نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: رئیس فدراسیون فوتبال امروز باید پاسخگو باشد، اما به جای اینکه برای ضعیف‌ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی عذرخواهی کند، با تفاخر با مردم برخورد می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج و مدیر امور صدا و سیما در مجلس روی آنتن زنده در خصوص آخرین وضعیت حق پخش به گفت‌وگو پرداختند.
رییس فدراسیون فوتبال گفت: به واسطه تحریم‌ها، نه فدراسیون فوتبال و نه باشگاه‌ها نمی‌توانند به هیچ شکلی، مبلغی را از فیفا و AFC دریافت کنند
آنطور که رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده است، برای آن‌ها استخدام سرمربی داخلی به یک شرط در اولویت اصلی قرار خواهد گرفت.
رئیس فدراسیون فوتبال در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان ایران در تورنمنت کافا را تبریک گفت.
رئیس کمیته جوانان فوتبال گفت: تاکنون سه جلسه هیات رئیسه برگزار شده اما انتخاب سرمربی تیم ملی در دستور جلسه نبوده است.
رئیس فدراسیون فوتبال به کار غیر عرفی رئیس فیفا واکنش نشان داد.
مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در صحن علنی مجلس گفت: به خاطر سوءمدیریت رئیس فدارسیون فوتبال، 186 میلیارد تومان برای 32 روز به ویلموتس می‌دهیم یعنی روزی 5.8 میلیارد تومان. این عملکرد فعلی رئیس فدراسیون فوتبال است که باید پاسخگو باشد. البته به قول خودش پرونده ویلموتس داخل جیبش است شاید چون در جیبش هست نتوانستید بررسی کنید. رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است. منبع: دانشجو
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از راه‌اندازی فاز اول تکنولوژی کمک داور ویدئویی با حضور هشت باشگاه گفته است.
تاج: جواب شکست در جام‌جهانی را کی‌روش باید بدهد!
علی مطهری نوشت:آقای تاج باید به مردم پاسخ بدهد که چرا مربی‌ای که در کارش موفق بود باید در آستانه این جام عوض می‌شد.
ورای اینکه تاج متخلف است یا یک مدیر پاکدست، پرونده قضائی دارد یا ندارد، این موضوع مطرح است که چرا درباره او شفاف‌سازی نمی‌شود. مگر می‌شود درباره فردی که یکی از مهم‌ترین پست‌های کشور را به دست آورده، این مقدار تناقض و عدم شفافیت وجود داشته باشد؟
رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: وقتی پرونده تاج باز است، او نباید به انتخابات فدراسیون فوتبال ورود می کرد. اطلاع رسانی و برخورد فساد باید در حد همان فساد بزرگ باشد.
درصورتی که مهدی تاج مطابق شعار انتخاباتی اش بخواهد مرد کروات را از تیم ملی کنار بگذارد باید مبلغی حدود ۱۸ میلیارد تومان به دراگان اسکوچیچ بپردازد.
سرمربی نفت آبادان می‌گوید نمی‌توانسته تیمش را مقابل پرسپولیس بی‌احتیاط به زمین بفرستد.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بر اساس آنچه که نسبت به آقای تاج در کمیسیون اصل ۹۰ مفتوح است و همچنین درباره پرونده‌های قضایی که موجود است و ابلاغ شده وزارت ورزش و جوانان حتماً باید به مجلس بیاید و پاسخ دهد.
یک وکیل دادگستری ضمن انتقاد از انتخاب تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال گفت: باید به کسانی که هوادار گذشته آقای تاج هستند تبریک و به مردم تسلیت گفت.
گرشاسبی می‌گوید بیانیه نیمه شب گذشته یک ضعف مدیریتی بوده که خیلی از اعضای مجمع را به اشتباه انداخته است.
گرشاسبی می‌گوید بیانیه نیمه شب گذشته یک ضعف مدیریتی بوده که خیلی از اعضای مجمع را به اشتباه انداخته است.
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که به خاطر نیمه کاره ماندن کارهایش در این باشگاه به انتخابات فدراسیون فوتبال ورود نکرده است.
کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی با انتشار پستی در اینستاگرام، برای بازگشت به تیم ملی ایران چراغ سبز نشان داد.
خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که تاکنون 20 شرکت اروپایی برای خرید گاز روسیه به روبل در گازپروم بانک این کشور حساب روبلی باز کرده‌اند.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو از افزایش ۴۰ درصدی کیفیت محصولات ناشی از تولید بدون کسری و عبور مستقیم از خط تولید به دست مشتریان خبر داد.
این مجموعه در عرصه کميت و کیفیت قطعات خودرو از رشد خوبی برخوردار بوده است
جواد امام در یادداشتی نوشت: جالب اینجاست در همین هفته‌های اخیر تاج زاده، مواضع مطلوبی در برابر براندازها، سلطنت‌طلب‌ها و منافقان داشته و از موجودیت جمهوری اسلامی مردم ایران دفاع کرده است. این حفاظت، کاری است که قاعدتا صدا و سیما ‌باید آن را انجام می‌داده، اما در غفلت صدا و سیما، چهره‌ای چون تاجزاده روبه‌روی منافقان و سلطنت‌طلب‌ها و براندازها می‌ایستد و اعلام می‌کند که این نظام اصلاح‌پذیر است و می‌توان بر بلندای آن مطالبات بحق ملت را محقق کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ