فدراسیون ورزش‌های همگانی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و گسترش و توسعه ورزش همگانی اقدام به اجرای طرح ملی مسابقات مینی فوتبال محلات ایرانیان در سراسر کشور نموده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی اکبر اسدالهی در اولین دوره مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی ترکیبی آسیا مدال برنز را از آن خود کرد.
علی‌اکبر اسدالهی در اولین دوره مسابقات قهرمانی هنر‌های رزمی ترکیبی آسیا مدال برنز را از آن خود کرد.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
اولین دوره مسابقات تنیس جایزه بزرگ دانشجویان کشور با معرفی نفرات برتر پایان یافت.
‎ اولین دوره رسمی مسابقات قهرمان کشوری ماهیگیری ورزشی(بگیر و رها کن) و مرحله اول انتخابی تیم ملی در رشته کارپ در بزرگترین دریاچه مصنوعی خاور میانه برگزار شد.
اولین دوره مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری کشور در رشته بانوان در حرم مطهر امام خمینی (ره) " برگزار می‌شود.
نفرات برتر مسابقات تنیس اولین دوره بازیهای «کیش گیمز» مشخص شدند
برنامه دیدارهای نمایندگان کشورمان در بیست و پنجمین دوره مسابقات باشگاه‌های هندبال آسیا مشخص شد.
کاروان اعزامی ناشنوایان ایران به اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با کسب ۳۷ مدال رنگارنگ به کار خود پایان داد.
مراسم افتتاحیه مسابقات مستریونیورس ایران با حضور رئیس فدراسیون جهانی در رامسر برگزار شد.
اولین دوره مسابقات رسمی و قانونی قهرمانی MMA یا مبارزه در قفس عصر پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ در بندر کیاشهر استان گیلان برگزار شد.
اولین مسابقات رسمی MMA یا مبارزه در قفس در ایران روز جمعه با حضور ۴۲ ورزشکار در مجموعه شیرودی تهران برگزار شد. از مدت‌ها قبل رشته MMA که عنوان یک ورزش زیرزمینی شناخته می شد و این مسابقات برای نخستین‌بار به صورت قانونی و رسمی در ایران با موافقت وزارت ورزش و زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شد.
اولین دوره مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کارگران بانوان کشور، صبح امروز ۶ بهمن ۱۴۰۱ در مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه مشهد برگزار شد.
بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان در حالی از روز پنجشنبه در لهستان آغاز می شود که تیم ایران در اولین گام به مصاف تیم شیلی خواهد رفت.
با رونمایی از سرویس پیش‌بینی مسابقات جام‌جهانی در سامانه بانک‌پلاس، نخستین دوره از قرعه‌کشی مربوط به طرح مذکور(پایان دور اول مرحله گروهی) با حضور نمایندگان این بانک برگزار شد.
معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اعلام کرد:اولین دوره مسابقات علمی، نخبگانی و پژوهشی حل مسئله فقهی برگزار می‌شود.
با شناخت نفرات برتر اولین دوره لیگ تیراندازی، مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور مسئولان تربیت بدنی ارتش برگزار شد.
برنامه دور برگشت اولین دوره مسابقات سوپر لیگ فوتسال بانوان اعلام شد.
برنامه دور برگشت اولین دوره مسابقات سوپر لیگ فوتسال بانوان اعلام شد.
اولین دوره مسابقات ملی فوتبال ۷ نفره شرکت ها «جام کیش» با حضور ۱۱ تیم آغاز شد و تا هشتم آبان ماه ادامه خواهد داشت.
اولین دوره مسابقات سوپرفایت (کمربند طلایی) کیک‌بوکسینگ نیروی زمینی ارتش، یادبود شهدای ورزشکار نزاجا، عصر سه‌شنبه (۱۹ مهر) در تهران برگزار شد. این رقابت‌ها از سوی مدیریت تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش و با مشارکت گروه رزم نیسا و فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی برگزار شده است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری نخستین دوره بازی های ساحلی کیش تحت عنوان «کیش گیمز» با مشارکت ۱۳ فدراسیون ورزشی و برای اولین بار در کشور خبر داد.
نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان در حالی با قهرمانی تیم کره به پایان رسید که ایران با ثبت اولین‌ها همراه با ستارگان خود در جهان مورد تحسین قرار گرفت.
بالاخره مسابقات لیگ برتر در دوره بیست و دوم از ساعاتی دیگر و با مصاف همیشه دیدنی استقلال و سپاهان آغاز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ