بالاخره مسابقات لیگ برتر در دوره بیست و دوم از ساعاتی دیگر و با مصاف همیشه دیدنی استقلال و سپاهان آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هالک برزیلی در 37 سالگی از فاصله 40 متری یک گل استثنایی به ثمر رساند تا نشان دهد چرا شایسته لقب هالک شگفت‌انگیز است.
تاریخساز بوکس ایران گفت: باید مثل کشتی، به رده‌های پایه بوکس نیز توجه کرد.
«این بازیگران را از استفاده از فضای مجازی محروم می‌کنند، درحالی‌که فضای مجازی به یکی از ابزار‌های زندگی روزمره تبدیل شده است، چنین محرومیتی اساساً نادرست است، مثل این می‌ماند که کسی را به‌طور کلی از دیدن تلویزیون یا نامه نوشتن محروم کنیم، چنین مجازات‌هایی مغایر با زندگی روزمره است.»
شیوۀ تدفین این فرد مثل یک معماست که از یک طرف نشان‌دهندۀ مجرم بودن اوست و از طرف دیگر جایگاه بالای او در مراتب نظامی را نشان می‌دهد.
باشگاه رئال مادرید ابراز اطمینان کرده کمیته برگزاری مسابقات لالیگا نیز مثل دادگاه والورده را تبرئه کند.
پاسور تیم ملی والیبال ایران معتقد است که بازی مقابل فرانسه همیشه دشوار است.
داور جنجالی دربی ۱۰۱ پایتخت مثل سرمربی سابق استقلال محروم شد.
پیشکسوت فوتبال خوزستان از وضعیت کنونی تیم‌های این استان ابراز نگرانی می‌کند و امیدوار است هرچه زودتر تکلیف سرخابی‌ها در لیگ برتر مشخص شود.
گربیچ، سرمربی لهستان بعد از شکست در دو ست متوالی از شاگردانش خواست مثل ربات بازی نکنند و همانند ایران جنگندگی داشته باشند.
در نتیجه این بی‌تدبیری اولاً اقتصاد ملی کشور از حداقل ۳۰ درصد کاهش مصرف انرژی برق محروم شده ثانیاً به زحمت افتادن بخش قابل توجهی از جامعه کارمندی کشور به ویژه کارکنان مستضعف دستگاه‌های دولتی که در اطراف و اکناف شهر‌های بزرگ مثل تهران زندگی می‌کنند و حداقل دو ساعت فاصله بین محل زندگی‌شان تا محل کارشان است و در این صورت کسی که در هشتگرد زندگی می‌کند برای اینکه ساعت ۶ صبح مثلاً در تهران بر سر کار خود حاضر شود باید ساعت ۴ صبح از منزل خارج شود.
پرسپولیسی بودن و علاقه وحشتناک داشتن به فرهاد مجیدی- تولد 47 سالگی مردی که عصاره واقعی استقلالی بودن است.
سرمربی پیکان اعلام کرد مقابل سپاهان با تمام توان به میدان خواهند رفت و هر تیمی لیاقت بیشتری داشته باشد قهرمان خواهد شد.
انتشار یک مصاحبه از بازیکن ملوان با واکنش مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان همراه شد.
شب‌ها شاید هیچ چیز دلچسب‌تر از پوشیدن لباس خواب مورد علاقه‌ی خود و بالاخره رفتن به رختخواب نباشد. اما بعضی لباس خواب‌ها بیش از اندازه گرم اند و ممکن است خواب تان را مختل کنند. ما وقتی دمای بدن مان اندکی پایین است، خواب بهتری داریم؛ و اگر تمایلی به برهنه خوابیدن ندارید، یک لباس خواب نازک به تن کنید که از یک جنس طبیعی و قابل تنفس مثل لینن یا نخ باشد.
مکس آلگری بعد از شکست مقابل ناپولی از هواداران و بازیکنان یوونتوس خواست تا تصمیمات داور را بپذیرند.
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء معتقد است تیمش با وجود نمایش خوب بازنده می‌شود.
یکی از جلوه های خوب دیدار شب گذشته تیم های تراکتور و سپاهان حضور پرشور تماشاگران تبریز در استادیوم یادگار بود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان تأکید کرد که برای او تداوم کار نوجوانان و یادگیری راه و روش زندگی قهرمانی بیش از قهرمانی شاگردانش اهمیت دارد.
دکتر سیدجواد طباطبایی مثل خیلی از اهالی نظر نمی‌توانست نسبت به جهل بی‌اعتنا باشد؛ به‌ویژه آنجا‌که جهل با مسائلی که به کشورش مربوط می‌شد گره می‌خورد، سخت منقلب می‌شد. اگر آدم‌های بی‌غرضی باشیم و اهل دانایی در نظرمان محترم باشند، می‌توانیم همانند دکتر داوری به‌راحتی از کنار آن تندی و تلخی بگذریم و مهرورزانه بنویسیم: اگر گاهی تلخی و تندی در زبانش می‌بینیم، من آن را بر غیرتی که نسبت به دانایی و تفکر داشت، حمل می‌کنم.
قهرمانی در هر دو جام هم مشکل است، اما حتماً با پشتوانه خیلی خوبی که داریم، ما مدعی قهرمانی در لیگ و جام حذفی هستیم.
پپ گواردیولا می گوید به او ارتباط ندارد چلسی چقدر برای خرید بازیکن هزینه کرده و کنایه زد که زمانی به خاطر هزینه بالای سیتی برای خرید بازیکن، چند باشگاه درخواست محرومیت سیتی را کرده بودند.
یک نماینده مجلس پیشنهاد داد: باید مثل دوربین‌های پلاک خوان ثبت تخلفات رانندگی، دوربین‌های چهره نگاری تخلفات مربوط به حجاب افراد را ثبت می‌کنند و کسانی که مرتکب تخلفاتی شده‌اند از حقوق اجتماعی در جا‌های دیگر محروم می‌شوند.
عاملی: ریاست محترم جمهور پیشنهاد کرد که جایی برای این کار مشخص شود بر اساس این پیشنهاد رئیس جمهور ما هم پیشنهاد می‌کنیم رئیس جمهور در اسرع وقت لایحه گفتگو را به مجلس ارائه کند
سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: مجرم پس از حضور در پلیس فتا پایتخت و مواجهه با شکات پرونده به جرم خود اقرار کرد و اظهار داشت پس از جلب اعتماد فروشنده و وارد کردن شماره کارت اعلامی در یک نرم افزار همراه بانک اصلی مشخصات شاکی را به دست می‌آوردم و با ورود به اپلیکیشن رسیدساز جعلی و وارد کردن اطلاعات وی یک رسید جعلی واریز به فروشندگان نشان می‌دادم و با بهانه‌هایی مثل اختلال در سامانه‌های پیامکی بانک‌ها با تحویل کالا به سرعت از محل خارج می‌شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ