سرمربی تیم آرسنال تاکید کرد که به خاطر سبک بازی تیمش است که چنین فاصله مطمئنی با تیم دوم در جدول ایجاد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت عکاسی The Big Picture به همت آکادمی علومِ کالیفرنیا برگزار می‌شود و به تازگی عکس‌های برنده و فینالیست‌های سال جاریِ آن اعلام شده است.
امباپه هم مستقیم و غیرمستقیم آشکارا اعلام کرده که تمایلی به تمدید نداشته و قصد دارد سال آینده به عنوان بازیکن آزاد پاریس را ترک کند؛ تصمیمی که پی‌اس‌جی هیچ تمایلی به پذیرفتن آن ندارد.
زندگی اجتماعی ذاتا با قدرت‌ورزی شهروندان آمیخته است. به نظر می‌آید که یک وجه مهم فعالیت فکری احزاب سیاسی باید معطوف به روشنگری در همین موضوع باشد تا جایی که مردم به اعضای یک حزب سیاسی به دیده افرادی بنگرند که درحال انجام یک وظیفه مهم اجتماعی‌اند و درواقع بار زندگی آنان را سبک می‌کنند و امنیت خاطری برای جامعه فراهم می‌کنند.
باشگاه بارسلونا شاید بار دیگر در این تابستان به فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی، برای جدایی فشار بیاورد.
بی‌خوابی یکی از مشکلاتی است که افراد زیادی از آن رنج می‌برند و این درحالیست که کمبود برخی از مواد مغذی می‌تواند زمینه‌ساز آن باشد؛ سبک تغذیه بر جنبه‌های مختلف سلامت تاثیر دارد و از همین‌ رو کمبود بعضی ریزمغذی‌ها می‌تواند زمینه‌ساز مشکلات متعددی شود.
رئیس سازمان خصوصی سازی می گوید که عضو هیئت مدیره باید به باشگاه متعهد باشد، نه اینکه درگیر کری خوانی بچه‌گانه فضای مجازی شود.
سیدجلال حسینی می‌گوید جشن قهرمانی باید امروز برای تیم پرسپولیس تمام شود.
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضایی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. هشت لایحه مهم ما پشت در‌های مجلس شورای اسلامی مانده است؛ با این حال، مجلس اولویت‌های دیگری دارد؛ همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضائی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. ۸ لایحه مهم ما پشت درهای مجلس شورای اسلامی باقی مانده است،با این حال مجلس اولویت های دیگری دارد همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
روملو لوکاکو، مهاجم اینترمیلان،بعد از گلزنی مقابل بنفیکا اعلام کرد که راز شادی گل جنجالی خود را آخر فصل فاش خواهد کرد.
با نهایی شدن احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، قرار بود معوقات مربوط به رتبه‌بندی برای فرهنگیان مشمول، واریز شود، اما شمار بسیاری از فرهنگیان اعلام کرده اند، در آخرین لحظات سال ۱۴۰۱ حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی برای آن‌ها واریز نشده یا با تاخیر پرداخت شده است، به طوری که در آخرین روز اسفند هم برخی از آنان چشم انتظار پرداخت حقوق هستند.
با نهایی شدن احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، قرار بود معوقات مربوط به رتبه‌بندی برای فرهنگیان مشمول، واریز شود اما تعداد زیادی از فرهنگیان اعلام کرده اند که در آخرین لحظات سال 1401 حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی برای آنها واریز نشده یا با تاخیر پرداخت شده است به طوریکه در آخرین روز اسفند هم برخی از آنان چشم انتظار پرداخت حقوق هستند .
هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام، معتقد است که لوکا مودریچ همچنان توانایی بازی در لیگ برتر انگلیس را دارد.
فرزاد حافظی سرمربی نفت مسجدسلیمان در بازی گل‌گهر یک شکست سنگین را به یادگار گذاشت.
نوشیدن شیر به رفع نیاز‌های تغذیه‌ای کودکان و بزرگسالان کمک می‌کند و به همین دلیل است که نوشیدن آن به عنوان یکی از اجزای اصلی رژیم غذایی کودکان توصیه می‌شود.
ژوائو فلیکس از وینیسیوس حمایت کرد و گفت که او باید به همین سبک بازی خودش ادامه دهد و مشکلات در مورد او به حسادت فوتبالیست‌های شاغل در لالیگا بر می‌گردد.
ژوائو فلیکس از وینیسیوس حمایت کرد و گفت که او باید به همین سبک بازی خودش ادامه دهد و مشکلات در مورد او به حسادت فوتبالیست‌های شاغل در لالیگا بر می گردد.
بعد از انتقال رکوردشکن انزو فرناندز به چلسی، هواداران این تیم بی‌صبرانه منتظرند تا جواب این سؤال را پیدا کنند که آیا انزو فردا مقابل فولام اولین بازی‌اش را برای آبی‌ها انجام خواهد داد؟
هافبک مهاجم برزیلی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید این تیم روند خوبی دارد و باید به همین شکل کارش را ادامه دهد.
مربی تیم کشتی استان البرز گفت: مسابقات به همین دلیل در بالاترین سطح خود برگزار شد و با توجه به آماده بودن کشتی گیران مسابقات بسیار سنگینی را شاهد بودیم.
از نظر گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، این باشگاه هرگز نباید درهای خود را روی فوق ستاره ای چون کیلیان امباپه ببندد و خیلی زود باید دوباره پروسه جذبش را شروع کند.
سلامتی بدن ما بیش از هر چیز وابسته به سبکی زندگی‌مان است و سبک تغذیه یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی است. ما باید نظم و زمان‌بندی را در مورد عادات غذایی خود رعایت کنیم. هضم نامناسب می‌تواند منجر به انبوهی از مشکلات سلامتی شود؛ به همین دلیل است که دانستن اینکه چه چیزی باید بخورد و چقدر باید خورد مهم است.
امروز مطالبی همچون خبر مهم بانک مرکزی برای بازار ارز چیست؟، پیش بینی بورس فردا| فردا سهام بخریم؟، کف قیمتی بیت کوین کجاست؟، رکود ارزش معاملات شکسته شد!، افزایش سرمایه ۴۰۰ هزار درصدی یک نماد، کدام نماد‌ها سه شنبه ۲۷ اردیبهشت مجمع برگزار می‌کنند؟، ماجرای صندوق فولاد و صف فروش خساپا چیست؟، تحلیل دتوزیع امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، تحلیل برکت امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، جزییات عرضه اولیه ددانا | آیا ددانا را بخریم یا نه؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اینکه تمام اعتماد خود را در کاسه یک یا دو کشور گذاشته و بعد سایر دنیا را نادیده بگیریم، نتیجه‌اش همین وضعیتی است که امروز داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ