معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اعلام کرد:اولین دوره مسابقات علمی، نخبگانی و پژوهشی حل مسئله فقهی برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
تیم‌های عربی در عربستان دورهم جمع شده‌اند تا مسابقات جام باشگاه‌های عرب جهان را برگزار کنند.
‎ اولین دوره رسمی مسابقات قهرمان کشوری ماهیگیری ورزشی(بگیر و رها کن) و مرحله اول انتخابی تیم ملی در رشته کارپ در بزرگترین دریاچه مصنوعی خاور میانه برگزار شد.
اولین دوره مسابقات ژیمناستیک انتخابی المپیاد استان تهران با حضور ۳۰ ژیمناست، پانزدهم تیرماه در ورزشگاه شهید قیانوری حوزه جنوبغرب تهران برگزار شد.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری اولین دوره بازی‌های دریایی و ساحلی، گفت که این بازی‌ها آغازی برای میزبانی مسابقات چندرشته‌ای در کشور است.
اولین دوره مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری کشور در رشته بانوان در حرم مطهر امام خمینی (ره) " برگزار می‌شود.
عابدی در کارش تا جایی پیش رفت که بالاخره موفق شد در سال ۷۸ اولین دوره مسابقات آرایشگری را در سطح کشور برگزار کند، او بعد از آن سال، هر ساله این مسابقات را برگزار می‌کرد و در این میان شاگردان زیادی را آموزش داد، شاگردانی که در المپیاد‌های فنی و حرفه‌ای توانستند سه سال پیاپی مقام اول را کسب کنند.
مراسم افتتاحیه مسابقات مستریونیورس ایران با حضور رئیس فدراسیون جهانی در رامسر برگزار شد.
اولین دوره مسابقات رسمی و قانونی قهرمانی MMA یا مبارزه در قفس عصر پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ در بندر کیاشهر استان گیلان برگزار شد.
اولین مسابقات رسمی MMA یا مبارزه در قفس در ایران روز جمعه با حضور ۴۲ ورزشکار در مجموعه شیرودی تهران برگزار شد. از مدت‌ها قبل رشته MMA که عنوان یک ورزش زیرزمینی شناخته می شد و این مسابقات برای نخستین‌بار به صورت قانونی و رسمی در ایران با موافقت وزارت ورزش و زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شد.
اولین دوره مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کارگران بانوان کشور، صبح امروز ۶ بهمن ۱۴۰۱ در مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه مشهد برگزار شد.
فدراسیون ورزش‌های همگانی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و گسترش و توسعه ورزش همگانی اقدام به اجرای طرح ملی مسابقات مینی فوتبال محلات ایرانیان در سراسر کشور نموده است.
این اولین دوره جام جهانی بود که در خاور میانه برگزار می‌شد و بعضی از اتفاقات باعث تعجب و ذوق‌زدگی هواداران اروپایی و آمریکایی شده است. یکی از فعالان توییتری که برای تماشای مسابقات جام جهانی راهی قطر شده با انتشار توییتی به قرار داشتن شلنگ در دستشویی‌های قطر واکنش نشان داد.
سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی از برگزاری اولین دوره بین المللی داوری و مربیگری ماهیگیری و تشکیل اولین تیم ملی این رشته خبر داد.
سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی از برگزاری اولین دوره بین المللی داوری و مربیگری ماهیگیری و تشکیل اولین تیم ملی این رشته خبر داد.
با رونمایی از سرویس پیش‌بینی مسابقات جام‌جهانی در سامانه بانک‌پلاس، نخستین دوره از قرعه‌کشی مربوط به طرح مذکور(پایان دور اول مرحله گروهی) با حضور نمایندگان این بانک برگزار شد.
دومین روز از رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان در رده سنی جوانان ظهر فردا برگزار خواهد شد که علی‌اصغر افشاری به‌عنوان اولین نماینده ایران در این دوره از مسابقات به میدان می‌رود.
در رقابتهای تور والیبال ساحلی آسیا که به میزبانی ایران برگزار می شود تیم های ایران در صاحب پیروزی های ارزشمندی شدند. تیم هنگ کنگ هم با قبول دو شکست از دور مسابقات کنار رفت.
با شناخت نفرات برتر اولین دوره لیگ تیراندازی، مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور مسئولان تربیت بدنی ارتش برگزار شد.
اولین دوره مسابقات سوپرفایت (کمربند طلایی) کیک‌بوکسینگ نیروی زمینی ارتش، یادبود شهدای ورزشکار نزاجا، عصر سه‌شنبه (۱۹ مهر) در تهران برگزار شد. این رقابت‌ها از سوی مدیریت تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش و با مشارکت گروه رزم نیسا و فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی برگزار شده است.
دبیرکل انجمن MMA گفت: اگر در گذشته رقابت های MMA به صورت غیرقانونی و بدون مجوز برگزار می‌شد، با مجوز وزارت ورزش این رقابتها به صورت آماتور و با حضور داوران رسمی فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی برگزار شد و هیچ منع قانونی وجود ندارد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری نخستین دوره بازی های ساحلی کیش تحت عنوان «کیش گیمز» با مشارکت ۱۳ فدراسیون ورزشی و برای اولین بار در کشور خبر داد.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ۹۳۳ فضای آموزشی را آخر هفته‌ها در اختیار خانواده‌ها قرار دادیم. امیدواریم اولین دوره مسابقات مادر دختری و پدر پسری را برگزار می‌کنیم.
نماینده سفارت ارمنستان از برگزاری اولین جشنواره گردشگری خوراک ایران و ارمنستان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ