اولین دوره مسابقات رسمی و قانونی قهرمانی MMA یا مبارزه در قفس عصر پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ در بندر کیاشهر استان گیلان برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین تصاویر از محل حادثه که تا اکنون مسدود شده بود و توضیحات سردار بوعلی فرمانده سپاه استان شیراز درباره جزییات حمله تروریستی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، تخلیه زندان رجایی‌ شهر در استان البرز که از روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد آغاز شده بود، روز شنبه ۱۴ مرداد، رسما به پایان رسید.
زندان رجایی شهر به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد و این اقدام دستگاه قضا به منظور رفاه حال شهروندان و جامعه با انتقال زندان‎ها به حاشیه شهرها انجام شده است.
ویدیویی از دوربین های یک دکه روزنامه فروشی سارقانی را نشان می دهد که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت کردند را ببینید. منبع: چندثانیه
روابط عمومی فرودگاه منطقه ویژه اقتصادی پیام اعلام کرد: براثر سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام کرج ۲ سرنشین آن جان باختند.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
خودرو حامل خودرو های صفر کارخانه ایران خودرو در استان آذربایجان شرقی دچار حادثه و واژگون شد.
محمد صادقی، بازیگر صداوسیما که روز گذشته با انتشار فیلمی از خود ماموران پلیس را درخصوص حجاب تهدید کرده بود، صبح امروز در منزلش در شرق تهران بازداشت شد.
زلزله ۷.۴ ریشتری آلاسکا را لرزاند. اولین تصاویر از شدت وقوع این زمین لرزه را مشاهده می‌کنید.
دو نفر از عوامل کلانتری ستوان علی کیخا و سرباز وظیفه رشیدی پس از مقاومت جانانانه به شهادت رسیدند.
صداوسیما برای اولین بار از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری بانوان در حرم مطهر امام خمینی، گزارش تهیه کرد .
اولین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور جاده بانوان، گرامیداشت دهه مبارک امامت و ولایت در حرم امام خمینی برگزار شد.
اولین مسابقات رسمی MMA یا مبارزه در قفس در ایران روز جمعه با حضور ۴۲ ورزشکار در مجموعه شیرودی تهران برگزار شد. از مدت‌ها قبل رشته MMA که عنوان یک ورزش زیرزمینی شناخته می شد و این مسابقات برای نخستین‌بار به صورت قانونی و رسمی در ایران با موافقت وزارت ورزش و زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شد.
اولین مسابقات رسمی MMA یا مبارزه در قفس در ایران روز جمعه با حضور ۴۲ ورزشکار در مجموعه شیرودی تهران برگزار شد. از مدت‌ها قبل رشته MMA که عنوان یک ورزش زیرزمینی شناخته می شد و این مسابقات برای نخستین‌بار به صورت قانونی و رسمی در ایران با موافقت وزارت ورزش و زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شد.
اولین دوره مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کارگران بانوان کشور، صبح امروز ۶ بهمن ۱۴۰۱ در مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه مشهد برگزار شد.
برخی از دختران فلسطینی ساکن غزه که در یک باشگاه بوکس فعالیت می‌کنند آرزو دارند که نماینده ملت فلسطین در مسابقات بین‌المللی بوکس باشند.
اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان که به منظور شرکت در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راهی این کشور شده‌اند، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) نخستین تمرین خود را در دوحه برگزار کردند.
توپ نیز مانند جام جهانی راه زیادی را طی کرده است. در این گزارش به تاریخچه توپ مسابقات جام جهانی پرداخته شده، از اولین توپ در جام جهانی ۱۹۳۰ اروگوئه تا توپی که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر استفاده خواهد شد.
قطر از بهترین تیم‌های فوتبال جهان برای اولین دوره جام جهانی فوتبال در خاورمیانه و جهان عرب استقبال می‌کند. انتظار می‌رود حدود ۱.۲ میلیون هوادار در طول مسابقات از این کشور دیدن کنند.
در جریان وقت دوم مسابقه فینال وزن ۹۲ کیلوگرم قهرمانی جهان بود که تلاش جیدون کاکس تنومند برای امتیاز گرفتن از کامران قاسم‌پور به مصدومیت این کشتی‌گیر مواجه شد و او مجبور شد تقریبا دو دقیقه آخر را با بانداژ به کار ادامه بدهد و درنهایت هم توانست ۲ امتیاز خود را حفظ کند و اولین طلایی مسابقات قهرمانی جام جهانی کشتی را به نام خودش بزند.
امروز شنبه ۱۹ شهریور ماه دادگاه رسیدگی به اتهامات متهم پرونده خفت گیری اتوبان نیایش در حال برگزاری است.
بانوان پرسپولیسی برای اولین بار در مسابقات لیگ برتر فوتبال وارد ورزشگاه آزادی شدند.
تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب دیدار‌های هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند. این دیدار با حضور بانوان برگزار می‌شود. تصاویری متفاوت از اولین حضور بانوان پرسپولیسی در لیگ برتر و شادی وصف‌ناپذیر دختران سرخ را مشاهده می‌کنید.
نخستین حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، بانوان استقلالی وارد ورزشگاه آزادی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ