وزیر خارجه آفریقای جنوبی امروز در حضور همتای آمریکایی خود، با انتقاد از تبعیض موجود در عرصه بین‌المللی تأکید کرد که درد و رنج‌های مردم فلسطین نادیده گرفته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور صبح امروز (دوشنبه) در بازدید از رسانه ملی گفت: کار ما در دولت و کار شما در رسانه ملی باز کردن گره‌های ذهنی مردم و به‌ویژه جوانان است.
دبهادری جهرمی اظهار داشت: ما هر سال قیمت تمام شده میانگین محصولاتمان ۳۷ درصد از سال قبل گران تر است، یعنی هر سال ۳۷ درصد سفره مردم کوچک تر می شود، آمارها هم همین را می گوید اما می گوییم در ابتدای دولت هر سال ۸۰ درصد سفره کوچک تر می شد.
محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشت اینستاگرامی خود به مناسبت مشارکت بالای مردم در انتخابات ترکیه و مقایسه آن با انتخابات ایران با تاکید بر اینکه باید در اتاق فکر حاکمیت نگاه نخبگی دست برتر را داشته باشند نه نگاه امنیتی به حاکمیت پیشنهاد کرد باید تصمیماتی بزرگی در عرصه سیاست کشور گرفته شود وگرنه صرفا باید با نگاه حسرت آلود انتخاباتی نظیر انتخابات ترکیه را نظاره گر بود.
امام جمعه موقت تهران درباره گرانی در کشور گفت: این مساله حال مردم را بد و اعصاب آنها را خرد می کند. مساله مسکن آن هم در بخش اجاره و رهن، جزو موارد مبتلابه است که حدود ۳۰ درصد در سطح ملی و در تهران نزدیک ۵۰ درصد درگیر هستند.
امام جمعه موقت تهران درباره مساله گرانی در کشور گفت: این مساله حال مردم را بد و اعصاب آنها را خرد می کند. مساله مسکن آن هم در بخش اجاره و رهن جزو موارد مبتلابه است که حدود ۳۰ درصد در سطح ملی در گیر آن هستند و در تهران نزدیک ۵۰ درصد درگیر هستند.
امام جمعه موقت تهران درباره مساله گرانی در کشور گفت: این مساله حال مردم را بد و اعصاب آنها را خرد می کند. مساله مسکن آن هم در بخش اجاره و رهن جزو موارد مبتلابه است که حدود ۳۰ درصد در سطح ملی در گیر آن هستند و در تهران نزدیک ۵۰ درصد درگیر هستند.
دادستان کل کشور در دیدار نوروزی با کارکنان دادستانی کل کشور بر تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی بهتر بر مردم تاکید کرد.
رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: همه ما باید تلاش کنیم در هر مسئولیتی که هستیم، وظیفه خود را به درستی انجام دهیم؛ مردم و مراجعان از ما انتظار برخورد خوب و تکریم را دارند. در برخی مواقع، اثر برخورد ما بسیار بیشتر از اثر رای صادرشده می‌باشد.
جهانگیری می گوید: امام خمینی (ره)، بعد از استقرار جمهوری اسلامی، آن را تفسیر کرد که این جمهوری دو بال اصلی دارد؛ یکی اسلامیت و دیگری جمهوریت آن است و تا آخرین لحظات حیاتشان نیز کنترل می‌کردند تا هیچ کدام از این دو بال تضعیف نشود. جمهوریت نباید آسیب ببیند و به همین دلیل به نهادهای انتخاباتی تأکید داشت و روی آن خیلی حساسیت داشت
وزیر راه و شهرسازی گفت: شاید ما بهتر می‌توانستیم ارائه خدمت کنیم، باید با برنامه‌ریزی بهتر مشکلات را به حداقل می‌رساندیم اما باز هم این اتفاق افتاد.
مردم از ما گلایه دارند که چرا به مسئولین نسبت به مشکلات تذکر نمی دهیم، در حالی که ما مکرر تذکر داده و می دهیم و این تذکرات در سایت ما نیز منعکس است، حال اینکه چرا صداوسیما تذکرات مراجع را منعکس نمی کند، حتما مصلحتی دارد، اما مردم انتظار دارند که مسئولین به این تذکرات ترتیب اثر دهند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید میزان ارز در کشور را افزایش دهیم تا میزان وابستگی ما به دلار آمریکا کم شود.
مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما الان طوری عمل کردیم که مردم را عصبانی کرده‌ایم، به جای اینکه خودمان را نقد کنیم می‌خواهیم بگوییم همه تقصیر‌ها در طرف مقابل است. از سوی دیگر تمام شخصیت‌ها را به حاشیه رانده‌ایم و هرکسی هست یک انگی به او چسباندند، مشکل این است که باید اول این انگ چسباندن‌ها را رفع کنیم.
مشاور عالی رهبر انقلاب با بیان اینکه این فتنه‌ها تمام می‌شود، اظهار کرد: ما باید مشکلات‌ مردم را حل کنیم و انقلاب اسلامی هم آمده است که مشکلات مردم را حل کند.
بازیکن تیم ملی ایران می‌گوید بازیکنان با تمام وجود برای سربلندی نام ایران، پرچم و مردم تلاش می‌کنند.
حمید ابوطالبی نوشت: مردم لبنان باید صمیمانه قدردانِ تلاش‌های افراطیون ایران برای «تأمین منافع ملی» لبنان و ترسیم خطوط دریایی آن کشور با همسایه‌شان باشند؛ آن هم درحالی که اینان هنوز نتوانسته‌اند مشکلات مرز آبی خود با همسایگانی، چون عراق وکویت را حل نمایند!
فاضل لنکرانی اظهار داشت: حکومت ما اگر حکومت غیر دینی بود، کاری با آن نداشتند! الآن مشکل اصلی آنها همین است؛ منتهی برای از بین بردن دین میان زن‌ها، اولین عامل این است که حجاب را از بین ببرند، فساد و بی‌بند و باری را زیاد کنند، دشمن دنبال اینهاست. انسان نباید از این مسئله غفلت کند.
امروز انتقاد و پرسش ما این است که چرا بدون بررسی کارشناسی و در کمیسیون‌های غیرمرتبط و با حضور نمایندگانی که تخصصی در این زمینه ندارند علیه نهاد وکالت قانون وضع می‌شود؟ مگر نهاد وکالت با شما چه کرده است که آن را تخریب می‌کنید؟
معاون وزیر اقتصاد گفت: پزشکان بدانند که مالیات آن‌ها را از اطلاعات کارت به کارت آن‌ها دریافت خواهیم کرد. مردم هم باید شماره کارت‌هایی که به آن‌ها ارائه می‌شود را به سازمان مالیاتی اطلاع بدهند تا مبنای بررسی و دریافت مالیات از پزشکان قرار بگیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید خط قرمز ما منافع مردم و مصلحت‌های نظام باشد، گفت: بارها خدمت آقای رئیسی عرض کردم که مجلس قلبا و روحا خود را موظف می‌داند که با دولت همراهی کند.
کاهش دما تا دوشنبه در تهران
راه تاریک اجاره سند برای وثیقه
آنها می گویند که اگر مردم با دولت و نظام همراه شوند همانطور که در جنگ همراه شدند، بزرگترین اقتصاد منطقه در ایران شکل می‌گیرد؛ به همین دلیل می خواهند جلوی کار را بگیرند و این کار را نیز از طریق فاصله انداختن بین دولت و مردم و ایجاد شکاف انجام می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ