر سوئد بر رویکرد غیر قانونی غرب برای تصاحب دارایی های خارجی روسیه به نفع اوکراین تاکید کرد.
ایده مصادره دارایی‌های روسیه به شکلی فریبنده ساده است: غرب باید بیش از میلیاردها دلار اموال مصادره شده روسیه را به عنوان بودجه بازسازی به اوکراین بدهد اما این ایده گره‌های حقوقی بزرگی دارد!
مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال جدایی سیاوش یزدانی از این تیم را به سود بازیکن و تیم دانست و گفت: مدافع استقلال در تیم دیگری موفق خواهد شد.
نماینده مردم مرودشت گفت: «کمیسون امور داخلی کشور و شورا‌ها با توجه به آنکه بحث خودرو می‌تواند به مشکل و معضلی امنیتی تبدیل شود و نارضایتی‌های بسیاری را ایجاد کند چند جلسه با مسئولان مربوطه داشته است. اعضای کمیسیون پیگیر مشکلات افزایش قیمت بوده و امیدواریم به نتایج مثبتی برسیم.»
رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» در تشریح برخی ابعاد شخصیتی و مدیریتی شهید سلیمانی به بیان نکات مهمی درباره اغتشاشات اخیر و لزوم نوسازی حکمرانی مبتنی بر مردم و محترم دانستن مردم پرداخت.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر نوع گفت‌وگویی باید با مشارکت جدی کنشگران سیاسی جدید شامل زنان، دختران و جوانان باشد؛ راه‌حل هم فقط از مسیر سرکوب صورت نمی‌گیرد.
سرمربی تیم کشتی فرنگی رعد پدافند گفت: داوری های لیگ فرنگی در حد مسابقات نبود و به نفع تیم حریف بود.
«دیمیتری پسکوف» با تأکید بر اینکه هنوز اختلافات حل نشده ای درباره برنامه هسته ای ایران وجود دارد، گفت: احیای برجام به نفع همه طرف ها است.
نچه مانع می‌شود، تعهدی است که آمریکایی‌ها باید بدهند؛ ما موضع‌مان را اعلام کردیم. تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد و بارها اعلام کردیم که به یک توافق عادلانه و خوب پایبند خواهیم بود، لکن آمریکایی‌ها باید تصمیم بگیرند. این مشکل در واقع مشکل آمریکایی‌ها است که باید تصمیم بگیرند چه می‌خواهند بکنند!
رئیسی در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: هر توافقی باید با یک تضمین همراه باشد / رفع تحریم‌ها باید، با حل و فصل موضوعات پادمانی همراه باشد / اگر مسئله پادمانی حل و فصل شود، طبیعتا زمینه توافق وجود دارد / تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد / ما یک دور مذاکره مستقیم را تجربه کردیم؛ فایده‌ای بر مذاکره مستقیم مترتب نمانده / ما هیچ‌گونه فایده‌ای برای مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها نمی‌بینیم و نفع ملت خودمان را هم در مذاکره نمی‌بینیم / ما به میزبانی عراق، در حال گفتگو با عربستان هستیم / با چین برنامه همکاری ۲۵ ساله داریم و به دنبال اجرای این برنامه هستیم
شیراز - دادستان کل کشور گفت:هر تصمیمی در خصوص کارخانه مخابرات راه دور شیراز باید منافع اشخاص ذی حق و مصلحت جامعه را در بر داشته باشد.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت استفاده از فرصت‌های حریم گفت: شرایط پایتخت از لحاظ وسعت حریم خاص است و باید برای رفع مشکلات حریم تهران، تبصره در نظر گرفته شود.
وزیر امور خارجه: ما باید اطمینان پیدا کنیم که همه خطوط قرمزمان مورد توجه قرار گرفته است و نفع اقتصادی کامل از توافقی که پیش روی ماست، خواهیم برد. چنانچه به این نقطه برسیم، در خصوص مراحل بعدی بحث خواهد شد.
مدیرعامل این استارت‌آپ: ما زیست توده چوبی را به بستری تبدیل می‌کنیم که روی آن قارچ رشد می‌کند. این زیست توده می‌تواند هر چیزی همانند خاک اره، بقایای چوب باقی مانده از شرکت‌های فرآوری چوب یا زیر بوته‌های جنگلی باشد. در هر صورت، برای محصول نهایی ما، نیازی به قطع درخت نیست. این قارچ‌ها روی آن بستر‌ها پیوند زده می‌شوند، رشد می‌کنند و در نهایت به محصولی مبتنی بر قارچ تبدیل می‌شوند که تقریبا محتوای پروتئینی مشابه گوشت دارد.
نشست تخصصی تشریح محورهای برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.
رهبر انقلاب همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه را جداً‌ و عمیقاً‌ به نفع هر دو کشور خواندند و خطاب به آقای پوتین گفتند: جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستید؛ بنابراین همکاری های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ