آیت الله سبحانی در دیدار رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کردند: مسئولان باید رضایت مردم را حفظ و گرفتاری‌های آن‌ها را حل کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس قوه قضاییه گفت: ما مسئولان باید به حرف‌هایی که می‌زنیم عمل کنیم و نباید در عمل به وعده‌هایمان تاخیر وجود داشته باشد.
رییس قوه قضاییه گفت: ما مسئولان باید به حرف‌هایی که می‌زنیم عمل کنیم و نباید در عمل به وعده‌هایمان تاخیر وجود داشته باشد.
کارشناس ژیمناستیک می‌گوید باید از فدراسیون جهانی به IOC شکایت کرد که چرا در مقررات داخلی ایران دخالت کرده‌اند.
نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: بورس در این روزها ۶۴ هزار واحد سقوط کرده و وضعیت موجود می‌طلبد مسئولان مرتبط با این حوزه در صحن مجلس حضور یافته و گزارش دهند.
شاهرود- امام جمعه شاهرود ضمن انتقاد شدید از برخی خبرسازی‌ها پیرامون معدن بوکسیت تاش، گفت: مسئولان باید منافع مردم را در نظر بگیرند.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: شهید «محمد قنبری» زندگی پاکی داشت و این مسئله باید الگوی مسئولان باشد.
علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش گفت: رئیس جمهور و وزیر و نماینده‌ای که فرزندش مدرسه دولتی نرود نمی‌فهمد در این مدارس چه خبر است.
امام جمعه موقت تهران گفت: هیچکس در این تردید ندارد که امروز باید مهارت تورم مساله اصلی مسئولان و فعالان اقتصادی باشد.
امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: برنامه هفتم باید به موتور حرکت اقتصاد ملی تبدیل شود. با نگاه به سیاست‌های ابلاغی از خلق پیشنهاداتی که در این شرایط اجرای آن ممکن نیست پرهیز شود که امیدواریم در این مسیر درست قدم برداریم.
الیاس حضرتی نوشت: امروز اعتماد ملت ایران به مسوولان و به همدیگر به گروه‌های اجتماعی، احزاب سیاسی، نهادهای مدنی و... آسیب جدی دیده است. رفع این بی‌اعتمادی و ناامیدی در سایه حل مشکلات و گرفتاری‌ها است، رفع این گرفتاری‌ها هم با اقدامات عملی ولو کوچک و اندک باشد ممکن است. حتی اگر یک گام باشد.
عضو تیم ملی تیراندازی از وزیر ورزش خواست به گونه ای برنامه ریزی کنند که توجه به تیراندازی بیشتر و نگاه مسئولان تغییر کند.
خطیب جمعه تهران خطاب به قوای سه گانه گفت: اگر با مردم صادقانه سخن بگوییم و با مردم به گفتگو بشینیم، می‌توانیم به تصمیم درست برسیم. اول دنیای مردم را آباد کنیم و سپس آخرت آن‌ها را.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه راه اعتراض بسته نیست، گفت: مسئولان انتخاب می‌شوند تا در خدمت مردم باشند نه آنکه بر آن‌ها فخر بفروشند و ریاست کنند.
امام جمعه موقت تهران گفت: مطالبه مردم این است که مسئولان باید پاسخگو باشند و نقد و اعتراض را بشنوند.
امام جمعه موقت تهران گفت: مردم اعم از شیعه و اهل سنت و اقوام ایران در سیستان و بلوچستان و کردستان در کنار هم در حراست از اقتدار ایران هماهنگ هستند.
جنتی با تاکید بر اینکه تلاش حکومت‌های استکباری برای انحراف جوانان امت اسلامی به این خاطر است که می‌خواهند نگذارند از میان این جوانان، تهرانی مقدم‌ها برخیزند، گفت: پیشرفت‌های جوانان با ایمان ایران اسلامی ثابت می‌کند که بحمدالله تاکنون شکست خورده‌اند و از این پس نیز جز ناکامی دستاوردی نخواهند داشت.
خلخال- نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید با مطالبه‌گری در مسیر رفع مشکلات گام برداشته و زمینه حل مسائل و گرفتاری‌های مردم را به شکل عینی فراهم کنند.
مهدی آیتی گفت: مسئولان برای کاهش تنش‌ها باید به اصول قانون اساسی برگردند. قانون اساسی صراحت دارد که مردم حق دارند تجمعات بدون حمل سلاح برگزار کنند. چرا وزارت کشور در همه این 43سال یک بار هم مجوز برگزاری یک تجمع به منتقدان نداده است؟
رئیس فدراسیون کشتی گفت: از تمامی کسانی که پیگیر حل مشکل ویزا بودند تشکر می کنم، ما کار خود را کرده ایم، حالا نوبت شما است.
میر احمدی با اشاره به بازداشت شروین حاجی پور گفت: وی به دستور یکی از نهادهای امنیتی بازداشت شد و پس از آنکه خبر به مرکزیت رسید وی آزاد شد هر تصمیمی که گرفته برای انتشار فیلم به خواست خودش بوده است.
فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه پلیس در اجرایی کردن شبکه ملی ارتباطات کمک خواهد کرد، گفت: باید جلوی افترا زدن به مسئولان در فضای مجازی گرفته شود.
مردم بیش از چنین حضوری انتظار دارند که خدمات‌رسانی و آواربرداری سریع‌تر و بهتر انجام شود، ولی این حضور هم نیازمند رفتن در گل و لای و عکس گرفتن نیست، چون هیچ آدم عاقلی چنین انتظاری از مسوولیت رده یک و دو ندارد.
محسن رضایی اظهار داشت: قبلا سالانه به فکر ذخایر کالا بودیم؛ اما هم اکنون با توجه به شرایط ذخایر محصولات کشاورزی در دنیا، باید برنامه ریزی‌ها را دو ساله کنیم و بعد به فکر برنامه ریزی ده ساله باشیم تا نگرانی از نظر کالا‌های اساسی و امنیت غذا نداشته باشیم.
نمایندگان مردم در خانه ملت در سی و دومین جلسه علنی مجلس در سال ۱۴۰۱ ضمن چکشکاری ساختار تشکل‌های صنفی با تصویب موادی از طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی، طی تذکرات کتبی و شفاهی، خواستار برخورد جدی و سریع با مقصران حادثه سیل استهبان و نی‌ریز شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ